Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
KLM vlucht gecancelled door Sandy
KLM vlucht gecancelled door Sandy
Het is werkelijk ongelofelijk maar onze vlucht naar New York is gecancelled ivm Sandy. Meteen de KLM gebeld maar die kunnen niets voor ons doen omdat we via Cheaptickets geboekt hebben. Deze mevr. erop gewezen dat Cheaptickets op zondag na 15.00uur uur niet meer bereikbaar zijn. Helaas ik kan niets voor u doen....... Probeert u het morgenochtend dan maar......
Ahhhhhhhhhhhhhhht
Theo
Ahhhhhhhhhhhhhhht
Theo
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: KLM vlucht gecancelled door Sandy
Oh dat is balen zeg, en dan niet weten wanneer je dan wel gaat vliegen is ook heel vervelend.
Hoop dat je morgen meer te weten komt!
Hoop dat je morgen meer te weten komt!
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Had je dan liever wel gewoon vertrokken, ondanks Sandy? 

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Dit snap ik ook niet echt. Dat je baalt omdat je nu nog niet weg kunt kan ik inkomen... maar half New York ligt plat door Sandy, wees blij dat ze denken aan je veiligheid in plaats van je te laten vliegen (want winst hadden ze ongetwijfeld ook bij de KLM fijner gevonden).
Het gaat erom dat de KLM mij niet wil helpen......
Theo
Theo
Vervelende situatie. Maar ik denk dat het niet zo is dat de KLM je niet wil helpen, maar je gewoon niet kan helpen, omdat je via een intermediair hebt geboekt onder andere voorwaarden. Ik heb destijds met Katrina een soortgelijke situatie gehad met een vlucht naar New Orleans. Dat is uiteindelijk allemaal wel goed gekomen, maar het was wel een reden voor mij om voortaan altijd rechtstreeks bij de maatschappij te boeken en niet via een discount site.
Cheaptickets gaat je morgen doorverwijzen naar de KLM, ik zet daar 10 euro op
Bel KLM nog een keer, als je een ander persoon aan de lijn krijgt heb je waarschijnlijk meer geluk.

Bel KLM nog een keer, als je een ander persoon aan de lijn krijgt heb je waarschijnlijk meer geluk.
Er vliegt na vandaag denk ik niets meer deze kant op. Vliegmaatschappijen zijn nu al bezig hun vliegtuigen op veilige plekken te stallen. Balen dat je nu niemand vindt die je kan helpen, maar ik vermoed dat je op dit moment niet veel hulp kunt verwachten van de servicedesks; niemand weet immers wanneer de boel weer op gang komt.
Lang leve Twitter
We zijn omgeboekt en gaan morgen via Antwerpen naar Miami maar nu via Chicago! En dit door de Twitter dienst van KLM
Theo

Theo
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Fijn te horen dat je geholpen bent. slaapt wat fijner!! en ik zie dat je morgen al vliegt en je reis nu via een andere route door kan gaan.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Mooie service ! Goede vlucht morgen 

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:

Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Mijn ervaringen met bellen met de KLM zijn ook niet zo goed. Erg norse starre medewerkers.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Grappige titel 'Vlucht gecancelled door Sandy' 
Gelukkig is alles opgelost voor jullie!!

Gelukkig is alles opgelost voor jullie!!
Sandy
- girliecathy
- Amerikakenner
Ha ha Sandy ik dacht ook al dat het door jou kwam toen ik het onderwerp las.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Je bent het gesprek van de dag 

Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Onze BA vlucht,geboekt bij supersaver, ging vorige week niet door omdat Heathrow vanwege de mist gesloten was.choco schreef:Vervelende situatie. Maar ik denk dat het niet zo is dat de KLM je niet wil helpen, maar je gewoon niet kan helpen, omdat je via een intermediair hebt geboekt onder andere voorwaarden.
Op Schiphol zijn we omgeboekt en met Lufthanza/United via Frankfurt en SF toch nog op onze bestemming LV aangekomen.
Waar ook geboekt, je hebt een overeenkomst en de maatschappij een vervoersveplichting.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
O. Had je mij even tuk, want ik dacht dat dít je frustratie was:Tokheim schreef:Het gaat erom dat de KLM mij niet wil helpen......
Het is werkelijk ongelofelijk maar onze vlucht naar New York is gecancelled ivm Sandy.
-
- Amerika-ontdekker
Klopt omdat je via een reisburo geboekt heb en niet via KLM.nl rechtstreeks...Tokheim schreef:Het gaat erom dat de KLM mij niet wil helpen......
Theo
Cheaptickets hoort je dus om te boeken en verder te informeren over de voortgang! Zij hebben het ticket aan je verkocht en vangen hier provisie voor van KLM.
Ik vind het antwoord wat je van KLM gekregen heb dus helemaal niet zo gek...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht