Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

FAQ Autohuur voor Amerika (veelgestelde vragen)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Q-BiC
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: FAQ Autohuur voor Amerika (veelgestelde vragen)

Bericht door Q-BiC »

Ik heb nog nooit met brutale medewerkers te maken gehad (Alamo). Laatste zelfs meermaals excuses gekregen voor het "lange wachten" owv een lastige klant voor ons, terwijl dat eigenlijk niet eens nodig was, vond ik :)
Als ze dan toch vragen voor extra verzekeringen of zeggen van "oei da's toch ver rijden, zeker dat je geen grotere auto wilt", antwoord ik gewoon zeer rustig in de zin van "I think we'll be fine, but thanks" en dan doen ze wel zonder gemor verder :)
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
mo232
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door mo232 »

Bedankt allemaal!

Wij hebben een fullsize gehuurd bij Hertz voor 240e met alle essentiële verzekeringen. (hertz.nl). Dit van 2 juli (ja, wij hebben alles al zo vroeg geregeld :wink:) t.e.m. 10 juli 2013. Vinden jullie dit een goede prijs of is het wat aan de dure kant?

Ik heb geen flauw idee hoeveel de huurprijzen zijn rond die periode in regio NY.
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Hoeveel dagen? ;)
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

8 dagen
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Katja schreef:Bij alle autoverhuurbedrijven zullen er mensen zijn die proberen om je dingen aan te smeren. Je bent afhankelijk van de persoon die je treft en aangezien ze op commissiebasis werken zullen ze proberen dingen te verkopen. Het is gewoon zaak om te weten dat je de juiste verzekeringen hebt en op alles met een glimlach te antwoorden dat je dat niet wilt hebben. Dan zorgen dat je nergens voor tekent en je zit goed.
Ik zie eigenlijk weinig verschil met een broodje bestellen bij Subway of je haar laten doen bij de kapper...
mo232
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door mo232 »

Katja schreef:Hoeveel dagen? ;)
Zoals Dejavu zegrt, 8 dagen. :)
Katja
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Katja »

Had even over je tweede datum over het hoofd gezien. Huur je in NYC? Dan vind ik het een hele goede prijs.
dimona schreef: Ik zie eigenlijk weinig verschil met een broodje bestellen bij Subway of je haar laten doen bij de kapper...
Mijn kapper vraagt nooit of ik allerlei extra dingen wil waar ik niet om gevraagd heb maar verder is het precies hetzelfde.
intoslipknot
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door intoslipknot »

Voor onze Juli 2013 reis (rondje zuidwesten) willen we voor 26 dagen een MidSize SUV huren.
Dit doen we het liefst bij Alamo, vanwege het zelf mogen uitzoeken van de auto en de eerdere goede ervaringen.
Als ik nu kijk bij USA-reisen dan zie ik dat het voor die periode 984 euro kost (37 euro per dag)
Op dit moment zijn alleen nog Alamo en National prijzen bekend.

Is dat een goede prijs voor de auto of kan ik beter wachter tot de prijzen van andere aanbieders bekend zijn in de hoop dat Alamo nog wat goedkoper uit zal pakken?
Wat is volgens jullie een goede prijs voor een Midsize SUV (rondje vanaf LAX)
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Katja schreef:Mijn kapper vraagt nooit of ik allerlei extra dingen wil waar ik niet om gevraagd heb maar verder is het precies hetzelfde.
Wilt u dat uw haar gewassen wordt? Wilt u speciale shampoo voor droog haar? Wilt u dat ik het föhn? Vindt u het goed dat ik styling gel gebruik? Heeft u nog shampoo of andere produkten nodig? Het zijn echt geen ongewone vragen als je slechts vraagt om een eenvoudige knipbeurt.
Katja
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Katja »

Oh, daar loop ik echt nooit tegenaan.
Groot verschil vind ik wel dat je kapper je niet wijs probeert te maken dat je niet de juiste verzekeringen hebt en je groot gevaar loopt als je dat niet bijboekt.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Iemand ervaring met Hertz Washington Dulles?
Lees op internet niet positieve verhalen...
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

sachasenne schreef:Wij konden september jl ook geen suv huren in SLC.
Na een tip van een vriendin zie ik nu dat Herz en Avis nu wél een SUV verhuren in Salt Lake City (via USA Reisen) :shock:
Dat was vorige week nog niet het geval.

Ik wacht nog even af, misschien dat Alamo ook "overstag" gaat :wink:

Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ik zat net naar Fullsize SUV voor zomer volgend jaar te kijken via Alamo; tarieven zijn ten opzichte van 1,5 jaar geleden (ook westkust in de zomervakantie) gewoon 25% omhoog !! In dollars overigens, nog iets erger in euro's denk ik dus (zonder dat gecontroleerd te hebben). Mensen al dezelfde ervaringen ? Voor 2,5 week ruim € 1.200 .... Dat vind ik toch wel erg fors ...
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Ik kan moeilijker vergelijken nu om dat we 5x een huurauto voor kortere stukken willen huren.
Ik kan wel zeggen dat wij in juni/juli 2010 532€ betaald hebben voor een midsize SUV voor 20 dagen.
In juni/juli 2011 hebben we 533,00 € betaald voor een midsize SUV voor 20 dagen.
In juni/juli 2012 hebben we 562€ betaald een midsize SUV voor 21 dagen.
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door pumi1000 »

Ik kom bij USA reisen nu al op 960 euro uit voor 20 dagen midsize SUV voor juli volgend jaar. Standard SUV kost 1350 euro en een Full Size hebben ze niet. Dit is wel van National ivm de dropp off.
Dit is wel vanuit New York en ik heb even gekeken, maar dat is dus duurder, want als je alleen Florida kiest scheelt dat dus idd 250 euro. Maar wij hebben er een nodig met start JFK naar MCO.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
marsjeeh
Amerika-ontdekker

Bericht door marsjeeh »

Ik heb een vraag waar ik niet helemaal uit kom, wellicht dat iemand mij kan helpen.
Volgend jaar zomer ga ik met een vriendin naar de westkust voor 3 weken. We willen uiteraard ook een auto huren.
In de zomer is zij 25 en ik ben 24. Vanzelfspreken is zij de hoofdbestuurder en zal zij het meeste gaan rijden. Alleen willen we ook dat ik af en toe ga rijden, maar ik ben dan nog geen 25. Als we bijv. via usareisen willen boeken, hoe werkt dat dan? Moeten we dan gewoon pas bij aankomst een 2e bestuurder opgeven en hoeveel kosten komen er dan ongeveer over heen?

Alvast bedankt!
Katja
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Katja »

Ter plekke een tweede bestuurder aangeven is erg duur zeker als die onder de 25 is. Underage ben je bijna altijd het goedkoopste uit bij USA Reisen en ik zou daar even kijken.
Mocht je vanuit California vertrekken dan is de tweede bestuurder gratis maar dan zul je nog wel een underage pakket nodig hebben.
marsjeeh
Amerika-ontdekker

Bericht door marsjeeh »

Katja schreef:Ter plekke een tweede bestuurder aangeven is erg duur zeker als die onder de 25 is. Underage ben je bijna altijd het goedkoopste uit bij USA Reisen en ik zou daar even kijken.
Mocht je vanuit California vertrekken dan is de tweede bestuurder gratis maar dan zul je nog wel een underage pakket nodig hebben.
Wij vertrekken vanuit Californie, waarschijnlijk L.A. Maar waar kun je dan een 2e bestuurder aangeven op de site? Ik kom er niet helemaal uit, aangezien het allemaal in het Duits is en dat is niet mijn sterkste punt ;)
Katja
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Katja »

http://www.drive-usa.de dit is hetzelfde bedrijf maar de engelstalige site. Tweede bestuurder hoef je niet aan te geven met boeken maar je moet wel zorgen dat je een underage pakket hebt.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Directe link naar het U25 pakket: http://www.drive-usa.de/rental-cars/alamo-u25/
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer