Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Extra kosten bij United?
-
KarenMichael
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Extra kosten bij United?
Hey iedereen
Ik heb ontdekt dat van alle opties die er zijn, vliegen met United ons het goedkoopst uitkomt.
Brussel - SF , LA- NY, NY- Brussel , op 16/07, 31/07 en 04/08 voor 960 euro pp.
Maar nu heb ik geen ervaring met vliegtickets online boeken en weet ik niet of ik mij nog aan extra kosten mag verwachten. Kan iemand me hier bij helpen? Op de site vind ik vanalle uitleg over luggage fees wanneer je een extra koffer enzo mee wil.. Maar extra bagage buiten beschouwing gelaten, komt hier dan nog iets bij?
Alvast bedankt!
Ik heb ontdekt dat van alle opties die er zijn, vliegen met United ons het goedkoopst uitkomt.
Brussel - SF , LA- NY, NY- Brussel , op 16/07, 31/07 en 04/08 voor 960 euro pp.
Maar nu heb ik geen ervaring met vliegtickets online boeken en weet ik niet of ik mij nog aan extra kosten mag verwachten. Kan iemand me hier bij helpen? Op de site vind ik vanalle uitleg over luggage fees wanneer je een extra koffer enzo mee wil.. Maar extra bagage buiten beschouwing gelaten, komt hier dan nog iets bij?
Alvast bedankt!
Re: Extra kosten bij United?
Nee, als je rechtstreeks bij United.com boekt komen er geen kosten bij. De prijs die je ziet, is de prijs die je betaalt.
Tenzij je inderdaad extra bagage wilt meenemen, of een Economy Plus stoel wilt.
Tenzij je inderdaad extra bagage wilt meenemen, of een Economy Plus stoel wilt.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
-
KarenMichael
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ok, dankjewel! Dan is onze keuze snel gemaakt.. United it will be!
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ook als je een stoel bij de uitgang wil kan je bijbetalen, vanwege de beenruimte.
Vroeger was zoiets een service als je wat langer was, tegenwoordig helaas niet meer.
Zorg er overigens wel voor dat je niet achteraan komt te zitten in het vliegtuig.
Dan is de kans dat je geen keuze meer hebt qua eten heel groot.
Het is al niet best, maar dan blijft meestal het slechtste over.
Dit hebben wij meerdere malen meegemaakt met United.
Vroeger was zoiets een service als je wat langer was, tegenwoordig helaas niet meer.
Zorg er overigens wel voor dat je niet achteraan komt te zitten in het vliegtuig.
Dan is de kans dat je geen keuze meer hebt qua eten heel groot.
Het is al niet best, maar dan blijft meestal het slechtste over.
Dit hebben wij meerdere malen meegemaakt met United.
- le-nnart
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wat een nonsens. Een belangrijker argument is dat iedereen tegenwoordig veel handbagege meeneemt, en als je achterin zit je past als laatste naar binnen mag. Veelal zijn de overhead bin vol en gaat ie alsnog onderin het toestel. Daarentegen is achterin nog weleens wat rustiger en kun je dus wat ruimer zitten.
2009: NYC
2010: NYC, Washington DC, Miami
2011: Miami
2012: CA, AZ, NV, UT
2015: Denver - Seattle
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Dat gaat tegenwoordig niet meer op bij United, ze boarden via je status dus eerst Gold dan Silver enz. niet meer per zoneen als je achterin zit je past als laatste naar binnen mag.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Waarom is dat nonsens?
Voor de ene is de handbagage een belangrijk argument , voor de andere de keuze van het voedsel.
Het is meestal 'chicken or pasta'.
Ik lust niet graag kip, dus neem meestal de pasta.
We hebben het zelf al meegemaakt dat er alleen nog maar chicken was toen we meer achteraan in het vliegtuig zaten.
Voor de ene is de handbagage een belangrijk argument , voor de andere de keuze van het voedsel.
Het is meestal 'chicken or pasta'.
Ik lust niet graag kip, dus neem meestal de pasta.
