Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dank voor alle tips.

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
findolin
Amerikafan

Dank voor alle tips.

Bericht door findolin »

Ik ben net terug van een week met mijn zus naar New York. Iedereen bedankt voor alle tips. Veel dingen gedaan en veel dingen niet gedaan.
Fietsen in Central Park viel me wat tegen omdat je toch gebonden bent aan het grote fiets/rijweg en je overal je fiets op slot moet zetten en er is nergens gelegenheid voor zoals in Nederland. De Highline was heel erg leuk, evenals Ellen Stardust Diner, datwas echt heel gezellig, helemaal bedankt voor alle tips.
We zijn ook nog een aantal rommemarkten tegen gekomen en Yersey Garden Outlet was echt een succes, geen toerist te zien en wat een enorme hoeveelheid winkels, echt een aanrader. 9/11 was pal naast ons hotel vanuit het toprestaurant keek je uit over de pools, we zijn er geweest, indrukwekkend al vond ik het Tribute museum wel indrukwekkender. We hebben heel veel gehad aan alle tips en het is nu helaas weer voorbij. Bedankt,!!!
kimi2012
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Dank voor alle tips.

Bericht door kimi2012 »

Hallo,
Leuk dat het jullie goed is vergaan...op naar een volgende keer.

Wat ik vragen wou , hoe gaan we gemakkelijkst ( metro of bus ) naar New -jersey ? En hoelang duurt de rit .
We zouden ook graag eens naar die outlet winkel willen gaan. Hebben jullie daar een adres van .
mvg
philippe
findolin
Amerikafan

Bericht door findolin »

Hallo Phillippe, wij zijn met de bus gegaan vanaf port authority bus terminal vlak bij 42str. Het kost 13 dollar retour en de busreis duurde dacht ik een half uur maar omdat er onderweg zoveel te zien o.a. de skyline op NY vanuit een heel andere kant, hebben we niet op de tijd gelet, de bus stopt bij Yersey Garden outlet, het ligt vlak bij Newark, het is een grote Mall, dus anders dan de andere outlets, het is handig om bij de balie om kortingsbonnen te vragen, daar hadden wij veel plezier van. Amerikanen moeten er voor betalen maar op vertoon van je paspoort krijg je het gratis. Je betaalt hier geen tax dus alles is godkoper dan Woodbury en bij Woodbury komen voornamelijk toeristen en hier veel locals. Het is echt heel goedkoop.
gr. Wilma
kimi2012
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door kimi2012 »

Wilma ,
Dank u wel hoor , we nemen dit op in onze planning.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! En al die dingen die je niet hebt kunnen doen zijn alleen maar een reden om weer terug te komen ;)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer