Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
ESTA te laat!
ESTA te laat!
hoi,
ik zit met een gigantisch probleem.
Ik moet mijn esta aanvraag doen, maar ik heb mijn paspoort nog niet omdat ik het maar maandag maar
mag gaan halen bij de gemeentediensten. Ik vertrek maandagmiddag. Echter, nu kan ik mijn esta aanvraag niet
indienen! Wat doe ik?
ik zit met een gigantisch probleem.
Ik moet mijn esta aanvraag doen, maar ik heb mijn paspoort nog niet omdat ik het maar maandag maar
mag gaan halen bij de gemeentediensten. Ik vertrek maandagmiddag. Echter, nu kan ik mijn esta aanvraag niet
indienen! Wat doe ik?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: ESTA te laat!
Waarom zo krap gepland? Je ESTA dien je 72 uur van te voren aan te vragen. Geen ESTA is niet vliegen!
Grote kans dat je een instapweigering hebt.
Ik zou zo geen oplossing weten behalve de gemeente vragen of ze er geen spoed van kunnen maken..
Grote kans dat je een instapweigering hebt.
Ik zou zo geen oplossing weten behalve de gemeente vragen of ze er geen spoed van kunnen maken..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ik weet het! Nu, ik zie hier en daar dat je normaal binnen de 5 minuten meestal toestemming krijgt?
Is dit zo? In dat geval zou alles dus ok zijn?
Is dit zo? In dat geval zou alles dus ok zijn?
Meteen nadat je je paspoort hebt ontvangen Esta invullen.
In 9 van de 10 gevallen krijg je je reistoestemming meteen en dan kun je gewoon vertrekken.
Soms duurt het wat langer voor die toestemming komt (vandaar ook dat men adviseert om het 72 uur van tevoren te doen) en dan heb je een probleem.
In 9 van de 10 gevallen krijg je je reistoestemming meteen en dan kun je gewoon vertrekken.
Soms duurt het wat langer voor die toestemming komt (vandaar ook dat men adviseert om het 72 uur van tevoren te doen) en dan heb je een probleem.
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Houd er ook rekening mee dat je niet electronisch kunt inchecken bij de luchtvaartmaatschappij totdat je ESTA toestemming hebt.
Komt goed, gewoon esta invullen als je je paspoort hebt. Binnen 5 minuten hebben ze het.
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
In de meeste gevallen wel ja..
Niet dat die zoveel keuze heeft 

- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Met een bootje duurt zo lang he.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
En is het nog gelukt?
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Bij mij ging de Esta in 5 minuten, maar een vriendin kreeg pas na een paar uur de bevestiging....
Ben benieuwd of het TS nog gelukt is!
Ben benieuwd of het TS nog gelukt is!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
We horen er in ieder geval weinig van, dus ik neem aan (hoop) dat het gelukt is en gij nu op het vliegtuig zit. 

Een esta kan je zelfs nog op de luchthaven aanvragen, dus ik zie niet echt een probleem.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tuurlijk kan je ESTA nog op de luchthaven aanvragen. Maar wat ga je doen als het 4 uur duurt vooraleer je je goedkeuring krijgt? Je vliegtuig is dan al vertrokken.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht