Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Sportfans en hun gedrag in de VS

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Sportfans en hun gedrag in de VS

Bericht door Sandy »

Wat tailgaten betreft, is dat alleen bij bepaalde sporten of de meesten? Ik vond het zo gezellig, vooral leuk als je dit met een groep Amerikanen meemaakt die je meenemen.. Ditto met het volkslied voor aanvang van de race, is zeker ook bij iedere wedstrijd. En de tomcats die laag over vliegen.. zal wel alleen gebonden zijn aan enkele sporten of misschien wel alleen Nascar.
Sandy
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Tailgaten gebeurt bij de meeste buitensporten. Volgens mij niet bij basketbal of ijshockey, althans daar heb ik er nog nooit van gehoord. Het volkslied inderdaad voor de aanvang van iedere wedstrijd (ook high school en college wedstrijden).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Dank je Petra, heel bijzonder blijf ik het vinden...
Sandy
Rudolfje
Amerikafan

Bericht door Rudolfje »

mtl schreef:Het thuispubliek bij Atlanta Braves-St.Louis Cardinals gooide van alles op het veld na een dubieuze beslissing van de scheidsrechter vannacht.
Was er gisteravond bij in het stadion en verbaasde me erover dat dit hier kon gebeuren. Normaal gesproken is het bezoeken van sportwedstrijden hier een familiegebeuren zonder enige wanklank. Blijkbaar was het feit dat het een alles of niets wedstrijd betrof het grote verschil en natuurlijk de abitrale dwaling.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Dat heeft ook te maken met de amateurscheidsrechters die niet goed fluiten. Vorige week gaven ze bv Seattle een touchdown ipv een interceptie aan Green Bay. Geeft je overigens geen recht om zooi op het veld te gooien, maar dan zie je wel dat de refs het daar net zo moeilijk hebben als in het voetbal.
Stiek
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Stiek »

die amateur scheidsrechters was in de NFL, hij had het over MLB :wink:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer