Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Verklaring afwezigheid Dennis
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Verklaring afwezigheid Dennis
Heel veel sterkte Lisa en Dennis.
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik hoop dat alles snel terug de goede kant op kan gaan met Lisa, en wens jullie nog veel sterkte.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat kan ik nog toevoegen?
Veel sterkte en het allerbeste voor jullie beiden, ik hoop dat alles fysiek goed komt, en dat jullie deze periode een plek kunnen geven en door kunnen gaan met je leven.
Veel sterkte en het allerbeste voor jullie beiden, ik hoop dat alles fysiek goed komt, en dat jullie deze periode een plek kunnen geven en door kunnen gaan met je leven.
- bedeve
- Amerika-expert
Ik wens jullie veel liefde voor elkaar om dit dal goed door te komen.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- SonjaV
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
De laatste tijd horen we het ene na het andere nare bericht.
We hopen dat Lisa deze operatie goed doorstaat en dat dit de laatste mag zijn zodat jullie helingsproces kan beginnen en er weer positieve berichten geschreven kunnen worden.
Die kunnen we allemaal wel gebruiken.
We hopen dat Lisa deze operatie goed doorstaat en dat dit de laatste mag zijn zodat jullie helingsproces kan beginnen en er weer positieve berichten geschreven kunnen worden.
Die kunnen we allemaal wel gebruiken.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Dennis, ik ben er stil van. Wat een vreselijk nare tijd maken jullie door.
Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat voor jullie binnenkort de zon weer gaat schijnen.
Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat voor jullie binnenkort de zon weer gaat schijnen.
Heel veel sterkte !
Met een brok in mijn keel, en tranen in mijn ogen zit ik de berichten te lezen, wat verschrikkelijk allemaal, ik heb er eigenlijk geen woorden voor.
Wij wensen jou en je vrouwtje heel veel sterkte in deze moeilijke tijden, en laten we hopen dat het nu eindelijk de goede kant op gaat.
Sammie56 en Karin
Wij wensen jou en je vrouwtje heel veel sterkte in deze moeilijke tijden, en laten we hopen dat het nu eindelijk de goede kant op gaat.
Sammie56 en Karin
Hemel, Dennis, houdt het dan nooit op voor jullie?
Heel veel sterkte en gezondheid gewenst voor de komende tijd!

2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Jeetje wat verschrikkelijk! Gecondoleerd en heel veel sterkte!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Elke keer als ik je berichtje lees hoop ik dat ik beter nieuws lees maar het lijkt voor jullie maar niet op te houden!!!
Heel veel sterkte ook aan Lisa!!!
Gr Laura
Heel veel sterkte ook aan Lisa!!!
Gr Laura
onze reis in 2012 http://huwelijksreisamerika2012.wordpress.com/
Ik wens jullie heel veel sterke!!!
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
He Dennis, hoe gaat het inmiddels met jullie?
Ik hoop dat je vrouw intussen weer thuis is en dat het fysieke herstel eindelijk voorspoedig verloopt zodat je samen weer vooruit kan kijken. Nogmaals veel sterkte
Ik hoop dat je vrouw intussen weer thuis is en dat het fysieke herstel eindelijk voorspoedig verloopt zodat je samen weer vooruit kan kijken. Nogmaals veel sterkte
- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Ook ik in een verloren moment op deze topic terecht gekomen en ook ik geen woorden van alle ellende die jullie overkomt cq overkomen is. Allereerst het verlies van Liam en dan nog de moeizame revalidatie van Lisa. Ik leef met jullie mee en wens jullie beiden de kracht om dit alles te verwerken en een plaatsje te geven. Heel veel sterkte Ingrid
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Dank jullie wel. Het gaat verhoudingsgewijs stukken beter met Lisa, gelukkig. Helaas zijn er nog steeds terugvallen en is ze pas zondagavond ontslagen uit het ziekenhuis voor het zoveelste verblijf (5 dagen dit keer). Ook bijna 5 maanden na dato zijn er nog steeds kleine terugvallen en is ze nog steeds niet pijnvrij.
Momenteel zijn mijn ouders op bezoek die ons heel veel steun bieden, dus dat is wel hartstikke fijn!
Momenteel zijn mijn ouders op bezoek die ons heel veel steun bieden, dus dat is wel hartstikke fijn!
Enorm veel sterkte. Ik hoop dat jullie veel stein zullen hebben aan elkaar en anderen in deze moeilijke tijd
2009: AZ, NV, CA
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV
2015: CA, NV, AZ, NM, TX
2016: NY, NJ, PA, DC, MD, MA, CT
2017: NYC
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV
2015: CA, NV, AZ, NM, TX
2016: NY, NJ, PA, DC, MD, MA, CT
2017: NYC
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik heb me zojuist voor deze forumsite aangemeld, in de hoop daar een verklaring te vinden voor het feit, dat ik op een bestelling van eind juli alsmaar geen reactie kreeg. Wel, de verklaring is nu zonder meer duidelijk. Het spijt me heel erg dat er zo'n groot verdriet aan ten grondslag blijkt te liggen. Heel veel sterkte en in allerlei opzichten beterschap toegewenst!
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Bedankt voor jullie begrip! Bep (en anderen), excuses voor het ongemak. Ik heb helaas nauwelijks mijn e-mail kunnen checken.
Een update: deze maand heeft Lisa helaas weer 5 dagen in het ziekenhuis moeten doorbrengen. Desondanks is ze vandaag begonnen met haar eerste dag terug op haar werk; in ieder geval tot het einde van het jaar werkt ze slechts part-time om hopelijk te voorkomen dat ze weer ziek wordt.
Het is een erg spannende tijd voor mijn en vooral haar, omdat ze zes maanden niet heeft gewerkt en niet weet hoe haar collega's en wijzelf met deze situatie kunnen omgaan en of ze wel gezond genoeg is om weer te gaan werken. Ik zal weer proberen om meer tijd aan de site te besteden, maar dit zal nu nog steeds tijdelijk zijn en als Lisa weer een terugval heeft, zal ik haar weer moeten verzorgen en kan het dus zijn dat ik weer tijdelijk afwezig zal zijn.
Een update: deze maand heeft Lisa helaas weer 5 dagen in het ziekenhuis moeten doorbrengen. Desondanks is ze vandaag begonnen met haar eerste dag terug op haar werk; in ieder geval tot het einde van het jaar werkt ze slechts part-time om hopelijk te voorkomen dat ze weer ziek wordt.
Het is een erg spannende tijd voor mijn en vooral haar, omdat ze zes maanden niet heeft gewerkt en niet weet hoe haar collega's en wijzelf met deze situatie kunnen omgaan en of ze wel gezond genoeg is om weer te gaan werken. Ik zal weer proberen om meer tijd aan de site te besteden, maar dit zal nu nog steeds tijdelijk zijn en als Lisa weer een terugval heeft, zal ik haar weer moeten verzorgen en kan het dus zijn dat ik weer tijdelijk afwezig zal zijn.
Veel sterkte Dennis! Ik hoop dat Lisa haar draai kan vinden ook al zal dat niet gemakkelijk zijn natuurlijk.
En het spreekt voor zich dat je vrouw voor alles gaat dus neem vooral rustig de tijd en tijd voor elkaar.
En het spreekt voor zich dat je vrouw voor alles gaat dus neem vooral rustig de tijd en tijd voor elkaar.
Jeetje Dennis, het is me wat... Ik spreek uit ervaring, na mijn HELLP syndroom ten gevolge van de zwangerschap ben ik 2 jaar "uit de running" geweest , het valt dan allemaal niet mee....; dus laat je vrouw de tijd nemen en wens haar heel veel sterkte namens mij, ook voor jouw veel sterkte!!!
Ik duim voor jullie dat de ziekenhuis opname's niet meer voor komen!
Ik duim voor jullie dat de ziekenhuis opname's niet meer voor komen!
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)