Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ik zoek vrienden in New York
-
- Amerika-expert
Re: Ik zoek vrienden in New Yorki
Misschien kun je eens naar deze site kijken:
http://www.nlborrels.com/forum/28/New-York-City-NY
de groep organiseert borrels voor/met Nederlanders.
Hoewel je aan de borrels zelf weinig zult hebben, je mag pas alcohol drinken in New York als je 21 bent (en dat wordt gecontroleerd!). Maar je kunt wellicht daar een oproep plaatsen of contact opnemen met de organisator.
http://www.nlborrels.com/forum/28/New-York-City-NY
de groep organiseert borrels voor/met Nederlanders.
Hoewel je aan de borrels zelf weinig zult hebben, je mag pas alcohol drinken in New York als je 21 bent (en dat wordt gecontroleerd!). Maar je kunt wellicht daar een oproep plaatsen of contact opnemen met de organisator.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
ken je via de dansschool geen nieuwe mensen?
(lijkt mij overigens supertof, zo'n stage!)
(lijkt mij overigens supertof, zo'n stage!)
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
http://www.meetup.com/cities/us/ny/new_york/
Daar zou je wel iets moeten kunnen vinden dat je interesse heeft, en voor zover mijn ervaringen met dergelijke groepen, kan ik zeggen dat de meesten open staan om andere mensen te leren kennen. Zelf ben ik nu nog aangesloten bij Cafe Scientifique. Ontzettend boeiend als je van wetenschappen houdt! En hier is het echt geen verzameling van nerds (want dan zou ik er zelf niet in passen
), er zit echt vanalles en nog wat, maar iedereen heeft interesse in wetenschappen.
Tevens ben ik ook lid geweest van een Newcomers groep. En ik denk dat die in NY City diverser zal zijn dan hier (voornamelijk 30-er, vrouwen van expats).
Daar zou je wel iets moeten kunnen vinden dat je interesse heeft, en voor zover mijn ervaringen met dergelijke groepen, kan ik zeggen dat de meesten open staan om andere mensen te leren kennen. Zelf ben ik nu nog aangesloten bij Cafe Scientifique. Ontzettend boeiend als je van wetenschappen houdt! En hier is het echt geen verzameling van nerds (want dan zou ik er zelf niet in passen

Tevens ben ik ook lid geweest van een Newcomers groep. En ik denk dat die in NY City diverser zal zijn dan hier (voornamelijk 30-er, vrouwen van expats).
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Ik zoek vrienden in New York
Sommige mensen verhuren kamers omdat het geld opbrengt, niet omdat ze een familielid extra willen adopteren. 

Elke
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Nou ja, maar als je een 19-jarige buitenlandse student in huis neemt, weet je toch wel dat diegene zijn familie gaat missen? Als wij in die buurt zouden wonen, zou je zo hier mogen komen, Franklin
. Ik hoop dat je mensen vindt, waarmee je tenminste de feestdagen gezellig door kunt brengen.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Hi Franklin,
Iemand wees me op jouw berichtje, ik ben sinds dinsdag in New York en heb ook wel wat behoefte aan contact. Heb jij ook nog steeds weinig contact met anderen?
Ik woon in Brooklyn voor 6 maanden, ik zal je wel even mailen. Misschien kunnen we dan een keer wat afspreken ofzo.
Iemand wees me op jouw berichtje, ik ben sinds dinsdag in New York en heb ook wel wat behoefte aan contact. Heb jij ook nog steeds weinig contact met anderen?
Ik woon in Brooklyn voor 6 maanden, ik zal je wel even mailen. Misschien kunnen we dan een keer wat afspreken ofzo.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
https://www.grubwithus.com/new-york
deze is misschien ook leuk, kun je aan een tafel bijschuiven (wel van tevoren inschrijven, dus)
deze is misschien ook leuk, kun je aan een tafel bijschuiven (wel van tevoren inschrijven, dus)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1302 Weergaves
-
Laatste bericht door patrickvandepol
-
- 5 Reacties