Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Turbotrent: SFO-LV-LV

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis Turbotrent: SFO-LV-LV

Bericht door Martin & Marianne »

Turbotrent schreef:We hebben wel degelijk 2 nachten in GC, ik had beter de volledige planning gepost. Bedankt voor de suggesties, maar ik zou echt niet meer willen schuiven met de planning omdat de hotels reeds geboekt zijn. Enkel de vraagtekens zouden ingevuld moeten worden.

Misschien is dit een mogelijkheid :

Vr 05/10 : Page - Monument Valley
Za 06/10 : Monument Valley - Torrey
Zo 07/10 : Torrey - Tropic
Ma 08/10 : Bryce NP - Springdale
Di 09/10 : Zion NP
Dat was ook een van mijn suggesties. :wink: Ja, mooie invulling zo.

Marianne
Turbotrent
Amerikafan

Bericht door Turbotrent »

Hoi iedereen,

De grote dag nadert snel (we vertrekken op 22/09), dus het wordt tijd voor een update :-)

Na lang wikken en wegen, hebben we toch besloten om Arches NP niet te laten vallen, we kregen het niet over ons hart na het zien van de vele mooie foto's en het lezen van de leuke reisverhalen. Ik heb wel gemerkt dat we er net zijn tijdens het weekend voor Columbus day, het zal dus waarschijnlijk druk zijn. Nu snap ik ook ineens waarom het zo moeilijk was om een vrij hotel in Moab te vinden en waarom de fiery furnace wandeling volgeboekt was. Als alternatief gaan we waarschijnlijk de Devils Garden trail doen.

Op de terugweg gaan we Moab - Tropic niet in 1 keer doen zoals eerst gepland, maar overnachten we in Torrey. Dit geeft ons de mogelijkheid om onderweg de LWHC te bezoeken en de scenic drive van Capitol Reef te rijden. De dag erna vertrekken we dan via de Scenic Byway 12 naar Bryce om dan 's avonds door te rijden naar Springdale.

We zijn trouwens ook van plan om tijdens onze reis een blog bij te houden: http://turbotrent.wordpress.com
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

Devils Garden Trail wel vroeg gaan lopen (net na zonsopgang) dus vroeg uit de veren. Ik zou de loop lopen naar Landscape en dan naar boven via de route zoals ook op de bordjes wordt gesuggereerd. Op de terugweg de primitive trail. Dan loop je het stuk terug wat makkelijker. De andere kant op is het wat lastiger klimmen op sommige plekken. Je kunt nog wat zij-loops doen, Navjo Arch en Partition Arch, Primitive Arch. Neem genoeg water mee wat fruit en boterham. Bij Double O Arch kun je lekker zitten. Wij kwamen daar nog een ratelslangetje tegen. (zie blog 15 juli)

Als je bij LWHC gaat kijken ben je ook vlakbij Goblin Valley SP. Vraag daar bij de ingang even of LWHC goed begaanbaar is soms heeft het geregend en kun je er lastiger of niet in. En dan weten ze dat er iemand naartoe gaat. Ik heb misschien nog ergens een kaart; anders kun je ergens wel een kaart op WWW vinden via LWHC, map. Ik wel makkelijk met een kaartje van het gebied (stafkaart).
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Turbotrent
Amerikafan

Hoi iedereen,

we zijn net terug van onze 3 weken USA! Wat een P R A C H T I G E ervaring! Ik ben nu te brak na de terugvlucht om het hele verhaal te doen, maar als je interesse moest hebben, kan je altijd terecht op onze blog : http://turbotrent.wordpress.com

Nogmaals bedankt iedereen voor alle raad en advies!
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Leuk reisverslag hoor en mooie foto's :thumbup:
Hoe was het water bij Lone Rock Beach? Het ziet er op de foto's uit dat het goed zwembaar was, toen wij er waren was het water 5 graden, dus ijs en ijskoud.
Turbotrent
Amerikafan

PSVwally schreef:Leuk reisverslag hoor en mooie foto's :thumbup:
Hoe was het water bij Lone Rock Beach? Het ziet er op de foto's uit dat het goed zwembaar was, toen wij er waren was het water 5 graden, dus ijs en ijskoud.
Bedankt!

Het water was perfect, een graad of 26 schat ik! Ideaal om te zwemmen dus. Er stond toen wij er waren wel een stevige wind!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer