Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickets bestellen voor The Lion King (in New York).
Tickets bestellen voor The Lion King (in New York).
Graag hadden wij tickets besteld voor de musical van the lion king in NY.
Ik had die graag betaald met de visa kaart van mijn vriend omdat ik er zelf geen heb. Ik ga namelijk met mijn zus naar NY en mijn vriend gaat niet mee.
Om die tickets te kunnen bestellen moet ik bij aflevermethode 'will call' aanklikken. Ik denk dat we ze dan in NY zelf moeten gaan afhalen.
Maar dan staat er echter
"For International Orders Only - Tickets held at Will Call can only be retrieved by the cardholder with original credit card of purchase and a valid photo ID with signature such as a government issued ID, driver's license or passport."
Gaan ze daar een probleem van maken als ik die tickets zal afhalen met de kaart van mijn vriend? Of hoe doe ik dit dan het best?
Ik had die graag betaald met de visa kaart van mijn vriend omdat ik er zelf geen heb. Ik ga namelijk met mijn zus naar NY en mijn vriend gaat niet mee.
Om die tickets te kunnen bestellen moet ik bij aflevermethode 'will call' aanklikken. Ik denk dat we ze dan in NY zelf moeten gaan afhalen.
Maar dan staat er echter
"For International Orders Only - Tickets held at Will Call can only be retrieved by the cardholder with original credit card of purchase and a valid photo ID with signature such as a government issued ID, driver's license or passport."
Gaan ze daar een probleem van maken als ik die tickets zal afhalen met de kaart van mijn vriend? Of hoe doe ik dit dan het best?
Re: Tickets bestellen voor the lion king.
Is het eigenlijk wel mogelijk om te reizen naar NY zonder eigen visa kaart? Of vraag ik er het best eentje aan?
Ik zou een mailtje sturen naar de instantie waar de kaarten besteld zijn. Mijn ervaring met Will Call is dat ze best wel streng zijn. En een eigen creditcard hebben is best wel handig in de VS.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Alleen af te halen door de kaarthouder met een foto-ID. Lijkt me niet dat dat er voor niets staat. Dus ik zou er zeker niet op gokken.
Een Credit Card is sowieso handig in de US. Voor veel zaken dien je een borg te betalen zoals voor je auto, hotelkamer etc.
Nu kun je die meestal ook wel cash betalen maar handig is anders. En soms accepteren ze het ook niet..
Een Credit Card is sowieso handig in de US. Voor veel zaken dien je een borg te betalen zoals voor je auto, hotelkamer etc.
Nu kun je die meestal ook wel cash betalen maar handig is anders. En soms accepteren ze het ook niet..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Tickets bestellen voor The Lion King (in New York).
New Yorkers kunnen zich een leven zonder credit card niet voorstellen en zijn reuze verbaasd als anderen er geen een hebben ...
als ik jou was, zou ik er eentje aanschaffen, is reuze handig.
http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g6 ... _York.html
(ik meen dat een debit card hetzelfde is als onze pinpas ....)
als ik jou was, zou ik er eentje aanschaffen, is reuze handig.
http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g6 ... _York.html
(ik meen dat een debit card hetzelfde is als onze pinpas ....)
-
- Amerika-expert
Debitkaard is inderdaad hetzelfde als een pinpas. Ik gebruik mijn pinpas van de ING hier regelmatig, vooral in flappentapmachines. Meestal gaat de kaart ook door de machines bij de kassa van een supermarkt, maar soms ook niet. Een eigen kredietkaart hebben is inderdaad heel erg handig. En je kunt die vaak zelfs gebruiken om een kopje koffie van $1,49 te kopen!
Plus: het voelt aan alsof je niet echt geld uitgeeft (totdat de rekening komt, natuurlijk).
Plus: het voelt aan alsof je niet echt geld uitgeeft (totdat de rekening komt, natuurlijk).
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Rond de jaarwisseling weer eens in NY geweest. Had voor 4 avonden kaarten voor allerlei voorstellingen via internet geregeld. Alle kaarten werden on Will Call geboekt.
Gewoon uurtje voor de voorstelling de kaarten bij theater ophalen, 2 keer werd om mijn creditcard gevraagd!
Overigens kan ik mijn geen verblijf voorstellen in NY zonder creditcard. Op ieder punt waar je komt kan die gebruikt worden. Het begint al op de eerste dag als je een metrocard voor de tijd van je verblijf gaat kopen bij de automaat!
BTW gewoon thuis op de bank is die ook makkelijk als je een vliegticket, hotel o.i.d. wilt boeken.
Mijn advies neem een creditcard mee, bij voorkeur VISA want mijn ervaring heeft ook geleerd dat deze echt overal te gebruiken is!
Veel plezier, en als je nog een echt leuke voorstelling zoekt: STOMP in Orpheum Theatre
http://www.ticketmaster.com/Stomp-ticke ... _ORPHEUMNY
Wist niet wat te verwachten maar was echt geweldig! Muziek, show, humor, gewoon TOP
Gewoon uurtje voor de voorstelling de kaarten bij theater ophalen, 2 keer werd om mijn creditcard gevraagd!
Overigens kan ik mijn geen verblijf voorstellen in NY zonder creditcard. Op ieder punt waar je komt kan die gebruikt worden. Het begint al op de eerste dag als je een metrocard voor de tijd van je verblijf gaat kopen bij de automaat!
BTW gewoon thuis op de bank is die ook makkelijk als je een vliegticket, hotel o.i.d. wilt boeken.
Mijn advies neem een creditcard mee, bij voorkeur VISA want mijn ervaring heeft ook geleerd dat deze echt overal te gebruiken is!
Veel plezier, en als je nog een echt leuke voorstelling zoekt: STOMP in Orpheum Theatre
http://www.ticketmaster.com/Stomp-ticke ... _ORPHEUMNY
Wist niet wat te verwachten maar was echt geweldig! Muziek, show, humor, gewoon TOP
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ik ben dol op slagwerk, het moet er komend bezoek maar eens van gaan komen!
Maar, stomp is eigenlijk altijd wel op TKTS te krijgen, dus ik zou daar vooraf geen kaartje voor kopen.
http://www.tdf.org/TDF_ServicePage.aspx?id=56
Maar, stomp is eigenlijk altijd wel op TKTS te krijgen, dus ik zou daar vooraf geen kaartje voor kopen.
http://www.tdf.org/TDF_ServicePage.aspx?id=56
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 9545 Weergaves
-
Laatste bericht door Pieterjan99
-