Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

"gratis" RV

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Daar kan het nog behoorlijk fris zijn om die tijd....

Dat was voor ons dus ook de reden om direct richting zuiden te rijden,naar de zon. :D

Vooral New-Mexico en Arizona heb je dan al heerlijke temperaturen.
Eigenlijk hadden we voor volgend jaar de Oostkust als bestemming staan,maar dit aanbod scheelt zomaar een kleine 3000 euro.....dus de keuze was snel gemaakt.
Kunnen we altijd in het najaar nog naar het oosten.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

enger003 schreef:Echt, ik heb ook alles opgevraagd, en het is een super aanbod.
Waarom ik dan nog twijfel? Wel, ik wil via Mineapolis, Denver en Salt lake City richting San Francisco, en in die periode (maart) zijn de temperaturen nog vaak onder nul. Dus dan is een deel van de lol er wel af.
Maar ik twijfel nog steeds hoor.
Eric
Ga je toch in april, kost iets meer maar is nog maar een beetje ten opzichte van de normale prijs.
Rob
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Rob schreef: Ga je toch in april, kost iets meer maar is nog maar een beetje ten opzichte van de normale prijs.
Rob
Deze optie hadden we zondermeer voor gekozen, ware het niet dat we op 4 mei terug moeten zijn i.v.m. familieomstandigheden. Jan zijn ouders zijn dan nl. 65 jaar getrouwd en daar kunnen we met geen enkele smoes onderuit. Willen we ook niet trouwens.

We hebben dan maar een kleine drie weken om te gaan en dat vinden we te kort. We willen minimaal vier weken. We hebben nog even gediscussieerd over maart, maar dat vinden wij ook te vroeg eigenlijk.

Toch heeft dit aanbod iets goeds gebracht nl. dat de discussie over wel of niet naar Amerika volgend jaar weer op gang is gebracht. We gaan er (financieel) alles aan doen om toch te gaan, hebben we besloten.

Kan ik me toch weer verheugen op een reis naar Amerika voor volgend jaar....... :lol: :lol: :lol:

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hekkie schreef:Toch heeft dit aanbod iets goeds gebracht nl. dat de discussie over wel of niet naar Amerika volgend jaar weer op gang is gebracht. We gaan er (financieel) alles aan doen om toch te gaan, hebben we besloten.
Prima besluit Marjan. Hebben jullie fijn weer iets leuks om naar toe te leven.
Wij hebben ook al besloten om over 2 of uiterlijk 3 jaar weer terug te gaan. Net als jij hebben we de laatste jaren erg veel ziekte en ellende gehad en wij gaan van het standpunt uit: Je leeft maar één keer en nu zijn we nog (redelijk) gezond.
We kunnen ons geld wel opsparen voor onze oude dag maar misschien hebben we er dan niets meer aan. We maken het liever nu op.

Marjon
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

vana schreef: Net als jij hebben we de laatste jaren erg veel ziekte en ellende gehad en wij gaan van het standpunt uit: Je leeft maar één keer en nu zijn we nog (redelijk) gezond.
We kunnen ons geld wel opsparen voor onze oude dag maar misschien hebben we er dan niets meer aan. We maken het liever nu op.
Wij denken er precies net zo over Marjon. Zeker de laatste tijd hebben we genoeg meegemaakt en we willen zolang het nog enigszins kan, graag blijven doen wat we leuk vinden. Oppotten zijn we al lang vanaf gestapt..... :wink:

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door enger003 »

Rob schreef: Ga je toch in april, kost iets meer maar is nog maar een beetje ten opzichte van de normale prijs.
Rob
Dat scheelt toch nog zo'n 700 euro als je 30 dagen gaat.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

Met zulke aanbiedingen kan je toch niet anders dan maar weer eens vakantiedagen gaan tellen?
FCRMteB schreef: Leuk aanbieding. Wie kan er in maart op mijn kinderen passen? :lol: :wink:
Carola
We kunnen ruilen jouw kindern in maart tegen mijn poezen in april :lol: :lol: :lol:
novw
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door novw »

enger003 schreef:Ik heb inmiddels een prijsopgave van Tioga tours ontvangen, en er komt nog wel een kleine $ 10,00 per dag bij voor de verzekering.
die snap ik niet ? er staat toch

* Inclusief preparation fee, inventarissen, one-way kosten, VIP-verzekering en tax.

op de site ? Wat willen ze dan nog meer voor verzekeringen ?

wat mij opvalt is dat de aanbieding alleen geldt als je een ticket meeboekt bij hetzelfde bedrijf ? Zit 'm daar mischien de crux ? Dat de tickets "ietsjes" duurder zijn dan bij anderen ?
Niels

Afbeelding
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door enger003 »

Het betreft een (niet verplichte) volledige aansprakelijkheidsverzekering.
De prijzen van de tickets waren onder voorbehoud, maar zagen er goed uit.
Wel vreemd was, dat ze de ticketprijzen voor 2007 nog niet hebben, terwijl die al algemeen bekend zijn.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

De extra verzekering is de SLI verzekering,kan je als je wilt ter plekke afsluiten om je eigen risico af te kopen,hoeft niet.

Ticketprijs is niet verkeerd,zit ongeveer op het nivo van de goedkoopste tickets nu verkrijgbaar,althans van de KLM. (kon ook United,was iets goedkoper,maar wij vinden KLM prettiger))

Sommige mensen zien ook alles van de zonnige kant......
:roll: :lol:
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Vriend van ons heeft zojuist ook gereserveerd,gaat 30 dagen,en vertrekt op dezelfde dag met zelfde vlucht als ons,kunnen we makkelijk met zijn 3-en de camper halen en huurwagen weer inleveren. :D
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Even tussendoor voor al die mensen die denken wil ik ook wel maar dit jaar past het niet.
Heb een telefonisch gesprek gehad met Paul Backer van Tioga Tours.
Hij gaf aan dat Road Bear dit elk jaar doet.
De campers bij R-B gaan maar 1 jaar mee in de verhuur dus moeten ze elk jaar een stel nieuwe campers naar de westkust halen en deze mannier is voor R-B goedkoper dan een stel chauffeurs laten rijden.
dus wil je eens met een camper voor weinig dan is er in 2008 weer een kans.
Rob
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

De campers bij R-B gaan maar 1 jaar mee in de verhuur
Wel doorrijden dan, want wij halen die van ons al op 25 april op in San Francisco :lol:
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

nieuwenoord schreef:
De campers bij R-B gaan maar 1 jaar mee in de verhuur
Wel doorrijden dan, want wij halen die van ons al op 25 april op in San Francisco :lol:
Die van jullie zit daar niet tussen het zijn allemaal C-class campers en geen A-class weet niet waar ze die vandaan halen want dat zou ook wel leuk zijn om die weg te brengen :lol:
Rob
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

@ Pete,

Als je in Middlebury bent moet je absoluut gaan eten bij Das Dutchman Essenhaus. Dit hotel/restaurant kun je niet missen want je rijdt er langs als je Middlebury in komt. Zie http://www.essenhaus.com/ . Heerlijk eten, en véél! :D
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Gaan we proberen! :D
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Weet iemand toevallig welk bedrijf in Middlebury deze campers produceert voor Road Bear? Ik heb nu nl. familie uit Middlebury te logeren en vertelde ze over deze aanbieding, zij zijn benieuwd omdat er verschillende RV-bedrijven in die buurt zijn. Ondertussen is familie hard bezig om ons over te halen dit te gaan doen in 2008. :wink:
flbc
Amerika-ontdekker

Bericht door flbc »

Wij halen er woensdag onze camper op
Is:
Coachmen RV
423 North Mainstreet
Middlebury IN 46540

Zien erg uit naar deze reis.
Groeten Rita
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

flbc schreef:Wij halen er woensdag onze camper op
Is:
Coachmen RV
423 North Mainstreet
Middlebury IN 46540

Zien erg uit naar deze reis.
Groeten Rita
Omdat er volgend jaar verschillende forumleden plannen hebben om ook zo'n trip te gaan doen zijn we erg benieuwd naar jullie ervaringen, zou je hier een verslag van willen posten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer