Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen gevraagd met restaurant The View in New York.
Ervaringen gevraagd met restaurant The View in New York.
Heeft er iemand ervaring met het restaurant the view in New york? Blijkbaar is dit een resto die constant ronddraait.
Was een aanrader van een collega, maar het is nogal duur... We zitten nu te twijfelen om er al dan niet naar toe te gaan.
Was een aanrader van een collega, maar het is nogal duur... We zitten nu te twijfelen om er al dan niet naar toe te gaan.
Re: Ervaringen gevraagd met restaurant The View in New York.
Lastig hoor om echt advies te geven...Wij zijn er geweest in 2009 en hebben het echt heel erg leuk gevonden. We hebben in het restaurant gegeten (op de lagere etage is het lopend buffet), en dus ff duur
gedaan. Met zijn 4'n zo'n usd500...3 van ons hadden ook een wijntje erbij
het eten was oke en voldoende maar verwacht geen sterren niveau ...het uitzicht is erg indrukwekkend maar eerlijk is eerlijk, dat heb je niet constant. Soms kijk je ook tegen andere stukken gebouw aan die erg dichtbij staan. Ik vond het leuk, mijn meisje geweldig en vrienden van ons een ervaring om nooit te vergeten...dus echt helpen is dit niet hè 

Grote Amerika fan
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wij hebben er een paar keer gegeten of iets gedronken (over jaren verspreid, hoor, want inderdaad erg duur) en het is wel een erg leuke ervaring. Als je de kosten een beetje wilt drukken is de Lounge misschien een beter idee, $8 per persoon om binnen te komen (na 20 uur) en minimaal een drankje per persoon verplichte consumptie.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Je kan ook in de namiddag gaan , wij waren er rond 5u en hebben alleen iets gedronken. Wij zijn blijven zitten tot we een volledig rondje hadden gedaan . (ik denk ongeveer 1u)
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
De Skyline in het donker vind ik toch een stuk indrukwekkender dan bij daglicht, zeker vanuit The View, maar dat is misschien persoonlijke voorkeur. Ik zou er de $8 wel voor over hebben om het bij avond te zien.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1353 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 8 Reacties