Ik ben 16 jaar en ik ben dit jaar voor 2 maanden naar Amerika geweest.
Mijn vriendin ken ik nu ongeveer 2 jaar sinds februari 2011. Ze is ook 16 en woont in Illinois. We hebben elkaar voor het eerste ontmoet in Oktober 2011, zij kwam toen naar Nederland. Dit was maar voor 11 dagen omdat het in de herfstvakantie was en ze kon toen maar voor een bepaalde tijd vrij krijgen. Dit jaar was het dus mijn beurt en ik vloog op 21 Juli naar Chicago, na een uurtje rijden kwam ik aan bij haar huis, ze woont echt op het platteland want me wel beviel omdat ik geen stadsmens ben. Ik ben daar voor 2 maanden tot 15 Augustus gebleven en ben erg gehegt geraakt aan haar en haar familie. Toen ik in Nederland terug kwam bleek het heel erg moeilijk en ik heb nog steeds het gevoel dat ik er nog ben of op tenminste zo terug kan, omdat ik alles zo voor me kan halen. Met het afscheid was het zeer moeilijk en zeer emotioneel. Ik heb haar gezegd wat ik voor haar voel en we zijn nu vriend en vriendin, we praten weer elke Zondag op skype, des al niet te min mis ik haar echt heel erg en eigenlijk alles aan Amerika. Hebben jullie dit misschien ook zo? Wat hebben jullie er aan gedaan?
Ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik me ooit zo zal hechten aan Nederland (deed ik al niet zo) maar nu is het dus echt erg.
Help
(ps ik heb het maar hier op het emigratie forum gezet omdat ik denk dat de meeste hier mijn gevoel wel kennen)