Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

KLM werelddealweken januari 2013

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Tessah
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: KLM werelddealweken januari 2013

Bericht door Tessah »

Ik heb zojuist geboekt! Heen naar Denver, terug vanaf Las Vegas. Voor €598 pp. Het had misschien wel goedkoper gekund, maar ik heb nu wel ideale vertrektijden en dat is ook wat waard :)

De creditcardtoeslag was bij mij ook €30,- dus heb maar via ideal betaald.
Groeten, Tessah
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Als mensen echt goede tijden willen, moeten ze eens naar BA kijken.
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

ina schreef:Welke data ems, en 160 euro is bovenop die 630 bedoel je toch?

Moet je bij KLM met cc betalen of kan het ook met ideal?
Wist dat ik iets vergat.. 10-31 mei. :mrgreen: En ja, €160 nog daarbij, al is dat natuurlijk gewoon een extra keuze.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Heb met klm/delta ook goede tijden. Kom rond 12u aan in LA en vertrek om 20.45 uit Denver. Overigens zou ik nu met de werelddeal weken duurder uit zijn dan 1.5week geleden.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Wat een neppers die KLM, 2 weken terug, 622, toen werd het 749, gisteravond 626 en nu 664 euro, dat is toch geen werelddeal meer in mei??
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

DejaVu schreef:Als mensen echt goede tijden willen, moeten ze eens naar BA kijken.
Naar Denver niet, hoor... Net gekeken en bij nagenoeg alle vluchten naar Denver moest je óf zes uur op Heathrow doorbrengen óf op eigen gelegenheid naar een ander vliegveld reizen. Daar moet je met BA sowieso heel goed op letten, dat je niet vanaf een ander vliegveld doorvliegt naar de VS.
moyzo
Amerikafan

Bericht door moyzo »

Afgelopen weekend was amsterdam San francisco (rechtstreeks) reistijd 10:55 en terug Denver - Amsterdam ( korte stop Mineapolis) reistijd 11:15 met KLM en Delta in april nog €755
Gisteren excact hetzelfde :€622..
Dus gelijk geboekt, vandaag met de werelddeal is het nog hetzelfde bedrag..
Kon nog goedkoper (€570) maar korte reistijd .. Heen niet in Amerika overstappen en rond het middaguur aankomen zowel heen als terug naar ons idee.. Anders kwam er 5 tot 10 uur reistijd bij.
donleon
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door donleon »

naar SFO heb je voor de terugreis rechtstreeks bepaalde dagen de beste korting(dus niet ale dagen). ik heb er mn reisdata voor moeten aanpassen maar vlieg nu wel zowel heen als terug rechtreeks voor 650
USA- Californie, Utah, Nevada, Arizona http://www.youtube.com/watch?v=VcxXTwPzn58
USA-New-York http://www.youtube.com/watch?v=HcRBXgxb ... e=youtu.be
Malaysia
Equador
Peru
Vietnam
UAE
USA-Florida
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

674 euro (incl.), heen rechtstreeks naar LA, terug LV via La naar AMS, 30 mei-13 juni, goed prijs???

Of terug via Minneapolis maar dan maar 1 uur overstaptijd in Minneapolis.

Blijven de prijzen over het algemeen gelijk tijdens de werelddealdagen of lopen ze ook op in de loop van de dagen? tot hoe lang duren de werelddealdagen?
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Tot de voorraad op is en max tot 20 januari geloof ik.
Vorig jaar ook naar LA gevlogen en terug van Las Vegas. Beide keren een overstap in Houston. Heb toen €560pp betaald. Heen zo rond 18.30 in LA, terug wel om 7.00 vertrokken uit Vegas.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik heb KLM eens gebeld over het verhogen van de ticketprijs vlak voor de werelddealdagen en het dan weer naar beneden doen maar wel duurder maken(50 euro) dan 2 weken daarvoor, het is de eerste keer dat ze dat horen en ze zijn zich daar helemaal niet bewust van en allerlei andere oorzaken waardoor dit zou kunnen terwijl dit op het forum al lang bekend is, ik heb gevraagd of de prijzen daarna dan misschien weer naar beneden gaan maar voor die 50 euro meer adviseerde ze me om toch maar snel te boeken :roll:
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Nog 18, bijna 17 dagen lees ik in een reclameuiting hierboven trouwens
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht