Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas
Re: MyVegas
hmmm.... das niet zo mooi!
is er een plek waar ik alle regels kan lezen?
gelukkig ben ik nog niet zo ver met mn lp's, anders is t helemaal balen.
we gaan pas in september dus hoop dat ze ondertussen dan die regels niet weer aanpassen....
is er een plek waar ik alle regels kan lezen?
gelukkig ben ik nog niet zo ver met mn lp's, anders is t helemaal balen.
we gaan pas in september dus hoop dat ze ondertussen dan die regels niet weer aanpassen....
oh en hoe zit dat als je met 2 accounts speelt??
Zolang je met 2 personen op reis gaat en 2 Mlife accounts aanmaakt (maximaal 1 per persoon, ID verplicht!) kun je dus dubbel cashen (2x3=6 rewards totaal). Let wel op dat je de reward op de goede naam/mailadres casht!dexter schreef:oh en hoe zit dat als je met 2 accounts speelt??
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Mijn beide accounts zijn op mijn naam, maar wel een ander emailadres.
Er zijn trouwens nog andere mensen met dezelfde naam.
Zouden ze dat linken aan hetzelfde paspoort? Anders stop ik met spelen op dat ene account
Harry, jij weet er mss meer van? Speelde Bianca ook niet voor jou?
Zouden ze dat linken aan hetzelfde paspoort? Anders stop ik met spelen op dat ene account

Groetjes,
Carine
Carine
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik kan fout zijn natuurlijk, maar het maakt volgens mij niets uit met welke Facebook account je speelt (en of dat er nu eentje is, of 2 verschillende zijn). Je Facebook account hangt niet aan je Mlife account vast, je reward wordt gewoon naar je Mlife account gestuurd. Zolang je dus verschillende Mlife accounts gebruikt om je rewards mee te innen zit je goed denk ik.sachasenne schreef:Mijn beide accounts zijn op mijn naam, maar wel een ander emailadres.
Zouden ze dat linken aan hetzelfde paspoort? Anders stop ik met spelen op dat ene account![]()
Natuurlijk moet de persoon waar die Mlife account aan vast hangt er natuurlijk bij zijn wanneer je de reward gaat innen in het hotel, maar dat wist je al. Je kan volgens mij met één facebook account spelen & de rewards naar verschillende Mlife accounts sturen, bv die van je zelf & die van je partner. Op die manier kunnen jullie allebei 3 rewards innen in 30 dagen tijd. Jij kan dus gewoon met je 2 accounts blijven spelen & de rewards naar 2 verschillende Mlife accounts sturen.
Reisblog: thisisfraa.be
Klopt helemaal. Je kunt dus alleen niet 2 mlife accounts maken op naam van 1 persoon. Maximaal 1 mlife account per persoon!Fraa schreef:Natuurlijk moet de persoon waar die Mlife account aan vast hangt er natuurlijk bij zijn wanneer je de reward gaat innen in het hotel, maar dat wist je al. Je kan volgens mij met één facebook account spelen & de rewards naar verschillende Mlife accounts sturen, bv die van je zelf & die van je partner. Op die manier kunnen jullie allebei 3 rewards innen in 30 dagen tijd. Jij kan dus gewoon met je 2 accounts blijven spelen & de rewards naar 2 verschillende Mlife accounts sturen.
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Inderdaad, ik reis bv alleen. Ik kan dus ook maar maximaal 3 rewards innen, tenzij ik mezelf kloon ofzo 

Reisblog: thisisfraa.be
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je verbind niet je facebook account aan je M-life account.
Als je wat in wilt wisselen (ik heb nog geluk gehad in december en heb 6 awards kunnen cachen op mijn eigen account) dan krijg je een e-mail met een code en daarmee ga je naar de M-life balie samen met je M-life pasje en een foto ID. Dan krijg je na behoorlijk wat papier en computerwerk door de medewerker een voucher met daarop je award, daarmee ga je naar bv. het restaurant en gebruik je de voucher als (gedeeltelijke) betaling.
Maaaaaaaar, je kunt per facebook account maar met 1 e-mail adres je awards cachen en dat e-mailadres is daarna niet meer te wijzigen voor je facebook account, je kunt dus niet van 1 facebook account op meerdere e-mailadressen een award laten sturen. (ja Carine, Bianca heeft ook voor ons gespeeld en op die account kan er alleen nog maar iets gecached worden op het e-mail adres van Jaap, Bianca heeft er zelf niets meer aan,(lief hè
))
De naam van de foto-ID moet ook precies overeen komen met de naam die in de e-mail staat en deze moet weer gelijk zijn aan de naam van de M-life account, en dit wordt ook echt gecontroleerd.
Als je wat in wilt wisselen (ik heb nog geluk gehad in december en heb 6 awards kunnen cachen op mijn eigen account) dan krijg je een e-mail met een code en daarmee ga je naar de M-life balie samen met je M-life pasje en een foto ID. Dan krijg je na behoorlijk wat papier en computerwerk door de medewerker een voucher met daarop je award, daarmee ga je naar bv. het restaurant en gebruik je de voucher als (gedeeltelijke) betaling.
Maaaaaaaar, je kunt per facebook account maar met 1 e-mail adres je awards cachen en dat e-mailadres is daarna niet meer te wijzigen voor je facebook account, je kunt dus niet van 1 facebook account op meerdere e-mailadressen een award laten sturen. (ja Carine, Bianca heeft ook voor ons gespeeld en op die account kan er alleen nog maar iets gecached worden op het e-mail adres van Jaap, Bianca heeft er zelf niets meer aan,(lief hè

De naam van de foto-ID moet ook precies overeen komen met de naam die in de e-mail staat en deze moet weer gelijk zijn aan de naam van de M-life account, en dit wordt ook echt gecontroleerd.
- Neede-Radicals
- Amerika-ontdekker
Euh,hoe krijg je zo'n MLife pasje en waar zijn de MLife balies in Vegas?
Heb alle 26 pagina's doorgelezen van deze thread en speel vanaf vandaag ook MyVegas.
Als ik het goed heb:
-Je kunt per Facebookaccount maar voor 1 persoon cachen
-Je partner moet dus én een eigen Mlife account en een eigen FB account hebben.
Heb alle 26 pagina's doorgelezen van deze thread en speel vanaf vandaag ook MyVegas.
Als ik het goed heb:
-Je kunt per Facebookaccount maar voor 1 persoon cachen
-Je partner moet dus én een eigen Mlife account en een eigen FB account hebben.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Harry, ik heb twee accounts :
account 1 : Carine Smits, prive emailadres
account 2 : Carine Smits, gmail adres.
Als ik het goed begrijp is er voor mij dan geen probleem. Beide keren mn echte naam. En twee bestaande emailadressen.
Alleen , zou ik twee Mlife accounts kunnen maken op mijn naam met de verschillende FB emailadressen, of hang ik mijn fake FB account onder Mlife account van Cis. (ik heb nog geen Mlife account)
Spijtig dat Schotland geen Myschot of zo heeft, anders kon jij voor haar spelen
account 1 : Carine Smits, prive emailadres
account 2 : Carine Smits, gmail adres.
Als ik het goed begrijp is er voor mij dan geen probleem. Beide keren mn echte naam. En twee bestaande emailadressen.
Alleen , zou ik twee Mlife accounts kunnen maken op mijn naam met de verschillende FB emailadressen, of hang ik mijn fake FB account onder Mlife account van Cis. (ik heb nog geen Mlife account)
Spijtig dat Schotland geen Myschot of zo heeft, anders kon jij voor haar spelen

Groetjes,
Carine
Carine
Je hebt een paspoort nodig om je mlife account te activeren in het hotel. Zonder paspoort geen pasje en per paspoort (dus per persoon!) maar 1 account. Per persoon dus maximaal 3 rewards in Myvegas, ben je met zn tweeën dan kun je 6 rewards cashen, 9=3 enz enz.sachasenne schreef:Als ik het goed begrijp is er voor mij dan geen probleem. Beide keren mn echte naam. En twee bestaande emailadressen.
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, maar als je een hotel wil boeken moet je dat op voorhand doen en is je Mlife account toch al geactiveerd of zie ik dat verkeerd?
Groetjes,
Carine
Carine
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Nee dat zie je goed Carine, je kunt online een M-life account aanmaken en dan later bij een balie het pasje ophalen met een foto ID.
Je kunt dus bij het inwisselen je ene Facebook account gebruiken op je eigen naam en de andere account op de naam van Cis, en het email adres van de Facebook account hoeft niet hetzelfde te zijn als het e-mailadres voor het inwisselen, maar je kunt als je eenmaal iets ingewisseld hebt op een account daarna niet meer die account gebruiken met een ander e-mailadres.
Je kunt dus bij het inwisselen je ene Facebook account gebruiken op je eigen naam en de andere account op de naam van Cis, en het email adres van de Facebook account hoeft niet hetzelfde te zijn als het e-mailadres voor het inwisselen, maar je kunt als je eenmaal iets ingewisseld hebt op een account daarna niet meer die account gebruiken met een ander e-mailadres.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Vanaf level 68 mag je het MGM, het laaste hotel, bouwen... Ben ik nu aan het bouwen maar wat duurt dat lang zeg... pff...MiniMe schreef:Weet iemand vanaf welk level je het laatste hotel kunt gaan bouwen?
mijn facebook is geblokkeerd helppppp!
en ik had nog wel een telefoonnummer en alles ingevoerd.
al paar keer geprobeerd die vrienden te raden maar gaat elke keer mis.
iemand nog tips?????
ontzettend balen zeg! ga ook niet weer opnieuw beginnen. had net aria gebouwd en al 50000 lps....
en ik had nog wel een telefoonnummer en alles ingevoerd.
al paar keer geprobeerd die vrienden te raden maar gaat elke keer mis.
iemand nog tips?????
ontzettend balen zeg! ga ook niet weer opnieuw beginnen. had net aria gebouwd en al 50000 lps....
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wel balen van die nieuwe regel... ik had ondertussen al 200.000 LPs. Dan wordt het gewoon maar 3 dure rewards doen, 3 shows ofzo.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
@dexter : je kan een poging doen zoals het mij uiteindelijk is gelukt.
Zie enkele blz hiervoor. Een ander lid heeft zo ook succes gehad. Voordeel is dat er weinig fake leden foto's hebben dus je komt steeds dezelfde tegen.
Zie enkele blz hiervoor. Een ander lid heeft zo ook succes gehad. Voordeel is dat er weinig fake leden foto's hebben dus je komt steeds dezelfde tegen.
Groetjes,
Carine
Carine
Heb dit ook voorgehad. Probeer je mails terug te vinden van facebook, zoek afbeeldingen van de personen op, bewaar deze ergens (ja is echt wel stupide maar handig) en dan gokken maar!!! Eenmaal je je account opnieuw 'veroverd' hebt raad ik je wel aan enkele 'vrienden' te verwijderen. Ik heb er momenteel nog maar 20 ofzo waarvan ik dan allemaal fotootjes bewaard heb in een map voor het geval dat ik m'n account opnieuw zou verliezen... Is 1x veel moeite doen maar je weet maar nooit he met die dubbele accounts!