Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
1 dag de omgeving van Boston
1 dag de omgeving van Boston
We hebben deze week de impulsieve beslissing genomen om samen onze dochter te gaan aanmoedigen die mee doet in Boston tijdens de Boston Regatta "the head of the Charles".
We vertrekken al 17/10 en komen vliegen 22/10 weer terug. Dus kort tripje waar we zoveel mogelijk uit willen halen.
Hotel (gruwelijk duur) gevonden iets buiten Boston maar wel vlak bij de metro.
Nu willen we 1 dag een auto huren om wat van de omgeving te gaan zien.
Wat vindt iedereen een must. Richting de kust? of toch meer binnenland. als het goed is is er nog wel wat fall foliage te zien.
Marianne jij bent nu in het noordoosten, afgelopen zomer tijdens onze trip in het Zuid Westen heb ik veel aan je tips gehad dus als je nog dingen weet.
Alvast bedankt.
gr.Elma
We vertrekken al 17/10 en komen vliegen 22/10 weer terug. Dus kort tripje waar we zoveel mogelijk uit willen halen.
Hotel (gruwelijk duur) gevonden iets buiten Boston maar wel vlak bij de metro.
Nu willen we 1 dag een auto huren om wat van de omgeving te gaan zien.
Wat vindt iedereen een must. Richting de kust? of toch meer binnenland. als het goed is is er nog wel wat fall foliage te zien.
Marianne jij bent nu in het noordoosten, afgelopen zomer tijdens onze trip in het Zuid Westen heb ik veel aan je tips gehad dus als je nog dingen weet.
Alvast bedankt.
gr.Elma
- analogkid
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: 1 dag de omgeving van Boston
Het is ongeveer 3 uur rijden naar de White Mountains. Als je echt een dag wil touren, zou ik dat doen. Je zit dan natuurlijk wel zo'n beetje de hele dag in de auto, maar wel in een prachtig gebied met Fall Folliage! Alternatief is wellicht Cape Cod.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Cape Cod zou ik niet doen, alles ligt daar zo ver uit elkaar. iK zou in plaats daarvan naar het noorden rijden. Daar liggen allerlei historische plaatsjes vlak op elkaar. Newburyport ken ik daar het beste van, want daar woont mijn zus. Salem van de heksenjacht ligt daar ook in de buurt, best leuk om te zien. Dan zou je ook Cape Ann en Rockport en Gloucester kunnen bezoeken en bij een echte lobster shack lunchen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Goede suggesties van Petra. Wij hebben vanuit Boston veel dagtrips gedaan. Vergeet ook Cambridge niet (per metro te bereiken) -- kan ook op een late middag en avond. Harvard Old/New Yard, Annenberg Hall, mogelijk de Business School en het plaatsje Cambridge zelf. Diverse interessante musea (o.a. Harvard Art Museum). Ik weet zelfs mensen die Washington DC in een dag bezocht hebben (s'avonds vliegtuig heen, s'avonds vliegtuig terug) -- maar dat lijkt me nogal haasten.
Hartelijk dank. Washington hebben we al eens gedaan. Ik denk dat de white mountains wel een goed idee is. Nu kun je daar volgens mij via verschillende wegen naar toe. Is er een bepaalde route die dan het mooiste is of maakt dat niet uit.
-
dutchie_in_boston
- Amerika-expert
hey, leuk, the head of the charles! Altijd gezellig druk.
Ik persoonlijk zou de White Mountains een te drukke dag in de auto vinden om die 's ochtends te huren, een paar uur naar het noorden te jakkeren (waar de foliage eind oktober bijna weg is), daar wat rondrijden, en aan het einde van de middag weer een paar uur terug naar Boston. Lange dag in de auto. Ik zou doen wat Petra zegt: Cape Ann. Rockport, Gloucester. Wandelen bij Halibut Point. Rt. 127 rijden. Kreeft eten. En je bent er vlak voor Halloween, dan vind ik Salem op z'n leukst. Misschien kombineren met een hayride naar een pumpkin patch en een corn maze?
Ik persoonlijk zou de White Mountains een te drukke dag in de auto vinden om die 's ochtends te huren, een paar uur naar het noorden te jakkeren (waar de foliage eind oktober bijna weg is), daar wat rondrijden, en aan het einde van de middag weer een paar uur terug naar Boston. Lange dag in de auto. Ik zou doen wat Petra zegt: Cape Ann. Rockport, Gloucester. Wandelen bij Halibut Point. Rt. 127 rijden. Kreeft eten. En je bent er vlak voor Halloween, dan vind ik Salem op z'n leukst. Misschien kombineren met een hayride naar een pumpkin patch en een corn maze?
dutchie_in_boston schreef:Misschien kombineren met een hayride naar een pumpkin patch en een corn maze?
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Meestal gaat zo'n hayride langs allerlei Halloween "attracties", althans degenen bij de boerderijen in onze omgeving. Het is vooral leuk voor kinderen, want ik vond het maar een ongemakkelijk gehos
. De pumpkin patches vind ik wel nog steeds heel leuk om te bezoeken, ze hebben daar vaak ook veel plaatselijke produkten en verse appels e.d. Een beetje ver voor jullie, maar ik vind Cox Farmsaltijd erg leuk.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
-
dutchie_in_boston
- Amerika-expert
ik hou er persoonlijk ook niet zo van, maar de paar keren dat we zijn gegaan met neefjes/nichtjes, was het gezellig door het samen zijn en alles eromheen. In een door-paarden-getrokken kar langs allerlei halloween attrakties. Met warme chocolademelk en een groot kampvuur. Wandelen door de natuur, lekker herfstweer, glooiende heuvels, enz. Ik ben meer een fan van de apple picking voor volwassenen, maar de meeste appels zijn eind oktober al weg. Voor appels plukken gaan wij op de motoren naar de Berkshires, halen een flesje wijn bij een lokale wijngaard en gaan picknicking in de orchard (met zo'n klein flesje wijn voor ons tweeen, anders wordt de motor zo wiebelig
). Plukken een appel. En voor een toet gaan we naar een farm in de buurt van de wijngaard voor een bak koffie met een warme apple cider donut. En nemen een blueberry bread mee voor thuis. Met een paar grote flessen wijn.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Boston en omgeving hebben we nog niet gehad en ons zelfs nog nauwelijks in verdiept, dus daar kunnen we ook niets over zeggen. In de White Mountains begonnen de bladeren ook te vallen, dus dat lijkt me inderdaad niet de moeite. De tips hier lijken me nuttig, die kunnen wij ook gebruiken voor het stuk van Acadia naar Boston.Geschiere schreef: Marianne jij bent nu in het noordoosten, afgelopen zomer tijdens onze trip in het Zuid Westen heb ik veel aan je tips gehad dus als je nog dingen weet.
Alvast bedankt.
gr.Elma
Marianne
-
dutchie_in_boston
- Amerika-expert
't wordt een mooie dag vandaag voor de head of the charles! Wat hebben jullie gedaan/besloten om te doen?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht