Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hulp met route

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Chris1969
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

hulp met route

Bericht door Chris1969 »

Hallo beste allemaal,

Ik vertrek eind maart naar atlanta.
En vind het moeilijk om de route uit te stippelen.

Wilde graag een klein stukje blue ridgeparkway rijden tot Asheville.
Maar aangezien er dan nog helemaal geen blad op de bomen zit begin ik nu te twijfelen.
Kan iemand me een beetje helpen met de route??

wil zoiezo naar Charlston
Savannah
panhandle
Maar als daar het weer wat tegen valt ga ik gewoon de laars van Florida in.
Weet nog niet zeker of ik New Orleans aan wil doen aangezien ik alleen ga.

Jullie zien/lezen het
Ik heb het moeilijk :?
Dus alle hulp is welkom
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Re: hulp met route

Bericht door Figment »

Waarom twijfel je over New Orleans? Naar de andere steden reis je toch ook alleen?
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Inderdaad, New Orleans is heel goed alleen te doen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
eric44051
Amerikakenner

Bericht door eric44051 »

Van de zomer willen we ook graag stukje Blue ridgeway rijden.
Wij doen het zo.
Aan komst Atlanta.
Twee overnachtingen Atlanta.
Drie in Gatlinburg.
Airymountain overnachten zo pakken we een gedeelte Blueridge parkway.
Savannah.
Van Gatlinburg naar Savannah rijden via Blueridgeparkway vonden we te lang
vandaar een tussenovernachting zodat we rustig de tijd hebben voor stops etc.
DixieChick
Amerika-expert

Bericht door DixieChick »

Ik weet niet hoeveel tijd je hebt (misschien niet goed gelezen), maar ik denk niet dat je EN Charleston en Asheville, EN de laars van Florida EN New Orleans kan zien. Het zijn in feite drie verschillende routes. Je eerste optie, lijkt mij, is beginnen in Savannah, en dan via Charleston naar Asheville naar de Great Smoky Mountains. Een andere optie is beginnen in Savannah, en dan via de kust van Georgia (Jekyll Island, St. Simons Island, OF kiezen voor een route die begint in Savannah, en dan via Charleston naar de Great Smoky Mountains leidt, OF een route die begint in Savannah, en die dan via de kust van Georgia en St. Augustine naar Florida ("de laars") volgen. Je derde optie is beginnen in Savannah, en dan via de I-75 en de SR 300/91/2 (ontzettende leuke route met allemaal plantages enzo) naar de panhandle, waar je de I10 kan nemen naar New Orleans (met onderweg stops in Pensacola, Mobile, whatever).

Ik bedenk me nu net dat je natuurlijk ook vanaf Savannah naar het noorden kan rijden, een stukje Blue Ridge parkway kan doen, en dan naar het zuiden richting New Orleans kan afzakken.

Ik weet niet hoeveel je hebt aan deze voorstellen, maar ik zou mezelf zeker niet met teveel rijtijd opzadelen. En ondanks dat het zuidoosten minder uitgestrekt is dan het westen, moet je dat niet onderschatten. Van Savannah naar bijvoorbeeld Macon is bijna drie uur, en van Macon naar de kust van Florida (Destin bijvoorbeeld) is ruim zes uur rijden. Je wil natuurlijk ook niet je hele vakantie in de auto zitten.
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer