Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hoe een week in Miami best spenderen zonder auto
- jmvdc
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: hoe een week in Miami best spenderen zonder auto
Toen wij in Miami waren hebben we de auto in de garage van het hotel laten staan:
met de bus uitstap gedaan (kwamen je aan t hotel oppikken)
http://www.miamitours.us/?event=offer.list&p=9
was een echte meevaller!
met de bus uitstap gedaan (kwamen je aan t hotel oppikken)
http://www.miamitours.us/?event=offer.list&p=9
was een echte meevaller!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: hoe een week in Miami best spenderen zonder auto
Tijdens mijn vakantie in Miami afgelopen zomer heb ik ook voor het eerst een auto gehuurd in de VS. Viel me 100% mee. Alleen tijdens de spits in de buurt van wegwerkzaamheden werd het wat chaotisch, maar ik vond het nog steeds gemoedelijker dan rijden in de Benelux.Wackicky schreef:ik overweeg nu wel om toch een auto te huren en mij over mijn schrik te zetten![]()
Is Miami druk om te rijden?
We zouden dan ook eens naar the everglades gaan. Alle tips over wat we in Miami en omgeving allemaal kunnen doen zijn altijd welkom, want ik ben nog nooit in Florida geweest
Wij zijn behalve naar de Everglades ook naar Key West en het Kennedy Space Center gereden. Zijn beide wel zo'n vier uur rijden enkele reis, maar wat mij betreft zeker de moeite waard.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 187 Reacties
- 29680 Weergaves
-
Laatste bericht door Tantelotje
-
- 12 Reacties