Nu we een beetje aan het inpakken zijn kom je al gauw tot de conclusie dat je al bijna een halve rugtas aan kabels (tomtom, laptop etc.) bij je hebt. Mag je dit meenemen in het vliegtuig als handbagage?
Mijn vouw kwam met dit idee. Die denkt dat ik als ex marineman overal een wapen van kan maken.... Zo zouden die yankees natuurlijk ook kunnen denken.
Ik heb al jaren een halve rugzak aan kabels mee en daar zijn nog nooit problemen van gemaakt. Ik heb me nooit afgevraagd of dat misschien niet zo mogen. Volgens mij vind je op de website van de maatschappij waarmee je vliegt wel een opsomming van wat wel en niet mag in handbagage.
Laatst gewijzigd door Doockles op 28 aug 2012, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik neem toch aan dat je als marine geen kabels als wapen nodig hebt? Zonder dat zou je ook al lethal zijn. Conclusie: Je mag alleen als bagage mee in het ruim
Waarom zou je alle kabels als handbagage meenemen? Zelf heb ik enkel de kabel en houder van de TomTom en de TomTom zelf in de handbagage evenals laptop plus benodigde kabels. Overige kabels e.d. gaat in de koffer.
Gewoon niet meer dan noodzakelijk in je handbagage.
ned in MO schreef:Ik neem toch aan dat je als marine geen kabels als wapen nodig hebt? Zonder dat zou je ook al lethal zijn. Conclusie: Je mag alleen als bagage mee in het ruim
Klopt. Ik lig ook altijd in de tie wraps in het ruim....
Ik denk ook niet dat het zo veel uitmaakt, maar ik dacht ik vraag het even. Ik neem in ieder geval die van de tomtom, telefoon en laptop mee. Die anderen zijn niet zo erg als ze kwijt raken. Bijvoorbeeld als de koffer niet aankomt.
Wij nemen opladers, snoeren en reisstekkers ook altijd in de handbagage mee, een stelletje bij de laptops en iPads en een stelletje in de fototas. Als je een keer forse vertraging hebt, of je vliegtuig wordt gecanceld terwijl je op je tussenlandingsvliegveld staat, of als je koffers er (nog) niet zijn, is het heerlijk om in elk geval te kunnen bellen, internetten en foto's maken. Anderen vinden dat misschien juist een geruststellende gedachte
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.