Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Introductie: Martindejong89

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Martindejong89
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Introductie: Martindejong89

Bericht door Martindejong89 »

Beste AllesAmerika leden,

Ik ben al een jaar lid van het forum en lees zo nu een dan verschillende topics. Vond het nu maar eens tijd iets actiever te worden en om te beginnen mijzelf voor te stellen.

Ik ben een student van 23 jaar en al jaren geïnteresseerd in alles dat met USA te maken heeft, dit zal voor velen hier heel herkenbaar zijn;). Daarom heb ik in 2010 mijn eerste reis naar US, New York gemaakt. En kan niet wachten weer terug te gaan!

Vorig jaar was ik van plan naar zuidwest Amerika te gaan, dat is toen echter op de lange baan geschoven en dat plan ligt er nu voor a.s juli/aug. Daarom zal ik de komende maanden veel te vinden zijn op die betreffende topics.

Ik hoop nog een lange tijd met veel plezier alle mooie verhalen en tips te lezen hier!

Groet,
Martin
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Introductie

Bericht door Aricon »

Hoi Martin,
alsnog een verlaat welkom op het forum. :thumbup:
Hopelijk lukt het dit jaar wel om die fantastische reis te maken. Hier op het forum zul je genoeg informatie vinden om een mooie route in elkaar te zetten. Maar dat wist je natuurlijk al .. :wink:

Veel plezier gewenst met de voorbereidingen!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer