Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Pakket versturen van VS naar NL.
-
Ralph$ter
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Pakket versturen van VS naar NL.
Beste Leden,
Onlangs heb ik twee ringen laten liggen in een hotel in San Fransisco.
De concierge van het hotel heeft de ringen gevonden.
Kan iemand mij laten weten wat de beste en niet te dure manier is om ze naar nederland te krijgen?
Vriendelijke groet,
Ralph
Onlangs heb ik twee ringen laten liggen in een hotel in San Fransisco.
De concierge van het hotel heeft de ringen gevonden.
Kan iemand mij laten weten wat de beste en niet te dure manier is om ze naar nederland te krijgen?
Vriendelijke groet,
Ralph
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Pakket versturen van VS naar NL.
Ringen (ik ga ervan uit dat het gaat om ringen die je om je vingers doet) zijn zo klein en licht dat verzending naar Nederland heel goedkoop is.
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Pakket versturen van VS naar NL.
Met USPS in een kleine bubble envelop kost dat minder dan 2 dollar. Kan je het allen niet tracken of verzekeren.
Kan het fedex doen voor je maar dat kost $50. Wel een hoop meer zekerheid, Zeker als de ringen duur zijn
Kan het fedex doen voor je maar dat kost $50. Wel een hoop meer zekerheid, Zeker als de ringen duur zijn
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht