Bennogr schreef:"Gun accessories voor de AR15?"
Wat voor soort accessoires kan je in vredesnaam voor een AR15 kopen, laat staan aanbieden? Vrolijke vlaggetjes om je wapen te versieren? Een handgebreid hoesje, zodat dat ding niet te koud wordt?
Of gaat het hier om dingen als 'verrekijkers', of (moge de goden dat verbieden) pakketjes waarmee je je militaire wapen van half-automatisch eenvoudig kunt ombouwen tot een volledig automatische dodenmachine? Grote magazijnen, zodat je pas opnieuw hoeft te laden na 100 kogels afgevuurd te hebben? Een driepoot statief, zodat je nauwkeuriger kunt schieten?
Dit gaat me toch echt te ver. Dat het wapen populair is, betekent niet dat je daaraan mee moet doen en geld kunt gaan verdienen aan de "hobby" van sommige mensen.
Sorry hoor, maar dit begint op "alles mag als het maar wettelijk is en ik er geld aan kan verdienen" te lijken. Ook wel bekend als bloedgeld.
Ik zou eerst niet eens gaan reageren op deze en meerdere posts, gewoon omdat het te belachelijk voor woorden is.
Benno? Jij bent toch journalist? Ik heb een probleem met de journalisten die alles breeduit op tafel moeten uitmeten, die de dader zijn (creepy foto) op het nieuws zetten, die hem zoveel aandacht geven dat andere gekken denken, ik wil ook die aandacht. Er kleeft een hoop bloed aan de handen van de journalist ja.
De AR 15 is bedoeld voor de sportschutterij. In Nederland zijn er daar ook een heleboel van in omloop. Dat je er mensen mee kan doodschieten is een gegeven.
Met een auto kan je ook mensen doden, met een vrachtwagen nog veel meer. Ook kan je je auto op allerlei manieren laten tunen. Vaak op snelheid. Je laat geen compressor op je motor zetten om netjes te rijden etc. Er gaan heel wat mensen door dood. Journalisten verdienen een hoop geld aan de ellende van andere mensen
door Encinitas » ma dec 17, 2012 9:39 pm
ned in MO schreef:
Ik ga zelf een dezer dagen beginnen met een website voor gun accessoires (voor AR15). Alles staat er klaar voor. Reden dat ik dit doe is omdat het allemaal superpopulair is hier
Ik denk dat je jezelf moet afvragen in hoeverre dit soort aktiviteiten congruent is met datgene wat je zegt omtrent je geloof. Je zegt dat je bijbelstudie doet etc. Is dat voor jou slechts een theoretisch concept, of vind je dat een geloof en/of ethische waarden (die niet op geloof hoeven te berusten) ook overeen moet komen met je akties?Encinitas
Amerikafan
Privébericht
Dit heeft netzoveel met geloof te maken als met het mooie weer vandaag hier in Missouri
precies,
en wat Encinitas zegt: hoe Ned dat in overeenstemming brengt met zijn geloof is mij een raadsel
Ook al zo'n intelligent, goed onderbouwd na aap antwoord Leen. Gewoon diep triest
Als ik ergens op restaurant of café ga, wil ik mij geen zorgen hoeven te maken dat er naast mij iemand zit die gewoon zijn geweer bij heeft.
2009: Zuid - Westen
LeenG
Amerika-expert
PrivéberichtE-mail LeenG
Cancel je trip naar de USA dan maar want bijna overal waar je komt zal er wel iemand zijn met een conceiled carry permit die een tafeltje verderop zit

.