Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Zo kan het dus ook (groene kaart krijgen)
-
- Amerika-expert
Zo kan het dus ook (groene kaart krijgen)
Niet iets wat voor iedereen is weggelegd, maar ZO kun je ook een groene kaart krijgen:
http://www.nydailynews.com/new-york/gen ... -1.1186609
(New York Daily News, zondag 21 oktober 2012)
http://www.nydailynews.com/new-york/gen ... -1.1186609
(New York Daily News, zondag 21 oktober 2012)
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- CherokeeWarrior
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Re: Zo kan het dus ook (groene kaart krijgen)
Hahaha heel erg gaaf om te lezen, and she is cute and pretty!
Leuk dat ze het voor elkaar heeft gekregen.... het blijft een land waar je dingen voor elkaar kan krijgen door hard te werken....

sinds 1995 in totaal 62 keer naar de USA gevlogen and more to go...)
Last: Texas (Oct. 2018)
Next: Florida (Feb 2019)
Next: Utah (April 2019)
Love to drive off-road 4x4, Fly in a Piper Cherokee, Ride in a Jeep Cherokee and enjoy the desert..
Last: Texas (Oct. 2018)
Next: Florida (Feb 2019)
Next: Utah (April 2019)
Love to drive off-road 4x4, Fly in a Piper Cherokee, Ride in a Jeep Cherokee and enjoy the desert..
- Dickstar
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Good lookin', but the wall she's about to hit will be ugly.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Voelt zich hier iemand geroepen?
Nee, niet mijn ding! Ongelooflijk dat je hiervoor kan blijven.
Shake it baby!

Nee, niet mijn ding! Ongelooflijk dat je hiervoor kan blijven.

Shake it baby!
Bewijst een belangrijk punt: zoek de beste immigratie-advokaat die je kunt vinden, en zorg dat hij/zij in jouw aanvrage gelooft.
Benno, bedankt voor de link !
Benno, bedankt voor de link !
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik had even hoop maar, helaas niet weggelegd voor mij. Zij heeft bij nader inzien toch een paar dingen die ik niet heb. 

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- goldenhills
- Amerika-expert
Tja, ze voldoet al gauw aan vier van de criteria, terwijl je er 'maar' drie nodig hebt:
Good for her!
En inderdaad, zoals oortjes al schrijft, een goede advocaat zorgt ervoor dat er een overtuigend dossier komt. Maar je moet natuurlijk wel wat bijzonders in huis hebben.Criteria for Demonstrating Extraordinary Ability
You must meet 3 out of the 10 listed criteria below to prove extraordinary ability in your field:
Evidence of receipt of lesser nationally or internationally recognized prizes or awards for excellence
Evidence of your membership in associations in the field which demand outstanding achievement of their members
Evidence of published material about you in professional or major trade publications or other major media
Evidence that you have been asked to judge the work of others, either individually or on a panel
Evidence of your original scientific, scholarly, artistic, athletic, or business-related contributions of major significance to the field
Evidence of your authorship of scholarly articles in professional or major trade publications or other major media
Evidence that your work has been displayed at artistic exhibitions or showcases
Evidence of your performance of a leading or critical role in distinguished organizations
Evidence that you command a high salary or other significantly high remuneration in relation to others in the field
Evidence of your commercial successes in the performing arts
Good for her!
Ja dat denk ik ook - good for her.
Maar voor iemand met een meer hollands lichaam, 'model aardappel' zal ik maar zeggen, is het wat moeilijk te accepteren dat T+A je nu ook een groene kaart kan bezorgen. Kijk, ik wist dat je met T+A een miljonair aan de haak kon slaan, een rol kon krijgen in een Woody Allen movie, en op de voorkant van een tijdschrift kon komen zodat een ieder je kan beduimelen in de supermart - en ik heb altijd geaccepteerd dat dat niet voor mij was. Maar dat het gekluns van mijn ouders - ik was de eerste die ze deden - mij nu ook op achterstand zet op dit gebied - het moet niet gekker worden.....
Maar voor iemand met een meer hollands lichaam, 'model aardappel' zal ik maar zeggen, is het wat moeilijk te accepteren dat T+A je nu ook een groene kaart kan bezorgen. Kijk, ik wist dat je met T+A een miljonair aan de haak kon slaan, een rol kon krijgen in een Woody Allen movie, en op de voorkant van een tijdschrift kon komen zodat een ieder je kan beduimelen in de supermart - en ik heb altijd geaccepteerd dat dat niet voor mij was. Maar dat het gekluns van mijn ouders - ik was de eerste die ze deden - mij nu ook op achterstand zet op dit gebied - het moet niet gekker worden.....
- Natje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Hahaha, leuk....tja het is jezelf uitvinden en er voor gaan. 

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Hebben ze die kleding dan ook niet voor mij in XXL ??
Start shaking my boodie ...
Start shaking my boodie ...

- dianasama
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Misschien kan ik me opgeven als de beste nerd voor die categorie...?
(goed zoeken op de website van MTV, hahahahaha, ik beken, ik was op new york comic con en ik hou van amerikaanse superhelden
)
http://www.mtv.com/geek/event_coverage/main.jhtml

(goed zoeken op de website van MTV, hahahahaha, ik beken, ik was op new york comic con en ik hou van amerikaanse superhelden

http://www.mtv.com/geek/event_coverage/main.jhtml