Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
telefoon vraagje
-
terminated
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
telefoon vraagje
Hallo ik ben nieuw hier.
Ik heb een vraagje wat betreft bellen naar Amerika.
een kennis van mij is onlangs verhuisd in amerika.als ik die kennis nu probeer te bellen gaat de telefoon 2 keer over en dan word de lijn stil en krijg ik een soort van in gesprekstoon.
ik weet dat hij bij AT&T een contract heeft maar dit telefoonnummer zou mee verhuizen naar de nieuwe woning.ikzelf vermoed dat de aansluiting dan nog niet gereed is maar misschien zitten hier meer mensen met kennis hierover dan ik.
bij voorbaat dank
Ik heb een vraagje wat betreft bellen naar Amerika.
een kennis van mij is onlangs verhuisd in amerika.als ik die kennis nu probeer te bellen gaat de telefoon 2 keer over en dan word de lijn stil en krijg ik een soort van in gesprekstoon.
ik weet dat hij bij AT&T een contract heeft maar dit telefoonnummer zou mee verhuizen naar de nieuwe woning.ikzelf vermoed dat de aansluiting dan nog niet gereed is maar misschien zitten hier meer mensen met kennis hierover dan ik.
bij voorbaat dank
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: telefoon vraagje
Als de telefoon overgaat, lijkt het me dat die is aangesloten. Bij mijn weten hoor je een andere toon als het telefoonnummer dat je probeert te bellen niet is aangesloten.
Even die kennis een e-mailtje sturen?
Even die kennis een e-mailtje sturen?
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.