Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Help bij het werk, Tourisme..

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
T.Verheugd
Amerika-newbie

Help bij het werk, Tourisme..

Bericht door T.Verheugd »

geachten leden,
Ik ben nieuw hier en heb me net ook 5 minuten geleden aangemeldt naar maanden de forums te hebben gestudeert.

Ik zit met vragen waar ik maar geen Antwoord op kan vinden.

Mijn droom is om naar Amerika te verhuizen, Ik zou gelukkig zijn met een Reis.
Daarmee zit ik al jaren in mijn achterhoofd naar te denken om te soliciteren voor reisleider/host.
Maar het minderen wat ik daar in zie is de ''Verplichtingen''
Ik snap best, werk hé. heb je verplichtingen bij. natuurlijk, niets meer dan normaal toch.?

Maar dan is mijn brandende vraag, Is er ook werk dat je mee kan met een host/reislijder..
Of anders waarmee je naar Amerika kan gaan voor tijden.? mensen vertalen, Meehelpen.
Maar dan wel een Proffesionele baan in nederland naar Amerika?
Dus niet spullen pakken en gaan, Maar wat dus ook daadwerkelijk wordt uitgevoert door een nederlands bedrijf waar je ook daadwerkelijk onder contract staat.
Denk dus aan een Reislijder/touroperator/host. Als iemand hiermee kan helpen, harstikken Bedankt. ik waardeer het enorm want kom er zelf niet uit.
goldenhills
Amerika-expert

Re: Help bij het werk, Tourisme..

Bericht door goldenhills »

Welkom hier. Ik ben normaal niet zo van de spelpolitie, maar reislijder is de ziekelijke drang om altijd maar te reizen (of iemand die niet tegen reizen kan?), en reisleider is iemand die anderen leidt tijdens hun reis... Wat een baan als reisleider betreft, ik denk dat je dat vanuit een reisorganisatie ine NL/BE moet zien te regelen. Je kunt niet zomaar naar de VS gaan om daar in tourisme te werken. Het is lastig om aan een visum te komen.

Je email is me overigens niet helemaal duidelijk. Wat bedoel je bijvoorbeeld met "verplichtingen"?
Bennogr
Amerika-expert

Re: Help bij het werk, Tourisme..

Bericht door Bennogr »

Sorry, maar om het maar even hard (op z'n Amerikaans) te zeggen: als je niet in het Nederlands kan schrijven, moet je niet gaan solliciteren naar een baan als Nederlandse reisleider (laat staan naar een baan als reislijder).

Mensen vertalen lijkt me verder erg moeilijk, ik heb vaak al moeite genoeg om ze te begrijpen.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer