Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaring alamo.co.uk/Brits?
Ervaring alamo.co.uk/Brits?
Beste forumleden,
Via dit forum ben ik op de site alamo.co.uk/Brits terecht gekomen om een auto te huren.
Aankomst lax 29-5-2013 retour lax 20-6-2013 midsize SUV.
Via de Britse alamo site zou ik 473 pond (570 euro) betalen voor een ford escape (of similar).
Via drive-usa 656 euro voor een kia sorento bij alamo (or similar) met het super saver plus pakket.
Gezien het prijsverschil neig ik ernaar om via de Britse alamo site te boeken.
Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik zie dat er CDW en extended protection bij zit, maar is dat hetzelfde als LIS?
Hoe vinden jullie de prijs eigenlijk? Goede prijs of beter nog even wachten en prijzen blijven checken?
Alvast bedankt!!
Via dit forum ben ik op de site alamo.co.uk/Brits terecht gekomen om een auto te huren.
Aankomst lax 29-5-2013 retour lax 20-6-2013 midsize SUV.
Via de Britse alamo site zou ik 473 pond (570 euro) betalen voor een ford escape (of similar).
Via drive-usa 656 euro voor een kia sorento bij alamo (or similar) met het super saver plus pakket.
Gezien het prijsverschil neig ik ernaar om via de Britse alamo site te boeken.
Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik zie dat er CDW en extended protection bij zit, maar is dat hetzelfde als LIS?
Hoe vinden jullie de prijs eigenlijk? Goede prijs of beter nog even wachten en prijzen blijven checken?
Alvast bedankt!!
Re: Ervaring alamo.co.uk/Brits?
extended protection is SLI, althans ze hebben alleen CDW en extended protection dus ik neem aan dat het SLI is 
- laguna62
- Amerikafan
- Partner van: Lyan
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Heb hier vorige week ook geboekt,voordeel is ook dat je 3 extra bestuurders direkt in het pakket hebt.Alleen moet je bij het afleveren hem vol afleveren.
Albert.
Albert.
De 3 extra bestuurders zitten toch alleen in het gold pakket? en dat is weer ook incl tank benzine...
Die 3 extra bestuurders zijn toch sowieso onnodig bij een aankomst op LAX.
-
A3
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Als je boekt via alamo.co.uk/brits zitten er zowiezo gratis bestuurders bij maar GEEN tank benzine. Hoeft in principe ook niet, want ze zijn erg gooedkoop. In elk geval goedkoper dan andere....
Hun verzekering bevat CDW en LIS/SLI inclusief UM (uninsured motorist protection). Dit zie je echter pas als je bijna volledig geboekt hebt. Wij hebben inmiddels ook hier geboekt en hebben er alle vertrouwen in
MVG
A3
Hun verzekering bevat CDW en LIS/SLI inclusief UM (uninsured motorist protection). Dit zie je echter pas als je bijna volledig geboekt hebt. Wij hebben inmiddels ook hier geboekt en hebben er alle vertrouwen in
MVG
A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
En hier nog een tevreden klant (of ja, we halen de auto pas in juni op maar de prijs is iig prima)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Maar je hoeft geen lidmaatschap of iets dergelijks te hebben van Brits Guide? (Omdat er staat "lezers van Brit's Guide" krijgen 10% korting)
Via alamo.co.uk is het nog altijd voordeliger om een auto te huren, dan krijg je de 10% korting va brit's guide niet, maar tegenover alamo.nl is het een paar honderd euro goedkoper.
Via alamo.co.uk is het nog altijd voordeliger om een auto te huren, dan krijg je de 10% korting va brit's guide niet, maar tegenover alamo.nl is het een paar honderd euro goedkoper.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Prima blad toch, lees dat altijd
Net zoals ik de vorige keer een Dragster fan was..
De enige voorwaarde die ze stellen is deze:
De enige voorwaarde die ze stellen is deze:
Country
United States
Prices given on this website are not applicable to residents of the USA or Canada or holders
of USA or Canadian driving licenses. By making a reservation on this site you confirm that
you reside outside the USA or Canada and are not a holder of a USA or Canadian driving
license and accept that your reservation may be rejected at the time of pick-up if a USA or
Canadian driving license is presented.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ik lees 'm alleen voor de interviewsNjit schreef:Prima blad toch, lees dat altijd![]()
-
jjansen136
- Amerika-newbie
Ook wij zijn aan het kijken om bij Alamo.co.uk te boeken
Kan het prijsverschil voor 26 dagen kloppen:
Alamo.co.uk ca 795
Alamo.nl ca 1330
Drive usa ca1200
mis ik iets in de kleine letters of verzekeringen, dus met andere woorden kan het echt wel kloppen dat het prijsverschil zie 400 a 500 euro is.??
Ook het prijsverschil tussen alamo nl en uk is zo enorm groot klopt/kan dit wel??
Bij voorbaat dank voor jullie reactie.
Kan het prijsverschil voor 26 dagen kloppen:
Alamo.co.uk ca 795
Alamo.nl ca 1330
Drive usa ca1200
mis ik iets in de kleine letters of verzekeringen, dus met andere woorden kan het echt wel kloppen dat het prijsverschil zie 400 a 500 euro is.??
Ook het prijsverschil tussen alamo nl en uk is zo enorm groot klopt/kan dit wel??
Bij voorbaat dank voor jullie reactie.
ook maar geboekt voor september.
Scheelt toch weer 100 euro tov Drive-usa.de
Scheelt toch weer 100 euro tov Drive-usa.de
-
KimDaanUSA
- Amerikafan
Wij hebben hier zojuist ook geboekt...
