Ik ben een trip aan het plannen vanuit Denver via Utah en Wyoming. In Colorado en Wyoming ben ik er redelijk uit wat ik wil gaan zien en doen, maar het aanbod nationale parken in Utah is zo gigantisch... in principe heb ik voor Arches, Canyonlands, Bryce en Zion steeds 2 nachten ingepland (1 "rijdag" er naartoe en 1 vrije dag) maar ondanks dat ik weet dat elk park weer verschillend is, vind ik het toch lastig om te bepalen of 2 nachten per park genoeg is of dat we het beter anders kunnen verdelen (we hebben 8 nachten te besteden).
We komen zoals gezegd uit Colorado en maken ook even een uitstapje naar Las Vegas, dus leggen Utah als het ware over de hele breedte af. De Grand Canyon en Monument Valley slaan we sowieso over, die keuze is al gemaakt. Capitol Reef kunnen we wellicht nog wel opnemen. Over ons: we houden enorm van wandelen, kamperen en actief bezig zijn. Roept u maar, welk park is dan het meeste de moeite waard? Elke mening wordt gewaardeerd!
update: sorry ik zie dat ik dit bericht te snel geplaatst heb, het is onder reizen algemeen terecht gekomen ... sorry hiervoor, ik zie geen mogelijkheid dit bericht te verwijderen maar zal het opnieuw op de juiste plek in het forum plaatsen ... goh wat maak ik zo een goede eerste indruk

* Note mod (Marco):
Hartelijk welkom bij Alles Amerika. Het tweede gelijkluidende bericht is verwijderd, evenals de dubbele andere berichten. Bovendien de twee topics samengevoegd.