Inmiddels zijn we weer twee weken terug in Nederland na onze 24 daagse rondtrip langs (een aantal) hoogtepunten in het zuidwesten. We zijn begonnen in San Francisco om vervolgens via Highway 1 langs Monterey, Carmel, Pismo, Santa Barbara naar Hollywood te rijden. Daar hebben we ons prima vermaakt op de wall of fame en (voornamelijk) in Universal Studios. Daarna onze reis vervolgd langs de Grand Canyon, Monument Valley, Page, Bryce, Zion en een fantastisch weekend gehad in Las Vegas. Via Death Valley, Mammoth Lakes zijn we richting het mooie Yosemite gereden. Daarna weer richting SF om (helaas) weer richting Amsterdam te gaan.
Een kleine foto impressie van onze reis kun je hier vinden, voor de geïnteresseerden: https://www.icloud.com/journal/nl-nl/#1 ... 657ADF9584
Via deze weg wil ik ook iedereen bedanken voor alle tips en adviezen. Ze hebben geholpen om onze reis tot de meest boeiende reis te maken die ik ooit gedaan hebt. Soms hebben we bewust ons eigen plan getrokken, en soms het forum. Prima combinatie en waarvoor mijn dank!
Inmiddels zijn we voorzichtig aan het filosoferen voor een reis volgend jaar. Ik ben vermoedelijk te grazen genomen door het USA virus dus ik zal voor lange tijd wel verkocht zijn. We spelen met de gedachte om de oostkust aan te doen, vanaf New York tot Florida. Hoe, wat, waar en wanneer is nog totaal niet duidelijk. Maar uit ervaring weet ik dat het met behulp van dit forum helemaal goed gaat komen! De eerste tips en adviezen zijn meer dan welkom..
Ik dacht na onze reis tot ziens te zeggen, maar ik blijf nog even hangen!

We spreken elkaar..
Gr. Erwin & Angélique Termeulen
Amsterdam