Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Powerball

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
TedjevanEs
Amerikakenner

Powerball

Bericht door TedjevanEs »

De Powerball voor a.s. Woensdag staat op 425 miljoen. Hebben jullie ook al tickets gekocht? Of woon je in een staat die niet meespeelt?

Ik speel meestal al wel mee maar de afgelopen weken is de pot lekker hard gegroeid, van 250mil naar 325mil en nu dus 425mil.

De laatste keer dat er zo'n hoge pot was, was die Mega Millions van +600mil.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Powerball

Bericht door kastelke »

We kochten altijd een ticketje als we bij onze vrienden in Michigan City op vakantie gingen. Naast dat winkeltje met de lotjes was een zaak die lekkere ijsjes verkocht, dat stond dan als volgende op ons lijstje. En terwijl we dan lekker zaten te smullen van ons ijsje, fantaseerden we er op los wat we zouden doen als we zouden winnen. Nooit wat gewonnen, wel veel plezier gehad en lekkere ijsjes gegeten. :lol: En heerlijk gedroomd!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Ik heb ook maar een lot gekocht, je weet maar nooit.... :mrgreen:
TedjevanEs
Amerikakenner

Hier precies zo, iedereen die ik erover spreek (familie, vrienden, collega's) allemaal hebben ze dromen (plannen) om wat te doen met al die centjes.
Zelfs als je de lump sum neemt (after taxes) krijg je nog zo'n dikke 270 miljoen.

Een veel gehoorde is in ieder geval dat niemand meer terug naar zijn of haar baas gaat :)

Good luck voor diegene die een ticket(s) gekocht hebben!

Leuke kansen berekening hier: http://www.cnn.com/2012/11/27/us/powerb ... ?hpt=hp_c2
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Gewoonlijk doe ik er niet aan mee, maar ga morgen toch maar een paar loten kopen. Als ik niet win heb ik in ieder geval aan een historische jackpot meegeholpen ;).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

ik koop morgen ook weer loten, maar aangezien ik de loterij al een keer gewonnen heb is de kans om twee keer te winnen natuurlijk minimaal.
PS: dat was de greencard loterij :wink:
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Wij doen ook mee :mrgreen:
Onder het mom, Niet geschoten altijd mis toch?
Amerikanist
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Amerikanist »

kastelke schreef:Nooit wat gewonnen, wel veel plezier gehad en lekkere ijsjes gegeten. :lol: En heerlijk gedroomd!
Dat is ook mijn reden om af en toe mee te doen aan een loterij, lekker erop los fantaseren wat je allemaal zou doen.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Haha, ik heb nogal wat problemen met mijn vaatwasser en ik opende dit topic met de verwachting wat te lezen over vaatwasserprodukten :lol:

Anyway, nee, ik doe niet mee aan loterijen, tenzij het is voor een of ander goed doel ofzo. Ik ben totaal anti het concept dat iemand ineens een paar miljoen in zijn schoot krijgt geworpen en als dat dan tóch moet gebeuren, dan laat het maar iemand zijn die er financieel slechter voorstaat dan ik.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Dimona, dat is vorige week in België gebeurd ;)
TedjevanEs
Amerikakenner

dimona schreef:Anyway, nee, ik doe niet mee aan loterijen, tenzij het is voor een of ander goed doel ofzo.
Hier in NC gaat een (hopelijk groot?) gedeelte van de opbrengst naar Education, de website is 'nceducationlottery' dus nog zo slecht niet want mijn kids gaan hier immers naar school :wink:

Trouwens een hoop tickets verkocht de afgelopen dagen want de pot staat nu op 500 Miljoen (327Mil after taxes) :thumbup:
laguna62
Amerikafan
Partner van: Lyan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door laguna62 »

Wij hebben maandag op weg naar het vliegveld in Sanford ook nog maar even een lot gekocht,je weet het maar nooit.
Albert.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Heeft weinig zin want als non citizen kan je niet cashen. Je moet resident zijn namelijk
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Geef me maar een seintje Laguna als blijkt dat je HET ticket hebt, dan regelen we wel wat :mrgreen:
Oh wacht.... Wij hadden dat winnende lot natuurlijk zelf :lol:
Gast

Bericht door Gast »

CAN A NON-RESIDENT WIN POWERBALL?

If you legally purchase a Powerball ticket, you can play the game and you can collect prizes. You do not have to be a citizen or a resident to play the game. You can be a tourist. That said, some states do have rules that seem to imply that a winner must produce evidence of citizenship or a federal SSN, but there are other ways to hold back taxes for a winner who does not have a U.S. SSN. Occasionally, some state lawmaker talks about limiting wins to U.S. citizens, but no laws have passed so far.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Net vijf tickets gekocht, ik ben benieuwd ;).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Gast

Bericht door Gast »

Da's toevallig, ik ook! Ik heb mijn jongste de cijfers laten uitkiezen. Die heeft altijd zoveel geluk. Hij wilde alleen wel een Ipod als we de hoofdprijs zouden winnen met zijn cijfers. Je moest z'n koppie zien toen ik vertelde dat hij er dan wel twee mocht :lol: :lol: :lol:
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Toch ook maar even powerball tickets gekocht. Als ik de jackpot win ipv jij cinci, dan krijgt je zoon die twee ipods van mij :lol: .
Hij staat trouwens op 550 miljoen
Gast

Bericht door Gast »

:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Gast

Bericht door Gast »

Helaas pindakaas, niks gewonnen.... :(
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer