Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lekkere fastfood en leuke eetervaringen.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: Lekkere fastfood en leuke eetervaringen.

Bericht door Stan.Gobien »

Hmmm chicken bellagio ...
jerommeke10
Amerikakenner

Bericht door jerommeke10 »

Wij hebben heel lekkere slaatjes gekocht bij "Wholefoods market": een supermarkt waar je zelf je meeneem-slaatje samenstelt. Heel veel keuze en niet duur.
Een verademing na die ettelijke hamburgers, maar helaas lijken ze alleen in de grote steden aanwezig te zijn.

http://www.wholefoodsmarket.com/store-departments
Maggie
Amerika-ontdekker

Bericht door Maggie »

Onze favorieten:.. Applebees en Denny's... Hier kun je namelijk ook lekkere salades, rijst met vis en andere 'gezondere' snacks krijgen. Lekkere afwisseling naast alle friet en hamburgers op de weg. Applebees is ook gezellig familierestaurant vind ik en wat minder kantine-achtig dan Denny's.
Maggie
Tamos
Amerika-ontdekker

Bericht door Tamos »

Tijdens mijn vakantie zijn de volgende eettenten me bijgebleven en zeker de moeite waard om eens uit te proberen. We zijn elke dag gaan eten maar deze 3 waren toch wel 'pareltjes'. Thanks, Tripadvisor :thumbup: !

- San Francisco:
*Sanraku, Japans restaurant, heerlijke (voor mij de beste) sushi etc gegeten aan scherpe prijzen. Ik dacht dat 1 philly of california roll neerkwam op 6 dollar; wat zeker niet veel is.
*Lori's Diner (ongeveer op kruising van O'Farrel en Powell street), heerlijke burgers (onder andere), niet duur en in een heerlijke setting. Na het eten kan je doorzakken in Lori's bar.

- New York:
*Bianca, Little Italy: klein, gezellig, romantisch en heerlijke pasta gegeten. Reserveren helpt om niet in de bar ernaast te moeten wachten op een tafeltje :)
fieke85
Amerikafan

Bericht door fieke85 »

Zijn er mensen hier de ervaring hebben met vegetarisch eten in de parken en onderweg? In San Francisco en Los Angeles verwacht ik niet meteen problemen, maar onderweg misschien wel?
Iemand tips?
Afbeelding

http://bartensofie.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Boodschappen doen in de supermarkt ??
hke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door hke »

Iron Horse Bar & Grill in Gardiner
Erg lekker. (2012 geweest)
s_janssen
Amerika-ontdekker

Bericht door s_janssen »

Wij hebben in Augustus het Zuidwesten doorkruist met 2 vegetariërs, of eigenlijk moet ik zeggen flexitariers. En dat is best meegevallen, veel restaurants hebben wel 1 of meerdere veggie gerechten op de kaart. Bij Clarke's in Tropic (Bryce Canyon) stond keurig een vegetarische hamburger op de kaart. En het was nog wel zo'n echt Amerikaans restaurant.
Veggie pizza's hebben ze vaak altijd wel.
Maar af en toe hebben ze als flexitarier ook wel vis of een keer iets met kip gegeten.

Maar er stond altijd en overal wel iets zonder vlees op de kaart.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Wat is nou in hemelsnaam een flexitarier? Is dat hetzelfde als een beetje zwanger?
RCRD
Amerikakenner

Bericht door RCRD »

:mrgreen:
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

martijn76 schreef:Wat is nou in hemelsnaam een flexitarier? Is dat hetzelfde als een beetje zwanger?
vegetariër wanneer het je uitkomt ;)
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Tijdens mijn afgelopen reis bij een paar nieuwe ketens / restaurants gegeten. Een van de aanraders is Red Robin, heerlijke hamburgers!
Vooraf lid geworden van het Loyalty programma, waardoor we een burger inclusief sweet potato fries gratis kregen!
Daarnaast heerlijke pannenkoekjes als ontbijt bij IHOP, hier kun je vooraf ook lid worden voor een coupon.
Andere aanraders welke voor mij nieuw waren zijn Jack in the Box, Karl Strauss Brewery & Grill, Hotdog on a Stick, Dairy Queen en Rainforest Cafe.

Daarnaast waren ook de oude vertrouwde bekende restaurants weer uitstekend, deze zijn: Wendys, Panera Bread, TGI Fridays, Outback, The Cheesecake Factory, Johnny Rockets, Dennys, Bubba Gump Shrimps & Co en Tony Roma's.
Nathalie21
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Nathalie21 »

SuuSje schreef:Iemand wel is bij Johnny Rockets gegeten? Zag vd week Undercover Boss van deze keten, en het zag er wel erg lekker uit :)
Ja, in San Francisco maar moet zeggen dat ik het nogal tegen vond vallen. Deed me een beetje denken aan de MC Donalds hier en daar hou ik niet zo van :wink: De hamburgers die wij bestelde waren ook niet echt bijzonder, vlees was wat droog.

Ik ben trouwens later binnen komen zappen bij Undercover Boss, ga het zeker nog even terug kijken! 8)
2012: Californië, Arizona, Utah en Nevada
2014: Florida (en LA)
2015: Nevada, Arizona en Utah
2018: Florida
2019: New York en Westkust Florida
2024: Florida
The world is a book, and those who do not travel read only one page.
Nathalie21
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Nathalie21 »

fieke85 schreef:Zijn er mensen hier de ervaring hebben met vegetarisch eten in de parken en onderweg? In San Francisco en Los Angeles verwacht ik niet meteen problemen, maar onderweg misschien wel?
Iemand tips?
Ik ben op veel menu's toch ook vegetarische opties tegen gekomen :)
2012: Californië, Arizona, Utah en Nevada
2014: Florida (en LA)
2015: Nevada, Arizona en Utah
2018: Florida
2019: New York en Westkust Florida
2024: Florida
The world is a book, and those who do not travel read only one page.
nightfoal
Amerikafan

Bericht door nightfoal »

Ik vind Outback steakhouse altijd verrassend lekker (garlic mashed potatoes met baked potato toppings, yum!)
Olive Garden is ook lekker, ik houd zo van de breadsticks! De chicken parmigiana is er heerlijk. De entrees zijn heel beperkt in portiegrootte, maar de breadsticks en salade maken alles goed. Ook leuk zijn de dessert shooters (oid), dan kan je dessert eten zonder 800 calorieën binnen te gooien :p
De Cheesecake factory en ik hebben een liefdesaffaire, daar zou ik echt weken kunnen eten (mede dankzij hun gigantisch menu). Wij delen vaak een entree of kiezen voor een viertal snacks/appetizers. De Cheesecake factory bij Americana in Glendale is heel leuk om buiten te zitten, bij de dansende fonteinen.
Orange Chicken van Panda Express, mmmm. Ze hebben ook heel lekkere beef en shrimp-opties. Je betaalt een tiental dollar voor een bord met gebakken rijst of noedels en twee verschillende gerechtjes.
De whiskey barrel steak (oid) bij Applebee's komt fajitastyle op een hete plaat met gegrilde groenten, een aanrader!

Akiko's sushi (Mason Street in San Francisco) - Nog nooit zo verse sushi gegeten, en best betaalbaar. Echt spijt dat ik niet meer sashimi of zo had besteld
Pat's Café (Taylor Street in San Francisco) - Fantastisch ontbijt. Heel leuke bediening, leuke diner en superlekker eten met Mexicaanse toetsen
Tarpy's Roadhouse in Monterey heeft een fantastische kaart. Heel lekker en veel verschillende sides
2009: AZ, NV, CA
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV
2015: CA, NV, AZ, NM, TX
2016: NY, NJ, PA, DC, MD, MA, CT
2017: NYC
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Bericht door Lilo »

Ik heb vorige maand in Yellowstone avocadochips geproefd, gekocht in een souvenirwinkeltje. Ze hebben een groene kleur, maar ik vind ze heel lekker!

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Maggie schreef:Onze favorieten:.. Applebees en Denny's... Hier kun je namelijk ook lekkere salades, rijst met vis en andere 'gezondere' snacks krijgen. Lekkere afwisseling naast alle friet en hamburgers op de weg. Applebees is ook gezellig familierestaurant vind ik en wat minder kantine-achtig dan Denny's.
Als je daar nou nog eens eens eet, vraag dan hoeveel calorieen er in die salades en andere "gezondere" snacks zitten. Je schrikt je dood. Het is zo 1000 calorieen of meer :?
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Niet overdrijven he.. Je moet wel zelf moeite doen maar je kúnt best gezond eten bij dit soort ketens..

http://www.dennys.com/files/nutrition_facts.pdf
http://www.applebees.com/~/media/docs/A ... l_Info.pdf

Dennys en Applebees geven op hun menu aan wat een low calorie maaltijd is. Daarnaast geven ze tips. Zie het voorbeeld van Applebees:
  • Select your entrée from our variety of our Unbelievably Great Tasting and Under 550 Calories™ or Weight Watchers® endorsed menu items.
  • Ask for reduced fat dressing, if available.
  • Ask for dressings and sauces to be served on the side.
  • Substitute a side salad, steamed vegetables or fresh fruit in place of mashed potatoes, fries or onion rings.
  • Substitute grilled chicken or shrimp in place of fried chicken or shrimp.
  • Select the half portion of any of our Signature Salads.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Ik heb een appje van Calorieking op mijn mobieltje.(gratis!) Deze geeft behalve normale voedingsmiddelen ook de caloriën van bijna alle fastfood restaurants weer. En persoonlijk ben ik wel geschrokken van de caloriën in de salades.
Heb net even de app gechecked, maar de salades van Denny's zien er wat "gezonder" uit.
Er worden trouwens ook de koolhydraten en de vetten doorgegeven alsmede het sodium gehalte.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

ned in MO schreef:
Als je daar nou nog eens eens eet, vraag dan hoeveel calorieen er in die salades en andere "gezondere" snacks zitten. Je schrikt je dood. Het is zo 1000 calorieen of meer :?
Dat vind ik ook wel meevallen, bijvoorbeeld bij Applebees "Small Caesar Salad (with dressing) 230 caloriëen (en small is vrij groot in de USA)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer