Mijn favorieten aldaar zijn o.a. Jack Rudy, Kari & zoon Jeremiah Barba, maar die maken meer realistic tattoo's, dus niet de 50's decals zoals op jouw foto's. Ook erg leuk, als je er van houd.
Zelf heb ik een paar Amerikaans gerelateerde plaatjes, voornamelijk Bike Rally herinneringen (Sturgis/Daytona) en ook een stuk of wat tattoo's die in de US gezet zijn, o.a. door Kari Barba.
Volop tatoeëerders in de US, bijna op iedere straathoek in elke willekeurige stad of stadje kun je ze wel vinden. Wij zijn nog al regelmatig in Orlando en daar zitten minimaal 100 tot 200 studio's, dus daar zie je door de bomen het bos niet meer.
Maar ook dichterbij kun je goed terecht, want in NL schieten de studio's ook als paddestoelen uit de grond. Ik zou in ieder geval eerst wat websites bekijken (of je ze nu hier of daar wil zetten) om een indruk te krijgen wie wat kan. En als je dan ergens een goed gevoel bij hebt kun je persoonlijk gaan informeren over hoe en wat je wil. Als dat ook klikt, ben je al weer iets verder.
In overleg met de artiest kun je dan een ontwerp ontwikkelen en van daar uit verder gaan.
Trek voor een complete sleeve wel een behoorlijke tijd uit, want die zal (en kan) niet in één of twee sessies gezet worden (behalve bij Miami Ink, daar doen ze het in een kwartier

) Daar gaan veel uren in zitten over een langere periode, dus zwemmen/zonnen etc. kun je rustig een half jaar op 0 zetten.
En er hangt daardoor ook een bijbehorend prijskaartje aan, al kan dat per studio nog wel eens goed verschillen.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt, en als er nog vragen zijn horen we het wel.
PS; Tats goedkoper in de US, dat kun je gevoeglijk gauw vergeten

In Turkije wel, maar wat ik daar af en toe van voorbij zie komen zou ik voor niks nog niet willen hebben, uitzonderingen daargelaten.