Ik vertrek eind maart naar atlanta.
En vind het moeilijk om de route uit te stippelen.
Wilde graag een klein stukje blue ridgeparkway rijden tot Asheville.
Maar aangezien er dan nog helemaal geen blad op de bomen zit begin ik nu te twijfelen.
Kan iemand me een beetje helpen met de route??
wil zoiezo naar Charlston
Savannah
panhandle
Maar als daar het weer wat tegen valt ga ik gewoon de laars van Florida in.
Weet nog niet zeker of ik New Orleans aan wil doen aangezien ik alleen ga.
Jullie zien/lezen het
Ik heb het moeilijk
Dus alle hulp is welkom
Van de zomer willen we ook graag stukje Blue ridgeway rijden.
Wij doen het zo.
Aan komst Atlanta.
Twee overnachtingen Atlanta.
Drie in Gatlinburg.
Airymountain overnachten zo pakken we een gedeelte Blueridge parkway.
Savannah.
Van Gatlinburg naar Savannah rijden via Blueridgeparkway vonden we te lang
vandaar een tussenovernachting zodat we rustig de tijd hebben voor stops etc.
Ik weet niet hoeveel tijd je hebt (misschien niet goed gelezen), maar ik denk niet dat je EN Charleston en Asheville, EN de laars van Florida EN New Orleans kan zien. Het zijn in feite drie verschillende routes. Je eerste optie, lijkt mij, is beginnen in Savannah, en dan via Charleston naar Asheville naar de Great Smoky Mountains. Een andere optie is beginnen in Savannah, en dan via de kust van Georgia (Jekyll Island, St. Simons Island, OF kiezen voor een route die begint in Savannah, en dan via Charleston naar de Great Smoky Mountains leidt, OF een route die begint in Savannah, en die dan via de kust van Georgia en St. Augustine naar Florida ("de laars") volgen. Je derde optie is beginnen in Savannah, en dan via de I-75 en de SR 300/91/2 (ontzettende leuke route met allemaal plantages enzo) naar de panhandle, waar je de I10 kan nemen naar New Orleans (met onderweg stops in Pensacola, Mobile, whatever).
Ik bedenk me nu net dat je natuurlijk ook vanaf Savannah naar het noorden kan rijden, een stukje Blue Ridge parkway kan doen, en dan naar het zuiden richting New Orleans kan afzakken.
Ik weet niet hoeveel je hebt aan deze voorstellen, maar ik zou mezelf zeker niet met teveel rijtijd opzadelen. En ondanks dat het zuidoosten minder uitgestrekt is dan het westen, moet je dat niet onderschatten. Van Savannah naar bijvoorbeeld Macon is bijna drie uur, en van Macon naar de kust van Florida (Destin bijvoorbeeld) is ruim zes uur rijden. Je wil natuurlijk ook niet je hele vakantie in de auto zitten.
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car! Southern Tales
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.