Wij zijn bezig met de voorbereiding van alweer ons 3e tripje naar de USA in het voorjaar van 2013.
Ons reis/-vluchtschema is zo opgesteld dat we 2 keer een route in één richting rijden (vluchten en overnachtingen hebben we zelf al allemaal los geboekt).
Nu zijn we een beetje aan het rond kijken voor de autohuur en valt mij op dat de drop off kosten vanwege de éénrichting route (auto afleveren op een andere locatie dan het ophaalpunt) sowieso al behoorlijk hoog zijn, maar er onderling ook behoorlijke verschillen in zitten. Zijn er hier mensen die weten welke verhuurder(s) hiervoor lage tarieven rekenen?
Wij hebben zelf goede ervaring met eautohuur.nl, maar deze geven de drop off kosten niet aan bij de boeking, maar worden ter plaatse door gerekend.
Als ik rechsttreeks bij enkele verhuurders kijk, krijg ik de drop off kosten echter wel meteen in beeld. Zoals gezegd zitten er bij Dollar en Avis onderling al behoorlijke verschillen in en hebben we deze deze daarom liever vooraf inzichtelijk.
Ter info: het eerste deel van de route gaat van New York naar Washington. Het tweede deel van de route van Denver naar Los Angeles (via een behoorlijke omweg

Alvast bedankt voor de reacties!
Dennis