Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
bagage...hoe en wat?
bagage...hoe en wat?
Hey beste mensen, volgende zomer gaan wij een 3-tal weken Nevada (Vegas) en California doorkruisen, en we zijn niet van plan om veel bagage mee te nemen richting USA, maar wel met héééél veel bagage terug te komen! We gaan zowiezo een bagageweegtoestelletje (hoe noemt zo'n ding eigenlijk?) meenemen omdat we ons aan een gewicht moeten houden. Maar wat mag er in de gewone bagage, wat verstaan ze onder handbagage? Hoeveel tassen kan je eigenlijk meenemen? Een vriend van mij had een kleine tas als handbage, en een rugzak mee in't vliegtuig, en dan nog een grote eastpack duffle bag in't ruim, en ook nog eens een snowboardtas met meerdere boards in!
Ik ben zelf van plan een paar skateboards mee te brengen, maar kan dat mee met handbagage (rugzak die er speciaal voor voorzien is)? Ik heb al zoveel gehoord en gelezen dat ik door de bomen het bos niemeer zie!
Ik ben zelf van plan een paar skateboards mee te brengen, maar kan dat mee met handbagage (rugzak die er speciaal voor voorzien is)? Ik heb al zoveel gehoord en gelezen dat ik door de bomen het bos niemeer zie!
Re: bagage...hoe en wat?
Heb je deze vraag al aan de luchtvaartmaatschappij gesteld? Uiteindelijk beslissen zij.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: bagage...hoe en wat?
Deze even doorlezen: http://www.usairways.com/en-US/travelto ... icies.html !!
Dit zijn de officiele regels. Maar wij zien regelmatig mensen met complete hutkoffers als handbagage.
Maar ja, resultaten uit het verleden..
Dit zijn de officiele regels. Maar wij zien regelmatig mensen met complete hutkoffers als handbagage.
Maar ja, resultaten uit het verleden..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 4494 Weergaves
-
Laatste bericht door kevin123