Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vacature in NY bij Red Star Line (voor Vl)
-
Bennogr
- Amerika-expert
Re: vacature in NY bij Red Star Line (voor Vl)
Zoals gezegd: ik wacht rustig af. Als ze me nodig (denken te) hebben, dan vinden ze me wel. Anders zoeken ze het maar uit.
Ben een beetje cynisch geworden de afgelopen jaren. Maar ik zou werken om Vlaanderen op te stuwen in de 'vaart der volkeren' overigens wel erg leuk vinden.
Ben een beetje cynisch geworden de afgelopen jaren. Maar ik zou werken om Vlaanderen op te stuwen in de 'vaart der volkeren' overigens wel erg leuk vinden.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
Eve88
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
@ Kastelke: ik heb een email gekregen. Maar is dat niet zo'n standaard mailtje dat ze naar iedereen sturen die niet geselecteerd is?
Benno, heb jij een brief met de post verstuurd? Ik heb namelijk mijn CV en brief per e-mail gestuurd. Dus misschien beantwoorden ze brieven met brieven en mails met mails... of zo. Het kan nog beide kanten uit alleszins.
Benno, heb jij een brief met de post verstuurd? Ik heb namelijk mijn CV en brief per e-mail gestuurd. Dus misschien beantwoorden ze brieven met brieven en mails met mails... of zo. Het kan nog beide kanten uit alleszins.
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
dat lijkt opeens so old-fashioned, the times they are a-changingkastelke schreef:Het kan zijn dat de brieven vanuit Vlaanderen vertrokken zijn,
-
Eve88
- Amerikafan
Klinkt inderdaad old fashioned en meeste bedrijven sturen e-mails, maar als je bij Belgische overheidsinstanties solliciteert krijg je wel vaak nog een brief hoor
. Onlangs nog een gehad.
- LeenG
- Amerika-expert
Dus Benno mag over een maand post verwachten als de stoomboot is aangekomen

-
Bennogr
- Amerika-expert
Nee, nee, ik heb gewoon modern per email gesolliciteerd. De tijd dat ik met een schrijfmachine een brief/artikel tikte en die blaadjes papier (voor de krant: samen met zelf ontwikkelde zwartwit negatieven) in een envelop per luchtpost opstuurde; voor de radio deed ik het per telefoon -- een telefoon met een draaischijf, niet die knopjes en niet draagbaar), zijn zelfs voor mij voorbij (hoewel, dat was allemaal niet ZO lang geleden!)
Maar zoals gezegd: ik merk het wel. Of niet.
Maar zoals gezegd: ik merk het wel. Of niet.
-
Bennogr
- Amerika-expert
Email gekregen: we zijn overdonderd door het aantal reacties en zijn hard bezig met het bekijken van de gegadigden. Ik sta nog steeds op de lijst van kandidaten, binnenkort hoor ik verder.
Blijf hopen.
Blijf hopen.
- LeenG
- Amerika-expert
blijft spannend!
Als je de job hebt, gaan we er dan een op drinken in mei wanneer wij in NY zijn?
Als je de job hebt, gaan we er dan een op drinken in mei wanneer wij in NY zijn?
-
Bennogr
- Amerika-expert
Minstens 1 biertje (ik blijf immers 'Ollander!) Zelfs als ik de baan niet krijg. Er zit een cafe bij mij om de hoek in Ditmas Park, Brooklyn, waar ze elke dag een Belgisch bier in de tap hebben.
Stuur maar een PB, dan spreken we af.
Stuur maar een PB, dan spreken we af.
-
Eve88
- Amerikafan
Jeetje ik vraag me af hoeveel sollicitaties ze wel niet gekregen moeten hebben 
Spannend hoor Benno
Spannend hoor Benno
-
Bennogr
- Amerika-expert
De droom is voorbij. Kreeg zojuist dit: U bent jammer genoeg niet bij de laatste selectie geraakt.
We hebben onze procedure ondertussen afgesloten en een uitermate geschikte projectleider/creatieve marketeer gevonden.
Gelukkig heb ik genoeg te doen. En zou het eindelijk eens wat rustiger aan moeten gaan doen.
Maar het was leuk om er over te dromen (vooral de reisjes naar Antwerpen, die 'natuurlijk' regelmatig gemaakt zouden hebben moeten worden).
We hebben onze procedure ondertussen afgesloten en een uitermate geschikte projectleider/creatieve marketeer gevonden.
Gelukkig heb ik genoeg te doen. En zou het eindelijk eens wat rustiger aan moeten gaan doen.
Maar het was leuk om er over te dromen (vooral de reisjes naar Antwerpen, die 'natuurlijk' regelmatig gemaakt zouden hebben moeten worden).
-
Eve88
- Amerikafan
Jammer, Benno. Ik was die periode ook al helemaal aan het dromen van een jaartje wonen in NYC
. Ach ja, goed geprobeerd! De kans is natuurlijk ontzettend klein.
- LeenG
- Amerika-expert
ach, jammer. Maar niet geschoten is altijd mis.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2129 Weergaves
-
Laatste bericht door Meniles
-
- 8 Reacties