We hebben het zelf al meegemaakt dat er alleen nog maar chicken was toen we meer achteraan in het vliegtuig zaten.
Groetjes,
Carine
Carine
- Thierry73
- Amerikakenner
Vreemd dat je het nonsens noemt.le-nnart schreef:Wat een nonsens. Een belangrijker argument is dat iedereen tegenwoordig veel handbagege meeneemt, en als je achterin zit je past als laatste naar binnen mag. Veelal zijn de overhead bin vol en gaat ie alsnog onderin het toestel. Daarentegen is achterin nog weleens wat rustiger en kun je dus wat ruimer zitten.
Wij hebben vorig jaar op 3 van de 4 vluchten met United geen keuze meer gehad met eten omdat we achterin het vliegtuig zaten.
Ze beginnen met uitserveren voorin en tegen de tijd dat ze achterin komen zijn er gewoon dingen op.
Ik zeg niet dat het elke vlucht is (één keer hebben we er dus geen last van gehad), maar wij hebben het dus wel vaak meegemaakt.
Het is geen reden om niet met United te vliegen, maar als je zeker wil zijn dat je een keuze hebt qua eten of andere dingen die op kunnen raken, dan kan je beter ergens in het midden gaan zitten. Gewoon een tip, meer niet.
Wij hadden bij boeken juist bewust de plaatsen achterin gererveerd (omdat ik geen zin had per vlucht per persoon 100 dollar bij te leggen voor de uitgang stoelen) omdat we dan eerder naar binnen mochten. Als ze boarden op rij, gaan de achterste rijen juist vaak als eerste naar binnen zodat je elkaar niet in de weg staat bij het boarden en kan je je handbagage dus nog wel ergens kwijt.
Overigens moet je qua handbagage ook niet de allerachterste rijen hebben, want daar liggen vaak spullen van de crew of extra dekens/kussens.
- girliecathy
- Amerikakenner
Ik bestel altijd vegetarische maaltijden dan krijg je meestal als eerste je eten en het is "vers"gemaakt.
Wat krijg je dan als je vegetarisch selecteert?
- girliecathy
- Amerikakenner
Vaak is het pasta met groenten en een salade en een toetje. Maar het ziet er ook beter uit dan het andere eten net of de salade net gesneden is.
- Thierry73
- Amerikakenner
Ik zat daar ook al aan te denken ja
Het vlees is nu ook weer niet zo lekker dat ik het echt zou missen
Vegatarisch is meestel in ieder geval een stuk verser.
Toch vreemd dat ik thuis best redelijke magnetron maaltijden kan krijgen, maar dat het meeste vliegtuig eten maar amper wat verbeterd is.
Al moet ik zeggen dat de laatste keren het snack/lunch pakketje best goed was.
Het vlees is nu ook weer niet zo lekker dat ik het echt zou missen
Vegatarisch is meestel in ieder geval een stuk verser.
Toch vreemd dat ik thuis best redelijke magnetron maaltijden kan krijgen, maar dat het meeste vliegtuig eten maar amper wat verbeterd is.
Al moet ik zeggen dat de laatste keren het snack/lunch pakketje best goed was.
Hebben enkele jaren geleden meegemaakt bij United dat een van mijn kinderen geen eten meer had .Heeft dan eerste klas gekrijgen,was op een echt bord en met normaal bestek dus geen plastiek.Was wel heel goed eten.
- le-nnart
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Eerst gaan de Milageplus leden (op basis van level) en daarna gaat het op zone. Zowel hier in Amsterdam, als in de USA.Rob schreef:Dat gaat tegenwoordig niet meer op bij United, ze boarden via je status dus eerst Gold dan Silver enz. niet meer per zoneen als je achterin zit je past als laatste naar binnen mag.
Ik ga eigenlijk altijd (niet alleen United/Lufthansa) en heb nog nooit meegemaakt dat ik niet kon kiezen uit eten. Achterin is het meestal rustiger dan voorin en heb je dus wat meer de ruimte. En het laatste waar ik me druk om maak is het eten in een vliegtuig.
2009: NYC
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Vroeger altijd geleerd om te eten wat de pot schaft, dus gelukkig lust ik het meeste ook. Naar Curacao gevlogen met iemand die geen kaas lust. 2 heerlijke maaltijden op
Ik zorg altijd dat ik goed ontbijt voor ik ga vliegen, want soms is het eten gewoon te weinig onderweg. En dan lekker op de plaats van bestemming nog even goed eten en dan ben ik de dag wel weer doorgekomen.
Ik zorg altijd dat ik goed ontbijt voor ik ga vliegen, want soms is het eten gewoon te weinig onderweg. En dan lekker op de plaats van bestemming nog even goed eten en dan ben ik de dag wel weer doorgekomen.
-
Laura&Edwin
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Weliswaar bij KLM, maar zowel op de heen als terugvlucht zaten we afgelopen zomer net achter de vleugel bij een 747 en we hadden geen keuze. Ook voor de kinderen was het op. Alleen kip voor allemaal. Geen borden, ook niet voor kinderen. Als dat bij United allemaal wel geregeld is en maar af en toe misgegrepen wordt op de keuze, dan is dat een
voor United (t.o.v. KLM)
Edwin
Edwin
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
- Thierry73
- Amerikakenner
Er is ook geen reden om je druk te maken over het eten
meestal is het avondeten toch niet geweldig.
Het was gewoon bedoeld als een tip
Zo van als je zeker keuze wil hebben, dan niet helemaal achterin.
Meer niet.
Ik zal nooit mijn keuze voor een maatschappij laten vallen vanwege het eten
als het echt bagger is dan doe ik het wel met de snacks tot de landing.
Dat ik nu liver geen United meer vlieg is meer door een ervaring die we vorig jaar op Newark hadden en hun afhandeling daarvan.
meestal is het avondeten toch niet geweldig.
Het was gewoon bedoeld als een tip
Zo van als je zeker keuze wil hebben, dan niet helemaal achterin.
Meer niet.
Ik zal nooit mijn keuze voor een maatschappij laten vallen vanwege het eten
als het echt bagger is dan doe ik het wel met de snacks tot de landing.
Dat ik nu liver geen United meer vlieg is meer door een ervaring die we vorig jaar op Newark hadden en hun afhandeling daarvan.
Kip voor allemaal is toch niet hetzelfde als geen eten meer?Laura&Edwin schreef:Weliswaar bij KLM, maar zowel op de heen als terugvlucht zaten we afgelopen zomer net achter de vleugel bij een 747 en we hadden geen keuze. Ook voor de kinderen was het op. Alleen kip voor allemaal. Geen borden, ook niet voor kinderen. Als dat bij United allemaal wel geregeld is en maar af en toe misgegrepen wordt op de keuze, dan is dat eenvoor United (t.o.v. KLM)
Ik lees het bericht van Kiamzo toch als dat er helemaal geen eten meer was, en er daarom een kind eerste klas eten (op bord) kreeg.
Geen eten meer is wat anders dan geen keus tussen pasta of kip meer.
Ik snap ook het onderscheid tussen kinderen en volwassenen hier niet zo, waarom zou er voor de kinderen nog wel keuze zijn als 1 van de 2 maaltijden op zijn?
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Toen wij hier naartoe vlogen had ik twee pakken Sultana in de rugtas gedaan. En lege waterflesjes meegenomen en in het vliegtuig aan de crew gevraagd om ze te vullen. Zo hadden wij met ons gezin de hele vlucht water en liga, naast de maaltijden en drankjes die uitgedeeld werden.
Ik vlieg bijna altijd business of first, maar heb altijd wat fruit en een protein bar bij me.
De lekkerste maaltijd die ik me kan herinneren was ontbijt op een KLM vlucht van Amsterdam naar London in 2011.
De lekkerste maaltijd die ik me kan herinneren was ontbijt op een KLM vlucht van Amsterdam naar London in 2011.
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 10723 Weergaves
-
Laatste bericht door Fam. Hoiting
-
- 3 Reacties