Martin & Marianne schreef:Hallo Fraa,
Leuke plannen! Ik ga dit topic even volgen, want wij denken ook aan een rondje Denver. Van Colorado weet ik nog niet veel, maar ik mis bijvoorbeeld Colorado NM en Garden of the Gods. Ligt allebei op de route.
In welke tijd van het jaar wil je gaan?
Marianne
Colorado NM & Garden Of The Gods staan sowieso op de planning, ik vraag me eigenlijk hoe het komt dat het niet op de route staat hier boven. Ik ben er zeker van dat ik het getypt had
Verder gaat de reis waarschijnlijk de eerste of tweede week van september volgend jaar beginnen, iets vroeger dan dit jaar in ieder geval. Ik merk nu al dat ik nog meer moeite heb om de route in bedwang te houden, er is zoveel te zien & als je maar een week of drie kan gaan, dan wordt het al snel te druk.
Ja Custer SP was ik over aan het nadenken natuurlijk, ik wist alleen niet goed waar ik het moest inpassen. Misschien op dag 6 richting Sheridan.
Dat voorstel van je lijkt mooi, doet me een beetje denken aan Goblin Valley SP eigenlijk
Needles Highway had Q-BiC ook verteld denk ik (al zei hij US89 ipv US87). Ik ga eens zien of ik Custer SP nog kan inpassen.
PSVwally schreef:Ik zou zeker 1 dagje black hills extra inplannen, die tip kreeg ik iig ook voor mijn rondje.
Verder is het idd van balang in welke periode je gaat.
Goh het is natuurlijk een evenwichtsoefening, ik wil de reis liefst rond de 21 dagen houden ongeveer. Ik heb dus nog wel één dag over om ergens tussen te peuteren. Maar als ik iedereen hun raad opvolg dan kan ik natuurlijk even goed ineens twee maanden gaan

Dus ja je hebt hoogst waarschijnlijk 100% gelijk, maar ik wil de reis natuurlijk ook weer niet te druk maken. Ik hou het in beraad
Doockles schreef:Hey Fraa, ik krijg je route niet te zien.
Ik krijg de volgende (trouwens geweldige) google-error
De afbeelding zou moeten werken, ik had het via Google Drive gedaan op het werk, nu via Dropbox werkt het normaal gezien
Misschien de belangrijkste vraag, hoeveel tijd denken jullie dat er gespendeerd moet worden aan jullie voorstellen? Ik bedoel, Custer State Park of Colorado NM bv, zie je dat in een paar uurtjes? Of moet je er toch een hele dag voor uit trekken? Is 2 dagen Badlands wel de moeite? Of toch maar één dag?