Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 5 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Tickethulp deel 5 (eerste hulp bij boeken van vliegticke

Bericht door Ruud2004 »

Eerste keer met een doorverbinding naar Chicago hadden we vanuit Amsterdam zelfs een bus-arrival. Dan zit je mat kromme tenen in die bus ! Het was wel heel erg krap. We hadden die 2 uur echt nodig, bij de gate aangekomen waren ze al aan het instappen. Beide keren moesten we van terminal wisselen.
Als je je vlucht mist, zetten ze je op een volgende vlucht gaan, maar dat kan je zomaar een dag vakantie schelen. In het hoogseizoen gaat dat niet zo gemakkelijk !
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Due to the huge success of our contest thanks to your support, we've decided that all of you deserve a reward!

That's why we're offering you a 10% discount on return flights from Brussels to New York City, valid for bookings made within the next month!

Enjoy it!

Book by 12 December 2012
Travel 1 December 2012 - 1 November 2013

Use this promo code when booking: 1111 8932
Brussels Airline
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Via expedia zijn direct vluchten vanaf Dusseldorf in de aanbieding t/m donderdag.
Reisdata vanaf 1/12/12 tm 15/3/13

USA:
v.a. € 464 naar New York
v.a. € 514 naar Miami
v.a. € 614 naar Los Angeles
Sylvia86
Amerika-newbie

Prijzen tickets west amerika

Bericht door Sylvia86 »

Hallo iedereen,

Wij zouden graag in de maand april op reis gaan naar West Amerika. Als ik op internet zoek vind ik tickets van +/- 600 euro naar LA, San Fransico, Las Vegas. Is dit een mooie prijs of is dit toch eerder duur? Heeft er iemand tips om goedkopere tickets te boeken? Zouden er nog maatschappijen zijn die korten voorzien de komende weken?

Alvast bedankt
pollyblue
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 30

Re: Prijzen tickets west amerika

Bericht door pollyblue »

Zeker niet duur. Ik zou meteen vertrekken voor die prijs naar het westen.
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Ca. 600 euro is een prachtige prijs!
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Euh...waar vind je dan die tickets? Dit is ook voor andere forumleden interessant. Ik ben ook al weken aan het kijken voor april maar ik heb voorlopig nog geen enkele prijs gezien die in die buurt komt. Of is het bij jullie volledig buiten de paasvakantie? Toch ook geen onmogelijke uren met n overnachting op de luchthaven, want die heb ik wél al gezien...
RuudB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door RuudB »

Enige wat ik zie voor rond de EUR 600 is met BA en Virgin via Londen. Alleen als je eind april zoekt en 10 mei weer terug vind ik alleen laat vertrekken vanaf Ams en overnachten in Londen. Gezocht op ams-San Francisco.

Naar Los Angeles kan met Turkish Airlines voor EUR 550. Veel vliegtijd voor je geld, want eerst naar Istanbul!

Maar die prijzen van Virgin kom ik af en toe wel eens tegen. Ben zelf aan het kijken voor de week van Hemelvaart, 3-11 mei.
Afbeelding
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Kijk je dan op de site van virgin of gewoon via kayak of cheaptickets ed?
RuudB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door RuudB »

Ik heb ze gisteravond gevonden via mijn Kayak app. Vanavond niet meer. Ik link mijn Kayak app vaak naar Kayak.it alsmede kayak.es alsook .com. Per site kun je verschillende prijzen krijgen omdat die op verschillende sites kijken. Maar gisteren vind ik ook acceptabele prijzen met Lufthansa uitgevoerd door United naar o.a. Denver via Tix.nl.
Afbeelding
neps
Amerika-newbie

Bericht door neps »

Via skyscanner.nl kun je in april/mei voor 587 eur retour naar Los Angeles / San Francisco. Kwestie van de juiste datums kiezen.
Meestal komt kilroy travel als goedkoopste uit de bus.
Valckske
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Valckske »

Vanaf vandaag Big Deals bij Connections.
2010: Florida
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

kalaman schreef:vanaf vandaag "Big Deals" :clap: bij Connections voor vluchten naar de VS. Vooraleer nu iedereen als de bliksem gaat boeken : er is 1 grote "maar" : de prijzen zijn met de Big Deals merkelijk duurder dan hetgeen ik de vorige weken op hun site zag staan... :? :shock: :(
Royyy
Amerika-ontdekker

Bericht door Royyy »

cvr schreef:
Royyy schreef:Via welke maatschappij of sites zoek je dan? Als ik op Las Vegas zou vliegen in plaats van Phoenix is het goedkoopste dat ik kan vinden 725 euro, met BA. Daarbij dan nog eens de kosten en tijd om naar Phoenix te komen..
Bedankt voor het zoeken in elk geval! :thumbup:
Ik vond deze fare op http://matrix.itasoftware.com. Outbound vlieg je met BA, inbound met American. Je vindt deze rate ook op http://www.americanairlines.com, de clou zit 'm wel in vertrekken vanaf Amsterdam (1 Jan) en terug naar Düsseldorf (20 mei).

Voor 100 Euro voordeel een heel gedoe inderdaad... het blijft een sport om de juiste prijzen te vinden :-)
Ik heb uiteindelijk m'n ticket een paar minuten geleden gekocht, 760 euro bij Delta. Heen op 31 december van Dusseldorf naar Phoenix, terug op 23 mei van Denver naar Dusseldorf. Nog steeds erg duur voor vluchten buiten het hoogseizoen, maarja...
Ik was de prijzen al meer dan een maand in de gaten aan het houden, en goedkoper dan dit is het ticket in al die tijd niet geweest, alleen af en toe flinke uitschieters naar boven voor een paar dagen.
1 januari bleef alleen maar duurder worden (vluchten met enigszins normale tijden en stops tenminste), vandaar dat ik nu heb besloten op 31 december te vertrekken.

In ieder geval bedankt voor het helpen met zoeken! :thumbup:
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Royyy schreef: Heen op 31 december van Dusseldorf naar Phoenix, terug op 23 mei van Denver naar Dusseldorf.
Dat is bijna 5 maanden in de VS, je weet dat je dan geen ESTA kan aanvragen?
Royyy
Amerika-ontdekker

Bericht door Royyy »

mtl schreef: Dat is bijna 5 maanden in de VS, je weet dat je dan geen ESTA kan aanvragen?
Ik heb een F-1 visum, ik ga studeren in Wyoming. Voordat het semester begint ga ik een paar dagen wat bekenden in Arizona opzoeken, vandaar de heenvlucht naar Phoenix.
G.B.
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door G.B. »

kalaman schreef:
kalaman schreef:vanaf vandaag "Big Deals" :clap: bij Connections voor vluchten naar de VS. Vooraleer nu iedereen als de bliksem gaat boeken : er is 1 grote "maar" : de prijzen zijn met de Big Deals merkelijk duurder dan hetgeen ik de vorige weken op hun site zag staan... :? :shock: :(
Gisteren ook die "big" :? deals gezien van Connections ... direct eens een simulatie ingegeven en de prijzen waren inderdaad hoger dan de vorige weken ... in de namiddag dan eens binnengelopen in een Connections Store en gevraagd of ik misschien iets verkeerds deed want zo "big" vond ik hun deals dus niet ... de bediende was iemand die duidelijk niet graag op zaterdag werkte, het enthousiasme liep er van af en volgens haar "deskundige" uitleg (de prijzen zouden hoger liggen dan de afgelopen jaren omwille van de hoge fuelprijzen - ik dacht toch dat de prijzen sinds vorig jaar weer heel sterk gedaald zijn ?) denkt ze niet dat de prijzen nog zullen zakken ... ik zal mijn dromen dus moeten opbergen want aan die prijzen (ik spreek dus van 1050 - 1150 euro/per persoon naar de Westkust in juli 2013) ga ik niet op reis ... ik dacht dat de economie draaide op vraag en aanbod ? En gezien de economische crisis in Europa dacht ik dat de prijzen eerder zouden moeten dalen dan stijgen ... :?
Caesar2
Amerika-ontdekker

Bericht door Caesar2 »

Idem voor ons, met de huidige prijzen blijven wij in Europa. De fusie van United-Continental en het vertrek van AA heeft de eindklant vooral duurdere prijzen opgeleverd. :( Vroeger was BRU bijna steeds goedkoper dan AMS, nu is het de omgekeerde situatie.
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

BRU-LAX SEA-BRU 23/06-17/07 voor....628€. Alleen vind je dit totaal niet op de website, maar een vriendelijke :wink: bediende bij Connections wist mij wel direct die prijs uit haar lokaal Connections netwerk te toveren. Niet opgeven dus, en nogmaals binnenlopen in een kantoor of telefonisch contact opnemen. De prijzen op de website zijn inderaad allemaal belachelijk hoog. In feite ruikt dat toch wel een beetje naar oplichting, want waarom hebben ze dan een website als je er tot 400€ méér betaalt dan in de kantoren :shock: ?
Hans_Belgium
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door Hans_Belgium »

kalaman schreef:BIn feite ruikt dat toch wel een beetje naar oplichting, want waarom hebben ze dan een website als je er tot 400€ méér betaalt dan in de kantoren :shock: ?
Omdat er anders niemand nog hun winkel binnenstapt en hun reisproducten niet koopt dat ze nu te koop aanbieden in hun winkel.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer