Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: MyVegas

Bericht door Sassya »

Wij lazen het ook net. Zal alleen nog maar free chips worden via je facebook vrienden als ik het zo goed begrijp. Delen met de wereld via deze facebookpagina is stilgelegd. Wel heel plotseling. Wij spelen met onze echte account, net iedereen als Kennissen gezet ipv beperkt en de my vegas meldingen alleen tonen aan kennissen. Als het goed is dan iedereen dan via Gamefeed mijn chips oppakken, toch? Wij spelen met ons eigen account, dus daarom probeer ik te beperken wat iedereen ziet.

De links staan trouwens nog wel op die ander Vegas site, Friends of my Vegas, dus ben ze snel aan het oppakken.

Maar het was ook te mooi om waar te zijn, ze begonnen van de week natuurlijk ook al met de restricties hoeveer rewards je kunt innen.
USamerika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door USamerika »

Als het maar niet aan zijn eigen succes ten onder gaat want de restricties volgens elkaar wel heel vlug op zo.
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Erg jammer! Zeker sinds de laatste update lijkt het alsof m'n chips echt weg vliegen, lijk amper wat te verdienen.. Dus dan waren die 50.000 extra chips een goede aanvulling. :(
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

Die angst heb ik dus ook, van de week al. Ik krijg ontzettend de neiging om alvaste kamer te redeemen voor 2 nachten, maar die zijn bijna allemaal sold out (degene waarvoor ik genoeg heb dan). Viel me al op dat er vaker sold out stond. Ben benieuwd of dat nog aangevuld wordt.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ik heb alvast maar 1 nacht in een deluxe kamer in de Mirage geredeemed via mn valse account waar ik met game feed speelde.
Als ik lees wat er allemaal gaande is, kan myvegas wel eens heel anders worden. Er is duidelijk heel wat beroering.
Straks moet Cis maar telefonisch boeken en dan hebben we dat toch al. (hopelijk)
Groetjes,
Carine
USamerika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door USamerika »

Ik heb een beetje hetzelfde
had gehoopt op een kamer voor 2 nachten mirage maar zit nu krap aan de 60.000 lp
en je hebt er toch echt 75000 nodig (en dan nog eens hopen dat het niet sold out is)

Ook ben ik net in level 55 beland en moet ik 900000 punten halen voor het volgende level (dat is is dus meer als 10% van wat ik in de vorige 55 levels heb behaald !) .
Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken.
Maar het wordt er niet makkelijker op.

1e paar levels en lp haal je vrij vlug om je verslaafd te maken en dan wordt het moeilijker maarja je hebt er al zoveel tijd in gestoken.

Ze zijn wel slim daar in vegas :(
Laatst gewijzigd door USamerika op 20 jan 2013, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

Misschien rare vraag, maar kun je in de hotels makkelijk je baggage "stallen"? Stel, we redeemen 2 verschillende hotels, dan zit je toch met een gat tussen het uit- en inchecken.
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

Ik zit in level 70 en moet meer dan 1 miljoen chips halen voor het volgende level. Het blijft dus hoog. Hier en daar heb je een level waar je iets minder moet halen.
Vermoedelijk zullen ze het aantal te behalen chips per level verhogen en de winst kleiner maken.
Zo wordt er ook minder gewonnen.
Groetjes,
Carine
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

slachtoffer van hun eigen succes zo te zien :blink:
Ik weet nog helemaal niet wanneer wij in Vegas zullen zijn dus ik kan nog niets redeemen :(
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Ik vind het ook een beetje naïef hoe de makers het spel gelanceerd hebben destijds. Denk dat iedereen wel zou kunnen weten dat als je spullen gratis weg gaat geven -zonder restricties- voor het spelen van een spel iedereen als een gek gaat spelen. Spelers gaan dan ook heel creatief naar manieren op zoek om zo snel mogelijk deze spullen te verkrijgen (het gebruiken van gamefeeds/linkclump e.d.) en geef ze ook geen ongelijk. Er is gewoon op voorhand niet goed over nagedacht denk ik door de makers, ook al is het een goed loyalty concept. De ingevoerde restricties zijn meestal wel logisch (vanuit de makers gezien) maar dit schaadt wel zo de loyalty van MGM bij de spelers en dit is juist het tegenovergestelde van wat het doel was van het concept.
Hoop wel dat ze nu klaar zijn met het invoeren van de restricties en wij straks gewoon van een aantal rewards in Vegas kunnen profiteren.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Dat wordt de komende dagen dus nog even snel flink chips binnenhalen voordat het kansloos wordt :D
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Binnenkort een nieuwe regel "1 award per half jaar"
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Sassya schreef:Misschien rare vraag, maar kun je in de hotels makkelijk je baggage "stallen"? Stel, we redeemen 2 verschillende hotels, dan zit je toch met een gat tussen het uit- en inchecken.
Ja hoor, geen enkel probleem, de bell man regelt alles voor je. :D
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Zouden we niet onze chips hier kunnen delen? Of is dat niet toegestaan? :D

Ik zit nu op m'n account op zo'n 90.000 LP's en twijfel of ik nu al een hotel zal redeemen (welke?) of dat ik nog even door spaar.. We zitten eind mei in Vegas, dus kan ook binnen +/- een maandje m'n F&B-reward gaan innen (90 dagen van te voren toch?).
Lex77
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Lex77 »

@Ems2012, ja inderdaad 90 dagen. Ga zelf ook eind mei en zit te wachten totdat ik mijn LP's in kan wisselen!

Ik kan er nergens uithalen dat de gamefeeds ook verboden zijn/worden.
Kijk ik ergens overheen?
Afbeelding
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

DejaVu schreef:Binnenkort een nieuwe regel "1 award per half jaar"
Dat schiet echt niet op :( Eerst terug naar 3 in 30 dagen nu weer dit :roll:
Edman!
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Edman! »

ina schreef:
DejaVu schreef:Binnenkort een nieuwe regel "1 award per half jaar"
Dat schiet echt niet op :( Eerst terug naar 3 in 30 dagen nu weer dit :roll:
Hij bedoelde het als doomscenario, niet dat het echt zo wordt hoor.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

Na zeven keer doorgeschakeld geweest te zijn, nog niets kunnen boeken.
Uiteindelijk wist de zevende te vertellen dat myvegas enkel in de week bereikbaar is vanaf 9u plaatselijke tijd.
Al de anderen wisten van niks :roll:
Gelukkig belt Cis met een firma gsm anders waren we de kosten van onze kamer bijna kwijt aan telefoon :roll:
Groetjes,
Carine
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

Ik ben er net wel doorgekomen, maar ze gaven aan dat ze nog niet konden boeken voor september op deze award, dus ze hebben hem weer gecancelled. Alle moeite voor niets, blijkbaar toch ergens overheen gelezen :roll: .
KevinConnolly
Amerika-ontdekker

Bericht door KevinConnolly »

Hmmm ben benieuwd. Wij gaan ook in September en ik denk er nu ook aan om alvast maar te boeken (met de wetenschap dat de My Vegas regels wel weer eens aangepast kunnen gaan worden).

Hou ons aub op de hoogte of het mogelijk is om al te boeken voor September!
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer