Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lekkerste Amerikaanse snoep, koekjes (en aanverwanten)
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Lekkerste Amerikaanse snoep, koekjes (en aanverwanten)
Butterfingers! Dat is waarom ik het jammer vond dat onze tiener niet meer ging "trick or treating". Ik at dan altijd de Butterfingers, Baby Ruths (ook lekker!) en Smarties. Zelf kopen nooit, maar dat was het excuus. Volgend jaar moet ik manlief ertoe zetten die te kopen om uit te reiken (of misschien ook niet, want geen verleiding zonder). Nog iets heel Amerikaans en lekkers, maar meer zomers: s'mores. Graham crackers, een stuk melkchocolade (meestal Hershey) en een boven de barbecue gesmolten marshmallow als sandwich. De combinatie is heerlijk! Of de coke float: vanille ijs in cola, mmm!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Naar aanleiding van dit draadje heb ik net de zak dill chips die ik laatst gekocht had eens opengemaakt. Vreemd, maar eigenlijk best lekker!
Terug in Texas!
Nog nooit geprobeerd, maar ze lijken er op (visueel):ziva schreef:
Ik at ook graag Wokkels Paprika en van die Mama Mias en Ham-Kaas en Ringelings. Maar ja, geen idee wat waarop lijkt haha
http://www.fritolay.com/our-snacks/frit ... y-bbq.html
hemmie schreef:Naar aanleiding van dit draadje heb ik net de zak dill chips die ik laatst gekocht had eens opengemaakt. Vreemd, maar eigenlijk best lekker!
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- AnnInBC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb ze al geprobeerd en ik vind ze heel lekker!Clint schreef: Nog nooit geprobeerd, maar ze lijken er op (visueel):
http://www.fritolay.com/our-snacks/frit ... y-bbq.html

Nou, ik mis inderdaad ook die zoutjes als nibb-its en wokkels, maar ik vind ze niet te vergelijken met fritos. In NL zijn het aardappelproducten, fritos zijn gemaakt van mais. Ik hd op basis van het plaatje ook hoop, maar vind fritos dus echt niet lekker, helaas.
Terug in Texas!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Turtles (3 chocolade rotsjes gevuld met pecannoten en caramel) kon ik ook niet genoeg van krijgen!
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een beetje late reactie, maar dat zijn toch niet echt amerikaanse merken? Godiva is een dochter van de Turkse Yıldız chocolatier en Ghiradelli is een onderdeel van de zwitserse Lindt.Petra/VS schreef:Van de grotere Amerikaanse merken chocolade vind ik Godiva en Ghirardelli trouwens wel lekker.
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
-
- Amerika-expert
Da's pas van veel later (1998, en eerder was het al onderdeel van Quaker Oats). Oorspronkelijk is Mr. Ghiradelli vanuit Italie, via Zuid-Amerika, in California terecht gekomen. Pas hier in CA werd de choco-fabriek Ghiradelli opgericht (anders dan de choco-handelaar Ghiradelli). Is nog altijd een mooie trekpleister in SF.Loek schreef:Ghiradelli is een onderdeel van de zwitserse Lindt.
Gr., Flipje
Ik snoep niet echt veel, maar chocolade vind ik erg lekker. Ik kan jammergenoeg nog niet echt blij worden van Amerikaanse chocolade. Godiva vind ik wel aardig, maar vaak zo duur. Mijn kinderen vinden Hershey's echt geweldig lekker. Ik krijg het echt niet weg.... 

Milkduds, die zijn lekker!
En ik moet zeggen dat MenM chocolate mint, of keebler chocolate fudge mint cookies errug lekker zijn
En ik moet zeggen dat MenM chocolate mint, of keebler chocolate fudge mint cookies errug lekker zijn
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Cheetos cheese puff's. Alleen als je dat op hebt zit alles onder dat poeder haha
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Daar is een hele foute mop over, maar die is 18+, helaas...

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Haha Dento, ik ken die mop denk ik maar die van mij ging over paprikachips... 

-
- Amerika-expert
En helemaal niemand die Girl Scout cookies onweerstaanbaar vindt? Als ik aan Amerikanen vraag wat leuk is om naar Nederland op te sturen worden GS cookies altijd genoemd want daar zijn buitenlanders dol op. Zelf vind ik er trouwens weinig aan, te duur en te saai en dat maakt het elke keer weer moeilijk om enthousiast te zijn voor de verkoop.
-
- Amerika-expert
Chips merk Tom's verkoopt bacon cheese chips en dat zijn gewoon hamka'sziva schreef:Ik at ook graag Wokkels Paprika en van die Mama Mias en Ham-Kaas en Ringelings

Te koop bij ons bij de Walmart.
Staceybeesie, super bedankt voor de tip! Ga ik gelijk voor speuren, ben benieuwd
En ik krijg ook de ziekte van die vervelende Girl Scouts Cookies. Niet alleen omdat we ze moeten verkopen maar ook omdat ik ze gewoon niet echt geweldig vind. Sowieso geloof ik niet dat ik ooit in het "scoutgebeuren" zal komen maar dat terzijde
Waar ik wel blij van word is alles met kaneel. Dat vind ik vaak wel lekker. Pindakaas krijg ik de rillingen van dus moet ik onwijs opletten in dit pindakaaslievende land
Oh ja, wat vinden jullie de allerlekkerste dognuts???

En ik krijg ook de ziekte van die vervelende Girl Scouts Cookies. Niet alleen omdat we ze moeten verkopen maar ook omdat ik ze gewoon niet echt geweldig vind. Sowieso geloof ik niet dat ik ooit in het "scoutgebeuren" zal komen maar dat terzijde

Waar ik wel blij van word is alles met kaneel. Dat vind ik vaak wel lekker. Pindakaas krijg ik de rillingen van dus moet ik onwijs opletten in dit pindakaaslievende land

Oh ja, wat vinden jullie de allerlekkerste dognuts???
Bah, ik haat die dingen. Maar bedankt voor de tip, ik geef ze bij de eerstvolgende gelegenheid gewoon aan een buitenlanderLittlePhoenix schreef:En helemaal niemand die Girl Scout cookies onweerstaanbaar vindt? Als ik aan Amerikanen vraag wat leuk is om naar Nederland op te sturen worden GS cookies altijd genoemd want daar zijn buitenlanders dol op. Zelf vind ik er trouwens weinig aan, te duur en te saai en dat maakt het elke keer weer moeilijk om enthousiast te zijn voor de verkoop.

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Samoa koekjes van GS vind ik toch wel erg lekker, hoor. Ik ben geen doughnut fan, maar als we langs een Krispy Kreme komen met het neon aan, dan moet er wel voor een warme doughnut gestopt worden. Recentelijk ontdekt en super lekker: de salted caramel cake pop van Starbucks!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Met superstip op 1: de Cinamon twists van de publix.Ziva schreef:Oh ja, wat vinden jullie de allerlekkerste dognuts???

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1153 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 29 Reacties