Die had ze, maar gebruikte de tijd om haar link te verwijderen en niet om te reageren.Njit schreef:Alleen moet een TS wel de kans hebben om te reageren...
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Klein ongeluk - zelf herstelling betaald Alamo
Re: Klein ongeluk - zelf herstelling betaald Alamo
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik stoor me ontzettend aan de manier waarop sommige forumleden hier reageren, en ik vind ook dat de topicstarter hier absoluut niet netjes is behandeld. Al die speculaties, soms stomme opmerkingen en grapjes nodigen niet echt uit tot een reactie, en zeker geen reactie waarin iemand zich kwetsbaar zal opstellen door meer openheid te geven over de gebeurtenissen. Je kunt van alles interpreteren bij het eerste bericht, maar in plaats van dan in groepsverband zich zo massaal negatief tot iemand te richten kun je ook gewoon heel simpele open vragen stellen en iemand de tijd geven met een reactie te komen. En als die dat niet doet, dan vind ik het nog geen enkele reden om op deze manier om te gaan met deze gebeurtenis. Ik vind het onfatsoenlijk en bedreigend overkomen, ik vind het zelfs "rellerige praktijken" en het begint op cyberpesten te lijken. En dat maakt dat ik het steeds ongezelliger vind worden hier...... En ik vind het ook jammer dat er niet wordt ingegrepen door moderators, dat zou ik hier zeker op z'n plaats vinden.
En ja, natuurlijk kun je ook over mijn reactie van alles stellen, en er zullen zeker mensen zijn die vinden dat ik dit overdrijf of dat mijn gevoelens en ervaringen niet kloppen. En ik zal zeker wel een moraalridder zijn in de ogen van een heleboel mensen hier, maar so be it. Let wel: iedereen heeft zijn eigen gevoelens, ervaringen en interpretaties bij dat wat er gebeurt (en die zijn per definitie altijd waar). Maar hé, kom maar op met de reacties, ik steek mijn paraplu wel op...
En ja, natuurlijk kun je ook over mijn reactie van alles stellen, en er zullen zeker mensen zijn die vinden dat ik dit overdrijf of dat mijn gevoelens en ervaringen niet kloppen. En ik zal zeker wel een moraalridder zijn in de ogen van een heleboel mensen hier, maar so be it. Let wel: iedereen heeft zijn eigen gevoelens, ervaringen en interpretaties bij dat wat er gebeurt (en die zijn per definitie altijd waar). Maar hé, kom maar op met de reacties, ik steek mijn paraplu wel op...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Tot het moment dat de TS haar link begon te verwijderen was er he-le-maal niks aan de hand. TS verpest het allemaal voor haarzelf in dit topic. Het is altijd heel makkelijk om te zeggen dat je vrede op aarde wilt.
Sluit het topic maar.
Sluit het topic maar.
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Het al dan niet verwijderen van die link zou weinig verschil gemaakt hebben. Mensen zagen hun kans om venijnig uit de hoek te komen sowieso al door de openingspost.
En dan nog, diegene die hier in dit topic reageerden, hadden altijd de keuze: of van dit topic een beerput maken en met stront naar elkaar gaan smijten, of gewoon hun commentaar voor zichzelf houden en geduldig wachten op reactie van de TS. En zelfs al kwam die er niet, shut up & move on.... (desnoods door de al dan niet zachte hand van het moderatorteam)
En dan nog, diegene die hier in dit topic reageerden, hadden altijd de keuze: of van dit topic een beerput maken en met stront naar elkaar gaan smijten, of gewoon hun commentaar voor zichzelf houden en geduldig wachten op reactie van de TS. En zelfs al kwam die er niet, shut up & move on.... (desnoods door de al dan niet zachte hand van het moderatorteam)
Laatst gewijzigd door Q-BiC op 12 okt 2012, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
100% dat het wel zou hebben uitgemaakt.
Als ze de link niet had verwijderd maar gewoon had gereageerd was er niks aan de hand. Mensen zouden gezegd hebben "maak je niet druk om die 35 dollar" en "er gebeuren wel ergere dingen".
Ze reageert zelfs niet op DM's van moderators, waarom open je dan überhaupt een topic.
Ze maakt de garage zwart en ze maakt Alamo zwart en vervolgens hard wegrennen.
Als ze de link niet had verwijderd maar gewoon had gereageerd was er niks aan de hand. Mensen zouden gezegd hebben "maak je niet druk om die 35 dollar" en "er gebeuren wel ergere dingen".
Ze reageert zelfs niet op DM's van moderators, waarom open je dan überhaupt een topic.
Ze maakt de garage zwart en ze maakt Alamo zwart en vervolgens hard wegrennen.
Zo, en dan klagen over de reacties van andere.Q-BiC schreef: En zelfs al kwam die er niet, shut up & move on.... (desnoods door de al dan niet zachte hand van het moderatorteam)
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Wat?
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
Blog // Photo Album
Blog // Photo Album
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Ik zou het niet beter gezegd kunnen hebben .Jasmino schreef:Ik stoor me ontzettend aan de manier waarop sommige forumleden hier reageren, en ik vind ook dat de topicstarter hier absoluut niet netjes is behandeld. Al die speculaties, soms stomme opmerkingen en grapjes nodigen niet echt uit tot een reactie, en zeker geen reactie waarin iemand zich kwetsbaar zal opstellen door meer openheid te geven over de gebeurtenissen. Je kunt van alles interpreteren bij het eerste bericht, maar in plaats van dan in groepsverband zich zo massaal negatief tot iemand te richten kun je ook gewoon heel simpele open vragen stellen en iemand de tijd geven met een reactie te komen. En als die dat niet doet, dan vind ik het nog geen enkele reden om op deze manier om te gaan met deze gebeurtenis. Ik vind het onfatsoenlijk en bedreigend overkomen, ik vind het zelfs "rellerige praktijken" en het begint op cyberpesten te lijken. En dat maakt dat ik het steeds ongezelliger vind worden hier...... En ik vind het ook jammer dat er niet wordt ingegrepen door moderators, dat zou ik hier zeker op z'n plaats vinden.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Mooi gezegd Jacqueline.
Ik ben het volledig met je eens
Ik ben het volledig met je eens

