Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ernesto
Ernesto
Hier is nu een hurricane watch, morgennacht en woensdag komt Ernesto waarschijnlijk over Florida heen, ook over Brevard County.
Heb net oa. water ingeslagen en we zien wel wat er gebeurd. Morgen hoort Ruby via school of die gesloten wordt, hangt nog helemaal van de sterkte af die eventueel kan toenemen als het over Cuba is geraasd.
Wel een beetje griezelig, weet niet hoe lang alles gaat duren, vaak is het de nasleep van geen power hebben, overstromingen in bepaalde gedeeltes van de stad etc, die lastiger zijn dan de hurricane zelf.
We gaan een paar dagen overnachten bij mijn schoonouders, omdat mijn echtgenoot trainingen heeft in Texas en hier helaas niet is.
Heb net oa. water ingeslagen en we zien wel wat er gebeurd. Morgen hoort Ruby via school of die gesloten wordt, hangt nog helemaal van de sterkte af die eventueel kan toenemen als het over Cuba is geraasd.
Wel een beetje griezelig, weet niet hoe lang alles gaat duren, vaak is het de nasleep van geen power hebben, overstromingen in bepaalde gedeeltes van de stad etc, die lastiger zijn dan de hurricane zelf.
We gaan een paar dagen overnachten bij mijn schoonouders, omdat mijn echtgenoot trainingen heeft in Texas en hier helaas niet is.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Veel sterkte, ik hoop dat jullie hem veilig kunnen uitzitten.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Veel sterkte!! Hoop dat jullie er niet al te veel last van zullen ondervinden.
onze blog - Bouwmanfamily
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
De ergste storm, die wij hier hebben meegemaakt was Isabel en dat was een tropische storm, een orkaan lijkt me nog enger. Fijn, dat je het niet alleen hoeft door te maken! Hopelijk valt het allemaal mee.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ik begreep vanmorgen dat Ernesto was afgezakt tot een tropische storm. En de kans zou nog maar zeer klein zijn dat hij weer orkaan kracht zou krijgen.
Ik moet toch even kwijt dat ik heel veel waardering voor je heb Wiep! Overigens, voor alle mensen die in de staten wonen waar je kans hebt op orkanen.
Ik zou het toch echt niet kunnen om me ieder jaar weer af te moeten vragen of we een orkaan onze richting op kunnen verwachten. Om dan nog maar te zwijgen over het repareren/opnieuw op bouwen van je huis als de orkaan eenmaal is langs geraast....
Ik moet toch even kwijt dat ik heel veel waardering voor je heb Wiep! Overigens, voor alle mensen die in de staten wonen waar je kans hebt op orkanen.
Ik zou het toch echt niet kunnen om me ieder jaar weer af te moeten vragen of we een orkaan onze richting op kunnen verwachten. Om dan nog maar te zwijgen over het repareren/opnieuw op bouwen van je huis als de orkaan eenmaal is langs geraast....
onze blog - Bouwmanfamily
Ernesto is afgezwakt, gelukkig en tot zover alleen regen hier, vanmiddag en in de avond zal het flink gaan regenen.
Sommige gedeeltes hebben wel een kans op overstroming, waar ik woon niet van toepassing.
Ga niet bij schoonouders met hele hebben en houden, we blijven gewwon lekker thuis met de honden.
Nog bedankt voor de lieve berichtjes!!
Sommige gedeeltes hebben wel een kans op overstroming, waar ik woon niet van toepassing.
Ga niet bij schoonouders met hele hebben en houden, we blijven gewwon lekker thuis met de honden.
Nog bedankt voor de lieve berichtjes!!
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik zie het op Fox News Live (via Digitale TV van UPC). De hele tijd gaat het over Ernesto (en over Iran) op dit moment.wiepster schreef:Jeetje Petra, zag het ook !! Komt nu jullie kant op!!
Een tornado-watch voor de kust langs de Carolina's! Voor iedereen die daar in de buurt woont/vertoeft...hoop dat het allemaal meevalt.
Iedereen die te maken krijgt met Ernesto, sterkte!
Roland
-
- Amerika-expert
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
En morgen komt hij ons een bezoek brengen. We hebben de regen hard nodig, maar ik vind het wel sneu voor Michelle, onze Nederlandse gaste op het moment. Ze is hier maar een week en heeft nog maar twee dagen zon gezien, terwijl het verder al weken iedere dag zonnig was. Maar ja, het weer is iets, dat je niet kunt beinvloeden, helaas.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ja dat is jammer van het weer als je bezoek hebt en zeker voor de foto's. Ik zag op haar weblog prachtige opnames en ik denk dat dat jullie raakvlak is?Petra/VS schreef:En morgen komt hij ons een bezoek brengen. We hebben de regen hard nodig, maar ik vind het wel sneu voor Michelle, onze Nederlandse gaste op het moment. Ze is hier maar een week en heeft nog maar twee dagen zon gezien, terwijl het verder al weken iedere dag zonnig was. Maar ja, het weer is iets, dat je niet kunt beinvloeden, helaas.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen: