Een van mijn favoriete foto's van onze laatste reis is gemaakt in de omgeving van Blanding, Utah. Daar hebben we diverse Cliff Dwellings bezocht, waaronder de erg fotogenieke Tower House:

Photographing the Southwest heeft ook een boek van Oregon, en er komt dit najaar 1 uit voor north California en dan in 2013 voor south California. Misschien interessant voor je.Henriëtte schreef:Dus mooie plaatjes van de Oregon Coast zijn heel welkom, dan kunnen wij alvast inspiratie opdoen voor de nieuwe route
Bij de voorbereiding van onze reis van afgelopen juni zag ik bovenstaand boek nog staan op the bookdepository, maar ik kan hem nu helaas daar niet meer vinden...Photographing the Southwest heeft ook een boek van Oregon, en er komt dit najaar 1 uit voor north California en dan in 2013 voor south California
Bedankt voor de tip. De versies van Arizona en Utah staan hier helemaal stuk gelezen op de boekenplank, dus tijd voor wat nieuwe exemplaren!Stan.Gobien schreef:Photographing the Southwest heeft ook een boek van Oregon, en er komt dit najaar 1 uit voor north California en dan in 2013 voor south California. Misschien interessant voor je.