Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Promotie, doen of niet?
Re: Promotie, doen of niet?
Congrats!!!
- girliecathy
- Amerikakenner
Gefeliciteerd ! 
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Proficiat Ziva!
Veel succes met je nieuwe job en alles wat erbij komt. 
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Wow Ziva wat goed zeg. Gefelicteerd.
Verhuis je nu helemaal weg uit Maryland?
Verhuis je nu helemaal weg uit Maryland?
- DixieChick
- Amerika-expert
Goed hoor! Feli! En die borrel, dat kan best, wij wonen volgens mij "slechts" enkele uren rijden bij elkaar vandaan 
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Gefeliciteerd Ziva! En geniet ervan 
Ik werk voor een keten van verzorgingshuizen. Daar word ik IT Manager van. En ik zal dus de komende jaren verantwoordelijk zijn voor het beleid, de inkoop, uitbreiding van het netwerk etc., werknemers van IT etc. Wel een leuke functie dus! Ik ben nu al wel redelijk stellig in hoe een netwerk eruit moet zien alleen nu overleg ik netjes alles met mijn baas en als ik zelf die baas ben valt dat deel weg haha.
En ja Dixie, helemaal als ik 2 uur jouw kant op verhuis is dat borrelen best een leuk idee. En ook nog dichter bij Ikea! Helemaal fijn voor een Ikeafreak als ik. Ik woon overigens niet in Maryland maar in Tennessee
En ja, ik ben zeker koppig en schuif mijn mening vaker niet dan wel onder banken. Dat is zeker niet mijn beste eigenschap en ik hoop daar in de toekomst genuanceerder in te worden. Ik krijg overigens wel vaker dat NCIS en dan van die dame Ziva te horen. Ik heb die dame of de show nog nooit gezien. Ik gebruik wel al ruim 15 jaar deze nickname dus ik vermoed dat die serie lang niet zo oud is? Waar gaat die serie over? Is het de moeite waard om te bekijken?
En ja Dixie, helemaal als ik 2 uur jouw kant op verhuis is dat borrelen best een leuk idee. En ook nog dichter bij Ikea! Helemaal fijn voor een Ikeafreak als ik. Ik woon overigens niet in Maryland maar in Tennessee
En ja, ik ben zeker koppig en schuif mijn mening vaker niet dan wel onder banken. Dat is zeker niet mijn beste eigenschap en ik hoop daar in de toekomst genuanceerder in te worden. Ik krijg overigens wel vaker dat NCIS en dan van die dame Ziva te horen. Ik heb die dame of de show nog nooit gezien. Ik gebruik wel al ruim 15 jaar deze nickname dus ik vermoed dat die serie lang niet zo oud is? Waar gaat die serie over? Is het de moeite waard om te bekijken?
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gefeliciteerd. Zit jij in de buurt van Knoxville?
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Oeps Ziva, ik dacht altijd dat jij in Maryland woonde 
-
Gast
Wat leuk! Van harte gefeliciteerd!
Ik hoop dat jullie snel een nieuw thuis vinden. Voor mij ook "maar" een paar uurtjes rijden, dus die borrel moeten we eens organiseren.
Hahaha, hier ook een Ikea-fan. Ik kan je altijd iets opsturen, ik zit er een kwartiertje vandaan.
Hahaha, hier ook een Ikea-fan. Ik kan je altijd iets opsturen, ik zit er een kwartiertje vandaan.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
De originele serie is inmiddels bezig in z'n 10e jaar. Het is een afkoppeling van JAG, misschien dat je die serie wel kent.Ik heb die dame of de show nog nooit gezien. Ik gebruik wel al ruim 15 jaar deze nickname dus ik vermoed dat die serie lang niet zo oud is? Waar gaat die serie over? Is het de moeite waard om te bekijken?
Het 1e jaar vond ik wat tegenvallen, maar de andere seizoenen werden steeds beter. Ziva kwam er volgens mij vanaf seizoen 2 of 3 pas in. Geen serie om ineens te gaan bekijken vanaf seizoen 10 overigens, veel info komt namelijk uit eerdere seizoenen. Ik dacht overigens dat het een van de best bekeken series in de usa was. Inmiddels is ook hiervan een split-off gemaakt in LA. En er komt waarschijnlijk nog een versie van in een andere stad.
Van harte Ziva! 
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mooi, gefeliciteerd! 
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
- inge67
- Amerikakenner
- Contacteer:
Proficiat Ziva!!
Toppie! Succes!
Zit zelf midden in een achtergrondsonderzoek voor een nieuwe baan toevallig deze week.
Zit zelf midden in een achtergrondsonderzoek voor een nieuwe baan toevallig deze week.
-
dutchie_in_boston
- Amerika-expert
ik zie dit nu pas. Ziva, wat fantastisch, en wat een eer om zo snel zo'n leuke promotie aangeboden te krijgen! Congrats!
Oeboemoe, jij veel success! 'tis the season, denk ik. Mijn achtergrondsonderzoek is net afgerond en ik mag over een paar weken beginnen bij een groot pharmaceutisch bedrijf. Bye bye advokatenkantoor met je billable hours...
Oeboemoe, jij veel success! 'tis the season, denk ik. Mijn achtergrondsonderzoek is net afgerond en ik mag over een paar weken beginnen bij een groot pharmaceutisch bedrijf. Bye bye advokatenkantoor met je billable hours...
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Uren schrijven is inderdaad erg vervelend (in de externe accountancy is dat ook zo waar ik in werk, in de interne accountancy (net als bij de interne advocatuur / legal counsel) niet gelukkig).
Vandaag kreeg ik de terugkoppeling dat mijn doopzeel zuiver is dus ik begin op 17-12 bij een nieuwe baan. Een stap omhoog en 45% meer salaris (waarvan wel 20% bonus afhankelijk van eigen en bedrijfsprestaties). Nu moet ik maandag wel opzeggen bij mijn huidige werkgever en daar zie ik best tegen op.
Vandaag kreeg ik de terugkoppeling dat mijn doopzeel zuiver is dus ik begin op 17-12 bij een nieuwe baan. Een stap omhoog en 45% meer salaris (waarvan wel 20% bonus afhankelijk van eigen en bedrijfsprestaties). Nu moet ik maandag wel opzeggen bij mijn huidige werkgever en daar zie ik best tegen op.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dus 45% meer amerika reizen