Tipsy_1 schreef:mooie route, toch ook veel dat bij ons op de planning staat! ben ook benieuwd hoeveel je "gedaan" gaat krijgen! dat is ook voor mijn eigen planning (die zit ook goed vol) nuttige info, dus ik kijk al uit naar je blog!!!
dat is het voordeel van niet als eerst te gaan hé
Tipsy_1 schreef:In snow canyon denk ik dat dat nieuw stuk, het white amfitheater, zeer de moeite is. Sofie (doockles) is daar vorig jaar naar toe gewest.
dan ga ik dit zeker eens lezen op haar site
Tipsy_1 schreef:Navajo NM moet je niet te veel van voorstellen hoor, kort wandelingetje naar het uitzichtpunt. De ruines zelf kan je enkel met lange ranger-geleide tochten bereiken. wij vonden het niet veel voorstellen (maar wij waren kort daarvoor in mesa verde geweest)
dat dacht ik ook al, dat maakt het dan mogelijk om nog iets langer in Page te blijven en/of vroeger in MV aan te komen
Tipsy_1 schreef:Verder hoop ik dat de KoW en het "echte" bisti gedeelte niet te veel van het goede is op één dag - ik plan hetzelfde...
oei, hier had ik al een reactie op gegeven in jouw topic...
Tipsy_1 schreef:Hoe ga je eigenlijk naar Rainbow bridge? die boottocht duurt van rond 7u-8u 's morgens tot rond 13u?
omdat ik gelezen heb dat het, voor de foto's, beter is om de namiddagtocht te doen ben ik dus van plan om te reserveren voor de trip van 13u. Ik heb mij eerst lid gemaakt van Touring (15€) omdat je dan via hen ook de AAA-korting krijgt. Pas vrijdag heb ik mijn kaart/lidnummer ontvangen zodat ik nu kan gaan boeken.
Tipsy_1 schreef:en nog een vraagje: Photographing the SW heb ik natuurlijk ook. Maar die andere twee boeken nog niet hoewel ik wel overweeg ze te kopen. Aanraders? welke is de grootste aanrader?
hoewel ze elkaar voor een stuk overlappen zijn beide eigenlijk schitterende boeken, al beperkt de ene zich tot de, grote, omgeving van Moab (maar die is dan ook écht wel heel gedetailleerd). Henriëtte verwijst er overigens ook regelmatig naar (alhoewel niet rechtstreeks) in oa haar reisverslag van 2009 toen ze bijna een week in en rond Moab getourd hebben.
Tipsy_1 schreef:nog veel plan plezier!
jullie ook hé...misschien moeten we ons alsnog inschrijven voor A'pen om tips uit te wisselen...