Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis USamerika: LA-SF-SD-PH-KING-LV-LA/maart/bruiloft in LV
Re: Reis USamerika: LA-SF-SD-PH-KING-LV-LA/maart/bruiloft in
Cosmopolitan toch maar geboekt
wil die kamer eigenlijk zo graag dat ik geen risico meer wilde lopen
via expedia want die gaven nog 10% korting en alle andere aanbieders kwamen op dezelfde prijs uit (excl ontbijt deze was incl )
en altijd annuleerbaar mocht ik toch nog een mooie aanbieding tegenkomen !
wil die kamer eigenlijk zo graag dat ik geen risico meer wilde lopen
via expedia want die gaven nog 10% korting en alle andere aanbieders kwamen op dezelfde prijs uit (excl ontbijt deze was incl )
en altijd annuleerbaar mocht ik toch nog een mooie aanbieding tegenkomen !
Nog steeds druk bezig met plannen maar heb nog steeds niks echt vast staan tussen 14 maart (san diego) & 22 maart (Las vegas)
Planning is om via phoenix naar de grand canyon te gaan en dan zion/bryce ? maar wat de beste indeling daar is of misschien andere dingen die mooi zijn, We hebben zion & bryce al eens gezien en misschien dat in maart je beter elders kunt kijken ?
Ook net contact gehad met de KLM want onze vlucht van Las vegas naar Amsterdam via atlanta was ineens enkele uren vervroegd waardoor we echt vroeg moeten opstaan + enkele uren op atlanta zouden zitten en dan nog steeds laat de dag erop zouden aankomen in Amsterdam. De vluchten zijn nu gewijzigd zodat we pas om 15:15 in Las vegas vertrekken en om 13:05 in amsterdam landen met een tussenstop (nog steeds in atlanta) van 22:01 tot 23:50 (wat volgens de klm medewerkster wel 2uur en 50 minuten zijn volgens mij maar 1 uur en 49 minuten haha )
Planning is om via phoenix naar de grand canyon te gaan en dan zion/bryce ? maar wat de beste indeling daar is of misschien andere dingen die mooi zijn, We hebben zion & bryce al eens gezien en misschien dat in maart je beter elders kunt kijken ?
Ook net contact gehad met de KLM want onze vlucht van Las vegas naar Amsterdam via atlanta was ineens enkele uren vervroegd waardoor we echt vroeg moeten opstaan + enkele uren op atlanta zouden zitten en dan nog steeds laat de dag erop zouden aankomen in Amsterdam. De vluchten zijn nu gewijzigd zodat we pas om 15:15 in Las vegas vertrekken en om 13:05 in amsterdam landen met een tussenstop (nog steeds in atlanta) van 22:01 tot 23:50 (wat volgens de klm medewerkster wel 2uur en 50 minuten zijn volgens mij maar 1 uur en 49 minuten haha )
Je zou ook zuidelijk Ca en Az eens beter kunnen bekijken. Joshua tree, Palm Springs, Imperial Sanddunes, Organ Pipe Cactus, Tucson, Tombstone, Bisbee, Chiricahua, Apache Trail, Phx, Sedona, GC, LV.
Joshua Tree hebben zijn we vorige keer al geweest
toen zij we via joshua tree naar laughlin gereden en vandaar naar de Grand Canyon.
zal eens in de rest duiken of we dat interessant zouden vinden (ook met onze zoon van net geen 3 jaar rekening houdend)
toen zij we via joshua tree naar laughlin gereden en vandaar naar de Grand Canyon.
zal eens in de rest duiken of we dat interessant zouden vinden (ook met onze zoon van net geen 3 jaar rekening houdend)
Nog maar 21 daagjes !
Gisteren de blog aangemaakt (hij staat om reden genoemd in de 1e post nog op privé, dit zal tijdens de vakantie ook zo blijven. Mensen die Live willen meelezen kunnen mij een PM sturen )
Ik heb nog steeds niets geboekt maar de planning is overnachting in San Simeon.
Na San diego staan de 7 dagen ook nog open. Ik denk dat we die mooi daar ter plekke indelen afhankelijk van waar we zelf zin in hebben !
Gisteren de blog aangemaakt (hij staat om reden genoemd in de 1e post nog op privé, dit zal tijdens de vakantie ook zo blijven. Mensen die Live willen meelezen kunnen mij een PM sturen )
Ik heb nog steeds niets geboekt maar de planning is overnachting in San Simeon.
Na San diego staan de 7 dagen ook nog open. Ik denk dat we die mooi daar ter plekke indelen afhankelijk van waar we zelf zin in hebben !
Bijvoorbeeld:USamerika schreef:Nog steeds druk bezig met plannen maar heb nog steeds niks echt vast staan tussen 14 maart (san diego) & 22 maart (Las vegas)
14 maart - San Diego - Blythe (puur als tussenstop)
15 maart - Blythe - Sedona (Via Alt-89)
16 maart - Sedona
17 maart - Sedona - Page (via Sunset Crater, Wupatki NM, Blue Canyon(?))
18 maart - Page (Horseshoe Bend, Antelope Canyon, Glen Canyon Dam, Lake Powell)
19 maart - Page - Bryce Canyon (Via de Cottonwood Canyon Road)
20 maart - Bryce Canyon - Zion
21 maart - Zion
22 maart - Zion - Las Vegas (via Valley of Fire SP)
Morgen vertrekken we
-> amerikareis2013.wordpress.com
Fijne reis toegewenst!
Bedankt de heenreis is in ieder geval goed verlopen.Yeehaw schreef:Fijne reis toegewenst!
Het 1e doel is bereikt Ze heeft ja gezegd ! of we het ook in Las Vegas officieel maken is nog niet bekend.
-
sabrinacom
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Proficiat! Het ziet er gezellig uit daar! Wat fijn dat jullie mannetje zo stoer is.
Nog heel veel plezier, ik ga jullie volgen!
Sabrina
Nog heel veel plezier, ik ga jullie volgen!
Sabrina
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 2959 Weergaves
-
Laatste bericht door Owensound
-