Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
KLM werelddeal weken
-
Jordaan
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: KLM werelddeal weken
Vraagje: Juli/Augustus 2013 heenreis Amsterdam-LAX (LAS mag ook, zal niet veel schelen) en terugreis Washington DC - Amsterdam. (daartussen goedkope binnenlandse vlucht). Goedkoopste rechtstreeks of redelijke overstap zit rond de 1100-1200 euro p.p. Gebaseerd op jullie ervaringen, ga ik dat nog goedkoper krijgen? Of wordt het alleen nog maar duurder en kan ik dus beter meteen nu boeken?
Alvast bedankt voor de reacties!
Alvast bedankt voor de reacties!
Veel te vroeg, ik zou beginnen rondkijken een 3-tal maanden voor de vlucht...
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Het is nog wel erg duur. Wij betaalden meestal niet meer dan € 900.
Voor de maanden juli en augustus zou ik absoluut niet wachten tot 3 maanden voor vertrek, dan ben je nog veel duurder uit. Het is hoogseizoen en alle vliegtuigen komen toch wel vol, ze gaan echt de prijzen niet verlagen vlak voor vertrek, eerder verhogen.
Meestal vind je voor het hoogseizoen de beste prijzen tussen begin oktober en begin november. Je kunt het beste een paar keer per dag op de verschillende boekingssites kijken en zodra je een mooi tarief ziet boeken. Niet wachten, want dan is het vaak al weg.
Voor de maanden juli en augustus zou ik absoluut niet wachten tot 3 maanden voor vertrek, dan ben je nog veel duurder uit. Het is hoogseizoen en alle vliegtuigen komen toch wel vol, ze gaan echt de prijzen niet verlagen vlak voor vertrek, eerder verhogen.
Meestal vind je voor het hoogseizoen de beste prijzen tussen begin oktober en begin november. Je kunt het beste een paar keer per dag op de verschillende boekingssites kijken en zodra je een mooi tarief ziet boeken. Niet wachten, want dan is het vaak al weg.
klopt, de prijzen van de KLM van Ams naar Calgary in het voorseizoen zijn nu al 170 euro goedkoper, meestal duurt het niet lang dat de prijzen van het hoogseizoen nog volgen. In maart april wil nog weleens zo'n periode langskomen.
Dagelijks bekijken is mijn advies.
Dagelijks bekijken is mijn advies.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Oops, idd.. hoogseizoen. Ik heb geen kids dus ik reis nooit tijdens het hoogseizoen. Misschien dan toch al wat vroeger beginnen kijken.vana schreef:Voor de maanden juli en augustus zou ik absoluut niet wachten tot 3 maanden voor vertrek, dan ben je nog veel duurder uit. Het is hoogseizoen en alle vliegtuigen komen toch wel vol, ze gaan echt de prijzen niet verlagen vlak voor vertrek, eerder verhogen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 8763 Weergaves
-
Laatste bericht door Marielleh
-
- 9 Reacties