Laatst gewijzigd door vana op 12 okt 2012, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Ze is prima behandeld, de TS behandelt de leden slecht. 

- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Ook even een kort berichtje van mijn kant. Gewoon even om te laten weten dat ik het fijn vind om te zien dat meer forumleden bij dit topic hetzelfde gevoel hadden als ik. Ik ben het helemaal met jullie eens, Sachasenne en Jacqueline.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik sluit me hierbij aan....
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
DejaVu schreef:Ze is prima behandeld, de TS behandelt de leden slecht.

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk waar gaat het helemaal over? Sommigen hebben gevoelige tenen en anderen hebben schoenen met stalen neuzen aan. Ik heb het als zo vaak gezien dat dingen worden geschreven, die, doordat ze geschreven zijn waar bij geen directe interaktie mogelijk is, vaak anders geinterpreteert worden dan de schrijver bedoeld en dan een heel eigen leven gaan leiden. Ik weet dat maar al te goed. De TS kwam wat raar uit de bocht in het begin met wat rare ideeen en beschuldigingen. Moet je dat voor zoete koek aannemen dan en bevestigen of geef je daar je mening over? Sommige mensen klagen zo snel en dan gaat het niet eens ergens over Wat is nou $35 bijvoorbeeld.
Verder vind ik dat als je zo'n mededeling als de TS plaatst dat je daar een bedoeling mee hebt. dat je regelmatig terug keert en ook reageert wat anderen schrijven en evt corrigeren. Het bleef echter stil. Zelfs negatief stil omdat ze dingen weg ging halen.
...............en dat is mijn mening
Verder vind ik dat als je zo'n mededeling als de TS plaatst dat je daar een bedoeling mee hebt. dat je regelmatig terug keert en ook reageert wat anderen schrijven en evt corrigeren. Het bleef echter stil. Zelfs negatief stil omdat ze dingen weg ging halen.
...............en dat is mijn mening
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ik doe deze even tijdelijk op slot tot we in het moderatorteam een beslissing nemen.
Groetjes,
Carine
Carine
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Dit topic wordt definitief gesloten.
Groetjes,
Carine
Carine
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Komt er geen toelichting cq. visie meer van het modteam?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Waarom wordt het gesloten als ik vragen mag?
Moeten topics die niet lopen zoals gepland altijd maar gesloten worden?
Hopelijk wordt er in de toekomst ook strenger gekeken naar topics waar enkel gal wordt gespuwd maar vervolgens niet meer gereageerd wordt. Valt voor mij onder de categorie 'spam'.
Roland
Moeten topics die niet lopen zoals gepland altijd maar gesloten worden?
Hopelijk wordt er in de toekomst ook strenger gekeken naar topics waar enkel gal wordt gespuwd maar vervolgens niet meer gereageerd wordt. Valt voor mij onder de categorie 'spam'.
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht