Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Miss Pageants in Amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Hockey
Amerika-expert

Re: Miss Pageants in Amerika

Bericht door Hockey »

Je kan je ronduit afvragen hoever die mensen van de realiteit afstaan. Moeder is moddervet, dochters allemaal al zwaarlijvig, hun dieet lijkt nu echt slankmakend en dan de jongste dochter naar beauty pageants, waar ze straks echt de dik voor zal zijn. In het filmpje kreeg ze een coach maar of haar accent en taalgebruik besproken werd bleef onduidelijk, en idem voor haar dieet en fitnessoefeningen.
LeenG
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door LeenG »

de moeder vertoont een opvallende gelijkenis met Vicky "yeah but no but" Pollard uit Little Britain
5000 jaar beschaving lijkt aan sommige mensen toch helemaal voorbij gegaan te zijn :lol:
Afbeelding
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Het is vooral iets van het platteland volgens mij. Ik ken hier in Atlanta niemand die daaraan meedoet, maar het is ook denk ik lang niet zo populair als door al die programma's lijkt. Op mijn werk hebben collega's het er ook weleens over hoe bizar het fenomeen is. Ik vind het vooral treurig hoe kinderen onder druk gezet worden en ook hoe ze soms neergezet worden als "sexy" vrouwen. Een kind van zes hoort in de zandbak te spelen, en niet met hakken en make up op over een catwalk te lopen.
"Keep Georgia On Your Mind"
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer