jokaluma schreef:Via priceline gewonnen?
En je vragen zijn niet lastig vallen hoor?! Juist goed om je goed in te lezen!
Via priceline gewonnen heb ondertussen ook een hotel op key west gewonnen, yesss haha. Key isla morada wilde niet, best duur daar en mijn bod was te laag. Morgen weer proberen. Heb alles met behulp van biddingtraveler gedaan.
Volgende keer minder grote stappen nemen. Zelf gaan we meestal met stappen van $3 omhoog.
Met een 3* heb je meestal maar weinig Free Rebid Zones. 3.5* / 4* geeft je meer mogelijkheden.
Ik maakte idd grote stappen omdat ik van te voren zonder biddingtraveler te gebruiken ook al veel had geboden en van bijna alle free rebid zones gebruik heb gemaakt haha. De volgende hotels ga ik wat beter te werk, maar toch een leuke cent bespaard dus dat is mooi.
Ter voorbereiding: maak een lijstje van alle beschikbare zones en noteer hoeveel sterren je er maximaal kunt boeken. Vaak kun je met een halve * hoger veel meer mogelijkheden krijgen voor Free Rebids. In prijs merk je hier meestal niet veel van.
Martijn,
Waarom bied je zelf ipv automatisch via biddingtraveler? Is dat omdat je het leuk vindt, of kun je zelf veel meer winst halen dan als je BT gebruikt?
WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan
Ik bied meestal ook via BT maar het is wel handig als je een aanvals-plan bedenkt voordat je gaat bieden.
Daarom kijk ik eerst wat het aanbod is in bepaalde gebieden, hoeveel rebids ik bij een bepaald aantal *** heb etc.
BT geeft je alleen een richtlijn aan qua bedrag, aantal stappen etc. Je bent vrij om hier wijzigingen in aan te brengen.
Compleet Automatisch bieden doe ik sowieso nooit, altijd handmatig.
Priceline is vooral je plafond bepalen en daar niet overheen gaan. Lukt het vandaag niet dan wellicht morgen of volgende week wel. Nu al gaan bieden voor een hotel in maart zou ik zelf niet zo snel doen. Je betaalt dan waarschijnlijk teveel.
En handmatig bieden is niet perse beter dan via BT. Het is alleen wel handig als je een idee hebt van het aantal Free Rebids en zelf de strategie bepaalt.
r1mario schreef:Priceline Plaats:Miami north beach Datum geboekt:25-10-2012 Voor periode:11 tot 12 maart 2013 Startbod:60 Verloop biedingen:60,70,85 Geaccepteerd bod :85 dollar Verkregen hotel (incl. ster en area):newport beachside resort 3* Normale prijs via hotel website:129 dollar
Dit is mijneerste ervaring met priceline en ben tevreden.
Zorg er wel alsjeblieft voor dat je in een 'vernieuwde' kamer slaapt. Dan is het goed toeven...
2008 New York & Zuidwesten
2009, 2010, 2012, 2013 Florida
2010 Canada
2011 Yellowstone, MT Rushmore, Zuidwesten
2012 Las Vegas - Salt Lake City, Dallas - Atlanta
Bedankt voor de tip, maar het is maar voor een avondje en nacht en dan vertrekken we weer. Aan het eind van de reis pakken we nog een paar dagen miami maar dan in een luxer hotel.
Valt bets mee volgens biddingtraveler is de laagst vermelde prijs voor dit hotel 90 dollar.
Sinds wanneer is het mogelijk om bij biddingtraveler ook op hotwire te "kijken" ? Iemand deze tool al geprobeerd?
KW1984 schreef:Klinkt als een flinke besparing, hoewel redelijk duur voor de Orlando area...
Wil je ook de geboden/gewonnen Priceline gebieden vermelden? Dit kan andere helpen bij biedingen in de toekomst.
Gaat dit over mijn gewonnen hotel in orlando? Als dat het geval is, het is idd een flinke besparing dus ben zeer tevreden. We zitten echt in een dure periode ivm spring break, dat is ook wel te zien aan de prijs die het resort normaal vraagt.
dhg2000 schreef:Welke buurten kan ik het beste aanvinken voor een hotel midden in het centrum van New York, met dus een goede locatie?
Op dit moment heb ik Chelsea, Empirie State Building Area, Madisson Square Garden, Midtown East, Midtown West en Times Square.
We willen natuurlijk alles met het openbaar vervoer doen en geen auto huren.
Ik ga kijken voor een 4 sterren hotel.
Wij zaten in downtown, veel luxe zakenhotels en prima met het OV naar de rest van Manhattan. Bovendien dichtbij Battery park, statue of liberty en pier 17!
WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.