De eerste tank benzine is 'not included'.. betekent dat dat je de auto bijna leeg krijgt en 'm dan zelf moet tanken of komt het er gewoon op neer dat je 'm vol krijgt en ook vol moet inleveren? (dat laatste lijkt mij het meest logisch)
Wij zijn < 25 en hebben vorig jaar bij Drive-USA gehuurd, nu scheelt het met deze aanbieder zo'n 120 euro, dus hebben we hiervoor gekozen. Heeft iemand ervaring met de betaling van de 25$ per dag toeslag ter plekke? (wij moeten nu $350 betalen).
....En ook weer gecancelled, nadat ik dit tegenkwam in de voorwaarden: " Additional drivers must be aged 25 or over." en In all states an underage fee of $25 USD per day plus tax per driver will apply for renters and additional drivers aged between 21-24, unless otherwise stated.
Ik neem dan aan dat je 2 maal $25 per dag moet betalen, omdat er staat PER DRIVER?
Iemand ervaring met het Young Drivers Package bij USCarhire? Daar zouden de kosten liggen op 655 euro ipv 767 bij drive-usa
De eerste tank benzine is 'not included'.. betekent dat dat je de auto bijna leeg krijgt en 'm dan zelf moet tanken of komt het er gewoon op neer dat je 'm vol krijgt en ook vol moet inleveren? (dat laatste lijkt mij het meest logisch)
Wij zijn < 25 en hebben vorig jaar bij Drive-USA gehuurd, nu scheelt het met deze aanbieder zo'n 120 euro, dus hebben we hiervoor gekozen. Heeft iemand ervaring met de betaling van de 25$ per dag toeslag ter plekke? (wij moeten nu $350 betalen).
....En ook weer gecancelled, nadat ik dit tegenkwam in de voorwaarden: " Additional drivers must be aged 25 or over." en In all states an underage fee of $25 USD per day plus tax per driver will apply for renters and additional drivers aged between 21-24, unless otherwise stated.
Ik neem dan aan dat je 2 maal $25 per dag moet betalen, omdat er staat PER DRIVER?
Iemand ervaring met het Young Drivers Package bij USCarhire? Daar zouden de kosten liggen op 655 euro ipv 767 bij drive-usa
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
-
Sassya
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Net van 16 t/m 24 sept geboekt voor € 155, een economy 4-deurs. Volgrns mij wel een goede deal. Is € 20-30 goedkoper dan ik tot nu toe gevonden had.
Ja, inderdaad. Ik snap ook nooit waarom mensen zich zo druk maken over die "included" benzine. Je betaalt voor het recht om de auto in te mogen leveren, ongeacht de hoeveelheid brandstof in de tank. Maar in feite betaal je dus vooraf voor een volle tank brandstof, en alleen als je de auto dan met een compleet lege tank inlevert haal je die extra kosten eruit. In alle andere gevallen is de verhuurder de lachende derde. Ik heb echter nog nooit problemen gehad om net voor het inleveren even de tank vol te gooien.KimDaanUSA schreef: De eerste tank benzine is 'not included'.. betekent dat dat je de auto bijna leeg krijgt en 'm dan zelf moet tanken of komt het er gewoon op neer dat je 'm vol krijgt en ook vol moet inleveren? (dat laatste lijkt mij het meest logisch)
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Er zijn verhuurbedrijven die bv. $120 voor een volle tank rekenen, terwijl jij voor $80 een volle tank hebt. Nu betaal ik persoonlijk wel altijd die volle tank vooraf (en lever de auto nu al voor de 2e keer met brandend benzinelampje aan in), want ik heb geen zin om me nog druk te maken dat ik binnen 5 mijl van een vliegveld nog op zoek moet naar een tankstation en dat ik bonnetjes moet overleggen en dergelijke.
-
Sassya
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
We konden het toch niet laten, de economy Chevrolet spark or simular gewijzigd in een midsivd SUV. Was €30 duurder en daarmee met €185 nog steeds binnen het budget dat ik in mij hoofd had. Leek ons toch wel gaaf om in zo'n bak te rijden ipv zo'n Spark. En geeft voor in Death Valley toch wel lekkerder gevoel, al zal het waarschijnlijk in de praktijk niet veel uitmaken. Ging heel makkelijk om de reservering te "amenden".
Ik heb er ook net een midsize SUV geboekt. 21 Dagen in september voor 465£ (540 euro). 3 Additional drivers zijn inbegrepen, gratis tank benzine niet.
USA-drive.de kostte ongeveer 730€ (wel met extra bak benzine). Eautohuur.be was 688 euro incl. extra chauffeur + bak benzine.
USA-drive.de kostte ongeveer 730€ (wel met extra bak benzine). Eautohuur.be was 688 euro incl. extra chauffeur + bak benzine.
Da's gek, ik kan niet kiezen uit een Midsize-SUV.. meer mensen last van?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Staat er wel een intermediate SUV bij Jaydee?
Voor mijn reis LA-Denver is het qua autohuur goedkoper om hier te boeken. Maar vanwege de dropoff fee van £250 komt uiteindelijk drive-usa veel goedkoper uit de bus.
Voor mijn reis LA-Denver is het qua autohuur goedkoper om hier te boeken. Maar vanwege de dropoff fee van £250 komt uiteindelijk drive-usa veel goedkoper uit de bus.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 20 Reacties
- 6975 Weergaves
-
Laatste bericht door robinthart
-
- 2 Reacties