Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Fee Free dagen in Nationale Parken in 2013
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Fee Free dagen in Nationale Parken in 2013
Hier de link : http://www.doi.gov/news/pressreleases/a ... r-2013.cfm
Re: Fee Free dagen in Nationale Parken in 2013
Mij zul je op die fee free days niet zo snel in een NP vinden; mij veeeel te druk. Maar uiteraard fijne info voor iedereen die daar niet om maalt 
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
bedankt voor de info.
goed om te weten maar geen goed nieuws, bij ons stonden tijdens die week in april net arches en capitol reef op de planning... ik ga mijn route proberen te schuiven, niet goed...
goed om te weten maar geen goed nieuws, bij ons stonden tijdens die week in april net arches en capitol reef op de planning... ik ga mijn route proberen te schuiven, niet goed...
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Ik was afgelopen april tijdens National Parks week (fee free week) in New Mexico en Arizona en heb daar een aantal parken bezocht. Van drukte heb ik toen helemaal niets gemerkt. Het enige verschil met de weken ervoor was dat ik mijn Annual Pass niet hoefde laten zien.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik was tijdens de free fee week ( laatste week april) in Yosemite, waar het niet heel erg druk was. In Death valley ook nergens last van hordes toeristen. Alleen in de Grand Canyon was het wat drukker, maar geen wachttijden voor de ingangen of files.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
ik heb zo wel eens een hele drukke dag meegewaakt - ook fee free - in tonto national monument.
Sowieso vinden wij de national parks over het algemeen te druk, dus ik ga toch schuiven denk ik (arches NP) maar dat kan prima in mijn schema
Sowieso vinden wij de national parks over het algemeen te druk, dus ik ga toch schuiven denk ik (arches NP) maar dat kan prima in mijn schema
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 5843 Weergaves
-
Laatste bericht door Berry
-
- 4 Reacties