PSVwally schreef:Ik weet niet wat er allemaal veranderd zou moeten zijn
De beloofde verandering voor het binnenhalen van je gifts van vrienden gaat nu per 30 !
Een goede reden dus om elke dag elke vriend een gift te zenden !!
I wanted to chat with you about the features that we're updating right now:
NEW Notification Center
Collect your gifts, neighbor requests and feeds in one location. This includes a shiny new “Accept All” button. We're limiting this to 30 at a time right now (until we test it for performance, but we should update it to unlimited this week).
More levels!
We’ve added levels to 500 – and we’ve made it easier to gain levels at the top end. Some of you are going to jump a TON of levels. We'll work with you to make sure you get compensated for the level change.
Max Bet Changes
We’ve reduced the maximum bet to 1,000 chips/line (and re-distributed when those limits get unlocked). For high-level players, your risk of an unintended max bet should be greatly reduced.
More XP for Big Bets
We’ve dramatically increased the amount of XP that you can earn from a single wager (starting at level 10). At level 65+, you will get XP for every chip wagered.
Bigger Chips Awards for Milestone Levels
When you achieve a milestone level (e.g., a ten-level or a new VIP tier), you’ll get a much larger chip award.
Bigger Chips Awards for Top Levels
Starting at the Opal VIP Tier (level 85+), players will see level awards that better match the amount of effort that it takes to level. The easiest levels award 2,500 chips and the toughest levels award 10,000 chips.
Various Bug Fixes, Tweaks and Enhancements
Monty Kerr is van PlayStudios, de ontwikkelaar van myVEGAS.
Ah, ik kan pas vanaf een uur of 22 weer munten ophalen, dus zal het dan wel zien. Al ligt het er nu weer uit...niet bepaald fijn tijdens een bonusronde waar halverwege al 23000 coins uitgedeeld waren.Wel bijna heel het aria bij elkaar gespaard vandaag (nog 40 V's), dus die moet straks nog wel ff af.
Edit: Dat van die max bet is wel handig, want ik heb me al een aantal keer lelijk in de vinger gesneden dat het ineens naar een megabet sprong.
Echt perfect nu dat je in 1 keer alle gifts kan ontvangen en verzenden van vrienden ipv elke keer refreshen
Was soms 10 minuten bezig om alles te verzenden en ontvangen dat hebben ze goed opgelost
Uhm, mis ik iets? Ik heb rond 19u-20u nog wat zitten spelen & aangezien ik een tijdje niet gespeeld heb, heb ik nog zo'n 800 gifts open staan
Ik was dus zoals altijd gewoon aan't refreshen, sinds wanneer is dit dus veranderd? En waar kan je die gifts ineens innen?
Ik zit nu aan level 69 en zo'n 63000 LP, ik ben er eigenlijk over aan't twijfelen of ik mijn reis niet zou aanpassen zodat ik weer in Las Vegas eindig, want dan heb ik er ook wat aan
@Bart en anderen zouden jullie mij willen toevoegen, ik weet zelf niet welke namen jullie gebruiken bij myvegas dus dan wordt het voor mij moeilijk, ik heb,
Ina Kuiper en ina wagenaar, of geef jullie namen door via een pm
Laatst gewijzigd door ina op 08 jan 2013, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Fraa schreef:Uhm, mis ik iets? Ik heb rond 19u-20u nog wat zitten spelen & aangezien ik een tijdje niet gespeeld heb, heb ik nog zo'n 800 gifts open staan
Ik was dus zoals altijd gewoon aan't refreshen, sinds wanneer is dit dus veranderd? En waar kan je die gifts ineens innen?
Ik kreeg de melding voor het innen bij het opstarten van het spel. Twijfelde wel of ik nog steeds de LPs kreeg, zag namelijk alleen muntjes "vliegen" en had niet gekeken naar m'n LP stand voor het innen. Wel heel fijn dat het er eindelijk in zit!
ina schreef:Ik heb een groep gemaakt, wie wil met mij meespelen, ik doe op mijn eigen facebook groep alleen leden van het forum, vind ik toch iets prettiger.
Als ik er zelf op klik gaan de links naar mijn facebookaccounts, anders zoek je gewoon naar Ina wagenaar of ina kuiper, een met foto met palmbomen en de ander met de bull van Wallstreet, en ik sta er ook ergens bij
Zo de eerste hotelovernachting heb ik binnen. Een suite in TheMirage nu voor maar 45000 LP's
Is iemand al eens in zo'n suite of uberhaupt in de Mirage geweest ? Ervaringen ?
Nu op weg naar de 200.000 voor een City View Room voor 2 nachten in Aria
Na 15.00 kan ik bellen voor de uiteindelijke reservering, ben benieuwd hoe dat gaat.
Dat nieuwe collect your gifts is wel handig, het vreemde is dat ik op mijn eigen account waar ik maar 5 myvegas vrienden heb al twee keer een collect all heb gehad, mijn andere account waar ik veel meer vrienden heb, niets meer vanaf het "collect all" moment terwijl ik andere dagen wel 30 gifts per dag had, kan me niet voorstellen dat ik sinds "collect all"geen gifts meer heb gehad??
HennyCox schreef:Zo de eerste hotelovernachting heb ik binnen. Een suite in TheMirage nu voor maar 45000 LP's
Is iemand al eens in zo'n suite of uberhaupt in de Mirage geweest ? Ervaringen ?
Nu op weg naar de 200.000 voor een City View Room voor 2 nachten in Aria
Na 15.00 kan ik bellen voor de uiteindelijke reservering, ben benieuwd hoe dat gaat.
Lekker, hou je ons op de hoogte hoe dat allemaal in zijn werk gaat?
ik ben ondertussen flink aan het spelen, hoe leuk! echt verslavend
maaarrrr ik snap niet zo goed hoe je zoveel chips binnenhaalt elke dag.
ik heb die app game feeds, die klik ik elke keer aan, ook scroll ik heel ver naar beneden.
daarmee haal ik wel wat chips op elke keer maar lang niet zoveel (ongeveer 5000 ofzo)
ik las dat je max 50000 per dag kan binnenhalen. hoe doe ik dit??
ik speel nu elke keer heel laag en heb elke keer mn chips op..
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.