Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen : Sunshinesuuske
-
sunshinesuuske
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Even voorstellen : Sunshinesuuske
Hallo allemaal!
Mijn naam is Suus ik heb me hier aangemeld omdat ik graag zoveel mogelijk informatie en tips wil verzamelen over emigreren naar de USA.
Ik ben van plan op over 2 tot 3 jaar in Washington state te gaan wonen en te trouwen met mijn Amerikaans vriend.
Dus alle info en tips zijn welkom!!
Groetjes Suus
Mijn naam is Suus ik heb me hier aangemeld omdat ik graag zoveel mogelijk informatie en tips wil verzamelen over emigreren naar de USA.
Ik ben van plan op over 2 tot 3 jaar in Washington state te gaan wonen en te trouwen met mijn Amerikaans vriend.
Dus alle info en tips zijn welkom!!
Groetjes Suus
Re: Even voorstellen : Sunshinesuuske
Welkom Suus!
-
sunshinesuuske
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Even voorstellen : Sunshinesuuske
Thanks!! Inmiddels een meer precieze planning : wij zijn bezig met de formulieren voor een K-1 visum . Dus als iemand nog tips heeft hou ik me aanbevolen